اسپری تاخیری چیست؟

آنچه در این مقاله می خوانید:
اگر به دنبال روش هایی برای افزایش لذت جنسی برای خود و همسرتان هستید اسپری تاخیری را به شما معرفی می کنیم. در این مقاله به شما خواهیم گفت که اسپری تاخیری چیست، نحوه عملکرد آن و روش استفاده موثر از آن به چه صورت است. با ما همراه باشید.

زود انزالی چیست؟

اکثر مردان برای رسیدن به ارگاسم هنگام رابطه جنسی به پنج دقیقه زمان نیاز دارند، در حالی که میانگین زمان مورد نیاز برای زنان در طول فعالیت جنسی بیش از ۱۵ دقیقه است. برای پر کردن این شکاف انواع اسپری های تاخیری به بازار عرضه شده اند که از میزان حساسیت آلت تناسلی مرد زمان ارضا شدن کاسته و زمان انزال را به تاخیر می اندازند.

اسپری تاخیری چیست؟

اسپری تاخیری نوعی بی حس کننده موضعی است که با حساسیت زدایی موقت اعصاب به کاهش حساسیت آلت تناسلی و تاخیر در انزال کمک می کنند. این محصول قبل از نزدیکی استفاده می شود و نسبت به قرص و داروی تاخیری محاتاطانه تر است. بهتر است بدانید اسپری تاخیری درمان قطعی برای انزال زودرس یا سایر مشکلات جنسی نیست و برای مشکلات شدیدتر مراجعه به پزشک الزامی است.

مطالعات مختلفی در مورد اثربخشی اسپری تاخیری روی مردانی که با زود انزالی دست و پنجه نرم می کنند به انجام رسیده است و نشان می دهد اسپری های تاخیری به مردان کمک می‌کند حدود ۶۵ درصد بیشتر حین رابطه دوام بیاورند و حدود ۳ تا ۴ دقیقه به مدت زمان رابطه جنسی آنها اضافه می کند.

ترکیبات اسپری تاخیری

اسپری های تاخیری حاوی مواد بی حس کننده موضعی هستند که عصب های فوق العاده حساس آلت تناسلی را مقداری بی حس می کند و به فرد این امکان را می دهد در عین حال که لذت زیادی را تجربه می کند، دوام بیشتری داشته باشد. رایج ترین ترکیباتی که به عنوان بی حس کننده در این محصولات استفاده می شوند عبارتند از بنزوکائین یا لیدوکائین.

از لحاظ تاثیرگذاری این دو ماده تفاوت خاصی با هم ندارند و شما می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از عوارض جانبی از آنها استفاده کنید مگر در موارد نادر یا عدم استفاده صحیح. به همین دلیل است که این اسپری های تاخیری بدون نیاز به نسخه در داروخانه ها فروخته می شوند.

در نهایت انتخاب بین لیدوکائین و بنزوکائین به ترجیح فرد بستگی دارد. اما اکثر مردان لیدوکائین را ترجیح می دهند زیرا بی حس کننده قوی تری است.

اسپری تاخیری چگونه عمل می کند؟

عملکرد اصلی اسپری های تاخیری حساسیت زدایی آلت تناسلی است و موجب می شود فرد حین رابطه دوام بیشتری داشته باشد. اسپری های تاخیری دارای دوز کنترل شده و مواد حساسیت زدای غلیظ هستند که حساسیت آلت تناسلی را به صورت کنترل شده کاهش می دهند و در نتیجه انزال را بدون کاهش لذت ارگاسم مردانه یا زنانه به تاخیر می اندازند.

کاندوم تاخیری محصولی با عملکرد مشابه است. به افرادی که تمایل دارند همزمان جلوگیری از بارداری و تاخیر در انزال داشته باشند، توصیه می شود.

اسپری تاخیری را کجا بزنیم؟

استفاده از اسپری تاخیری ساده و بی دردسر است. برای بار اول مقدار کمی از اسپری تاخیری را ابتدا روی قسمت کوچکی از بازو یا پای خود تست کنید تا مطمئن شوید که باعث تحریک موضعی پوست نمی شود. در ادامه نحوه مصرف اسپری تاخیری را شرح می دهیم:

۱- قبل از استفاده بطری اسپری را به آرامی تکان دهید.

۲- حدود ۱۰ دقیقه قبل از شروع رابطه جنسی بهترین زمان برای استفاده از اسپری تاخیری است. بعد از چند بار استفاده خودتان زمان مناسب را بهتر تشخیص خواهید داد.

۳- اسپری را در فاصله مناسبی دورتر از آلت تناسلی نگه دارید.

۴- اسپری تاخیری را به کلاهک و زیر آلت تناسلی بزنید.

۵- حداقل ۲ تا ۳ پاف و حداکثر ۱۰ پاف اسپری کنید.

۶- مقادیر اضافی را با دستمال یا حوله پاک کنید یا سریع آبکشی کنید.

۷- ۵ تا ۱۰ دقیقه صبر کنید تا کامل جذب پوست شود.

۸- بعد از رابطه آلت تناسلی را بشویید.

برای خرید انواع کاندوم خاردار با قیمت استثنایی به سایت داروبوم مراجعه کنید.

اسپری تاخیری چند ساعت اثر دارد؟

بهتر است برنامه ریزی کنید که ۱۰ دقیقه قبل از رابطه جنسی از اسپری تاخیری استفاده کنید. اثرات بی حس کننده این محصول تا یک ساعت باقی می ماند.

تاثیر اسپری تاخیری برای زنان

اکثر زوج ها نگران تاثیر اسپری تاخیری برای خانم ها هستند. باید بگوییم که اسپری های تاخیری هیچ تاثیر منفی بر خانم ها ندارند. در مقابل می توانند مفید هم باشند زیرا به مردان اجازه می دهند مدت بیشتری در هنگام رابطه دوام بیاورند و رضایت جنسی را بهبود بخشند. فقط باید دقت کنید که اسپری را مطابق دستورالعمل استفاده کنید تا با ناحیه تناسلی زن تماس پیدا نکند یا در حین مقاربت باعث ناراحتی او نشود.

بهترین اسپری تاخیری

در حال حاضر برند کدکس بهترین اسپری تاخیری را به بازار عرضه کرده است. انواع اسپری های تاخیری کدکس بالاترین کیفیت را با هزینه مقرون به صرفه ارائه می دهند. در ادامه دو نمونه از بهترین اسپری های تاخیری کدکس را معرفی می کنیم:

۱- اسپری تاخیری کدکس مدل دابل دیلی

اسپری تاخیری کدکس مدل دابل دیلی با افزایش اعتماد به نفس مرد و جلوگیری از انزال زودرس آرامش و لذت حین رابطه جنسی را همزمان با ارگاسم فراهم می آورد. این محصول حداکثر جذب را در ناحیه تناسلی دارد. این محصول قابل استفاده همراه با کاندوم است.

اسپری تاخیری دابل دیلی کدکس 65 میلی لیتر

۲- اسپری تاخیری کدکس مدل سنسیتیو

اسپری تاخیری کدکس مدل سنسیتیو با ایجاد خنکی و بی حسی موضعی انزال مرد را به تاخیر می اندازد. این محصول سریع جذب پوست شده و با افزایش مدت رابطه تجربه لذت بخشی را برای زوج فراهم می آورد. این محصول را ۱۰ دقیقه قبل از رابطه جنسی روی آلت اسپری کنید و کمی صبر کنید تا خوب جذب شود.

اسپری تاخیری دیلی حساس کدکس 65 میلی لیتر

سخن پایانی
انواع اسپری های تاخیری کدکس دارای نشان سازمان غذا و دارو بوده و بدون عوارض جانبی کاملا ایمن هستند مگر در استفاده خوراکی. برای خرید اسپری تاخیری کدکس به سایت داروخانه آنلاین داروبوم مراجعه کنید. بسته بندی و ارسال محرمانه از مزایای خرید اینترنتی محصولات زناشویی است که در داروبوم در نظر گرفته شده است.

منبع: numan.com

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.