کاندوم تاخیری و اسپری تاخیری چه تفاوت هایی باهم دارند؟

آنچه در این مقاله می خوانید:
انزال زودرس یکی از مشکلات رایج زناشویی است که اگر درمان نشود زندگی زوجین را به نابودی می کشاند. یکی از ساده ترین و سریع ترین روش های رفع زود انزالی استفاده از محصولات تاخیری است. کاندوم تاخیری و اسپری تاخیری از جمله محصولات زناشویی هستند که به تاخیر در انزال سریع یا زودرس کمک می کنند. اما فراوان سوال می شود که اسپری تاخیری بهتر است یا کاندوم تاخیری؟ برای گرفتن پاسخ این سوال با ما همراه باشید. (قیمت کاندوم تاخیری را در سایت داروخانه داروبوم ببینید.)

انزال زودرس یکی از مشکلات عملکرد جنسی است که مردان در هر سن و سالی ممکن است با آن دست به گریبان باشند. همانند سایر اختلالات عملکرد جنسی زود انزالی هم برای مردان و هم برای همسرشان می تواند تجربه ای سخت و نگران کننده باشد. خوشبختانه این وضعیت در موارد خفیف با انواع کاندوم، اسپری و ژل های تاخیری قابل درمان است.

این محصولات حاوی ماده فعال لیدوکائین برای کاهش حساسیت و تاخیر در انزال هستند. محصولات تاخیری همگی یک عملکرد دارند اما چند تفاوت بین آنها وجود دارد که قبل از خرید اسپری تاخیری یا کاندم تاخیری باید در نظر بگیرید.

در ادامه ابتدا به طور خلاصه هر کدام از این محصولات تاخیری را معرفی می کنیم سپس به تفاوت های میان آنها می پردازیم تا بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. همچنین در پایان محصولاتی را معرفی کرده ایم که در صورت ناتوانی در به تاخیر انداختن انزال می توانید از آنها کمک بگیرید.

لیدوکائین چیست و چگونه برای انزال زودرس عمل می کند؟

لیدوکائین یک ماده بی حس کننده است که فعالیت عصب ها در نواحی مورد استفاده را کاهش می دهد و موجب می شود ناحیه مورد نظر نسبت به لمس حساسیت کمتری داشته باشد.

وقتی لیدوکائین در محصولات تاخیری زناشویی مورد استفاده قرار می گیرد به کاهش میزان حساسیت آلت تناسلی کمک کرده تا از تحریک بیش از حد حین رابطه جنسی جلوگیری شده و مرد مدت زمان بیشتری را دوام آورد.

کاندوم تاخیری چیست؟

کاندوم تاخیری همانند کاندوم ساده معمولا از جنس لاتکس ساخته می شود اما حاوی مواد بی حس کننده و در اغلب موارد لیدوکائین است. از آنجایی که حساس ترین گیرنده های عصبی در نوک آلت تناسلی قرار دارند این ماده باعث کاهش حس در این نقطه می شود. در نتیجه به مرد کمک می کند انزل را به تاخیر بیاندازد و فعالیت جنسی را طولانی تر کند.

علاوه بر درمان زود انزالی، کاندوم های تاخیری برای پیشگیری از بارداری و همچنین انتقال بیماری های جنسی استفاده می شود.

بهترین کاندوم های تاخیری موجود در بازار عبارتند از:

انواع کاندوم تاخیری در بازار موجود است که با ترجیحات مختلف سازگار است. این محصولات اندازه، بافت و ترکیبات مختلفی دارند که این امکان را برای زوج ها فراهم می آورد تا کاندوم متناسب با نیازها و ترجیحات خود را انتخاب کنند.

  • کاندوم تاخیری کدکس مدل دابل دیلی
کاندوم تاخیری کدکس مدل دابل دیلی
  • کاندوم تاخیری کدکس مدل کافئین
قیمت کاندوم تاخیری کافئین دار کدکس

اسپری تاخیری چیست؟

اسپری تاخیری پوست آلت تناسلی را بی حس کرده و باعث کاهش حساسیت می شود و در نتیجه کنترل ارگاسم و انزال را حین رابطه جنسی آسان تر می کند. اسپری تاخیری روی کلاهک و زیر آلت تناسلی زده می شود تا بهترین نتیجه را حاصل کند زیرا این ناحیه تعداد زیادی حسگر عصبی دارد که نسبت به تحریکات جنسی بسیار حساس است.

بهترین اسپری های تاخیری موجود در بازار عبارتند از:

  •  اسپری تاخیری کدکس مدل سنسیتیو
اسپری تاخیری کدکس
  • اسپری تاخیری دابل دیلی کدکس
اسپری دبل دیلی کدکس

کاندوم تاخیری بهتر است یا اسپری تاخیری؟

انتخاب بین کاندوم تاخیری و اسپری تاخیری به شرایط و سلیقه زوجین بستگی دارد. سوالات زیر راهنمای خوبی برای مقایسه کاندوم تاخیری با اسپری تاخیری و انتخاب مناسب ترین محصول است.

چه زمان کاندوم تاخیری انتخاب مناسبی است؟

برای پیشگیری از بیماری های مقاربتی به شریک جنسی و احتمال بارداری زن استفاده از کاندوم تاخیری توصیه می شود.

چه زمان اسپری تاخیری انتخاب مناسبی است؟

کاندوم های تاخیری معمولا از لاتکس ساخته می شوند. اگر به لاتکس حساسیت دارید، اسپری تاخیری گزینه جایگزین است.

آیا می‌توان همزمان از کاندوم و اسپری تاخیری استفاده کرد؟

بله، اسپری تاخیری را همزمان با کاندوم می توان استفاده کرد. جنس اکثر کاندوم ها با اسپری های تاخیری سازگار است. برای استفاده همزمان این دو محصول باید ابتدا اسپری را روی آلت تناسلی بزنید، به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه صبر کنید تا خشک شود سپس کاندوم را روی آلت بکشید.

کلام آخر
درحالی که استفاده از کاندوم تاخیری راهکار مفیدی برای زود انزالی برخی مردان است اما ممکن است برای برخی دیگر مناسب نباشد. عکس این قضیه نیز صادق است. تنها راه پیش رو امتحان کردن محصولات زناشویی مختلف است تا بهترین و موثرترین محصول تاخیری برای فرد مشخص شود.

منبع: upguys.com

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.