کاندوم تاخیری چیست و چقدر تاثیر دارد؟

آنچه در این مقاله می خوانید:
کاندوم های تاخیری برای افزایش زمان رابطه جنسی مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها حاوی یک روان کننده خاص هستند که به حساسیت زدایی آلت تناسلی کمک می‌کند و به کاربر اجازه می‌دهد در طول مقاربت دوام بیشتری داشته باشد. کاندوم تاخیری باعث افزایش رضایت زوجین شده و رابطه جنسی را از نظر زمان بیشتر کنترل می‌کند. در ادامه توضیح می‌دهیم که کاندوم تاخیری چیست و چقدر تاثیر دارد. برای خرید کاندوم تاخیری در مدل های مختلف با قیمت مناسب به سایت داروبوم مراجعه کنید.

کاندوم های تاخیری با یک روان کننده حاوی بنزوکائین یا لیدوکائین پوشانده شده‌اند که با بی حس کردن آلت تناسلی و جلوگیری از تحریک بیش از حد عمل می‌کنند. در اصل، آنها مانند کاندوم های معمولی کار می‌کنند ولی حاوی بنزوکائین یا لیدوکائین به عنوان مواد تشکیل دهنده هستند. کاندوم های تاخیری در اکثر فروشگاه ها و داروخانه ها به راحتی یافت می‌شوند و اغلب با عباراتی مانند «لذت طولانی» و «تاخیری» به بازار عرضه می‌شوند. گفته می‌شود که این کاندوم ها می‌توانند عملکرد جنسی را تا ۱۵ دقیقه افزایش دهند.

مزایای مصرف کاندوم تاخیری

کاندوم های تاخیری به تاخیر در انزال کمک می‌کنند. انزال زودرس (PE) وضعیتی است که در آن مرد قبل یا مدت کوتاهی پس از شروع فعالیت جنسی یا دخول جنسی زودتر از حد مطلوب انزال می‌کند.

PE ممکن است به دلیل عوامل روانی و فیزیکی رخ دهد. در عین حال، شرایطی مانند اختلال نعوظ (ED) می‌تواند خطر بروز PE را افزایش دهد. ترس از دست دادن نعوظ پس از مواجهه با مشکلات حفظ نعوظ ممکن است باعث شود که فرد در رابطه جنسی عجله کند و در نتیجه انزال زودرس داشته باشد.

کاندوم تاخیری با کاهش حساسیت در حساس ‌ترین نواحی آلت تناسلی مرد و به تعویق انداختن انزال، به مردان کمک می‌کند در طول رابطه جنسی دوام بیشتری داشته باشند. آنها حاوی یک بی حس کننده موضعی مانند بنزوکائین یا لیدوکائین هستند که حساسیت بیش از حد آلت تناسلی را از بین می‌برند، در نتیجه از انزال زودرس جلوگیری می‌کند.

در وبسایت medicalnewstoday می خوانیم:
گزینه های دیگری برای درمان انزال زودرس وجود که شامل اسپری تاخیری، ژل تاخیری، مکمل های OTC، داروها و تمرینات کگل است.

انواع کاندوم تاخیری

کاندوم های تاخیری انواع مختلفی دارند و معمولاً به سه دسته تقسیم می‌شوند:

۱- کاندوم لذت طولانی

اینها معمولاً ضخیم ‌تر از کاندوم های معمولی هستند تا تحریک را کاهش دهند. بسیاری از افراد مبتلا به انزال زودرس می‌توانند از این کاندوم استفاده کنند. این کاندوم به عنوان یک مانع، تحریک را در طول رابطه جنسی کاهش می‌دهند و باعث می‌شوند زمان طولانی تری تا رسیدن به انزال از رابطه جنسی لذت ببرید.

۲- کاندوم تاخیری

کاندوم تاخیری که به عنوان کاندوم تاخیری طولانی مدت نیز شناخته می‌شود، با روان کننده ای پوشانده شده است که حاوی یک ماده فعال مانند بنزوکائین یا لیدوکائین است. این ترکیب به عنوان یک بی حس کننده موضعی عمل می‌کند و آلت تناسلی را کمی بی حس می‌کند تا تحریک بیش از حد را کاهش دهد.

۳- کاندوم لذت متقابل

این کاندوم ‌ها از همان روان‌ کننده ‌های بی ‌حس ‌کننده مانند کاندوم‌ های تاخیری استفاده می‌کنند تا انزال را به تاخیر بیندازند. اما با اضافه کردن یک قسمت بیرونی آجدار یا برجسته به لذت بیشتر شریک جنسی شما نیز کمک می‌کنند.

کاندوم تاخیری کدکس مدل دابل دیلی

کاندوم تاخیری چقدر تاخیر ایجاد می‌کند؟

کاندوم‌ های تاخیری محصولات زناشویی هستند که برای کاهش حس و به تعویق انداختن انزال (و طولانی ‌تر شدن لذت) در طول رابطه جنسی طراحی شده‌اند. آنها ضخیم تر از کاندوم های معمولی بوده و اغلب حاوی ترکیبات حساسیت زدا هستند. تاخیر ایجاد شده توسط این کاندوم ها بر اساس نوع آنها و وضعیت شما متفاوت است. اما بطور کلی می‌توانند بین ۵ تا ۱۵ دقیقه رابطه جنسی شما را طولانی تر کنند.

تاثیر کاندوم تاخیری در بارداری

کاندوم تاخیری مانند سایر کاندوم ها در درجه اول باعث جلوگیری از بارداری شده و از بیماری های مقاربتی نیز پیشگیری می‌کند. مسئله ای که باید هنگام استفاده از این کاندوم ها مورد نظر داشته باشید این است که به دلیل بی حسی موقتی ممکن است متوجه پارگی کاندوم نشوید. بنابراین در مقایسه با سایر کاندوم ها ممکن است محافظت کمتری در برابر بارداری ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: کاندوم چیست؟

بهترین زمان استفاده از کاندوم تاخیری

شما زمانی که می‌خواهید دوام بیشتری داشته باشید و لذت خود را طولانی تر کنید، می‌توانید از کاندوم تاخیری در طول هر فعالیت جنسی استفاده کنید. این کاندوم ها برای استفاده در رابطه جنسی واژینال، مقعدی یا دهانی مناسب هستند.

کاندوم های تاخیری مخصوصا برای افرادی که دچار انزال زودرس می‌شوند، مفید هستند. این محصولات جنسی به کاهش اضطراب و بهبود رضایت جنسی در هر دو طرف کمک می‌کنند.

قیمت کاندوم تاخیری کافئین دار کدکس

عوارض کاندوم تاخیری

مطالعات نشان می‌دهد که حتی کاندوم های معمولی نیز می‌توانند آستانه ارتعاش یا اصطکاک را در طول رابطه جنسی کاهش دهند. کاندوم حاوی بی حس کننده می‌تواند بیشتر به کاهش حساسیت کمک کند.

استفاده از کاندوم تاخیری کاملا بی خطر است و به طور موقت حساسیت آلت تناسلی را از بین می‌برد. برای محافظت در برابر بیماری های مقاربتی و جلوگیری از بارداری ناخواسته می‌توانید از این کاندوم ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: برای خرید کاندوم چه بگوییم؟

معایب کاندوم تاخیری

کاندوم های تاخیری حاوی بنزوکائین هستند که اندکی آلت تناسلی را بی حس می‌کند و حساسیت را کاهش می‌دهد. استفاده از آنها در صورت استفاده صحیح بی خطر است.

یکی از معایب کاندوم های تاخیری این است که آنها می‌توانند بین ۵ تا ۱۰ دقیقه کار کنند، بنابراین باید آنها را به درستی پوشید و به آنها زمان داد تا اثر کنند. عادت کردن به کاندوم تاخیری ممکن است مدتی طول بکشد تا مردان بتوانند پتانسیل خود را در اتاق خواب به حداکثر برسانند.

این خطر وجود دارد که عامل حساسیت زدا در طول رابطه جنسی به شریک زندگی منتقل شود. این محصولات زناشویی ممکن است انزال را به طور قابل توجهی به تاخیر نیندازند و مردان ممکن است همچنان به روش های دیگری برای دوام بیشتر نیاز داشته باشند.

بهترین مارک کاندوم تاخیری

بهترین مارک کاندوم تاخیری موجود در بازار کاندوم تاخیری کدکس است. این کاندوم ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار است و با قیمت مناسب در دسترس است. کدکس چندین نوع کاندوم تاخیری دارد که شما می‌توانید هر یک را مورد استفاده قرار دهید.

کاندوم تاخیری 8 در 1 فانکشن کدکس

نتیجه گیری
کاندوم تاخیری نه تنها اجازه رابطه جنسی طولانی ‌تر را می‌دهد، بلکه مزایای رابطه جنسی ایمن مانند جلوگیری از بارداری ناخواسته و انتقال بیماری‌ های مقاربتی را نیز ارائه می‌کند. شما می‎توانید از انواع کاندوم های تاخیری موجود در بازار برای افزایش مدت رابطه جنسی و تاخیر در انزال استفاده نمایید.

منبع: healthline

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.