آیا قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی موثر است؟

آنچه در این مقاله می خوانید:
قرص پاورفیت یک مکمل تقویت ایمنی طبیعی است که با استفاده از خواص قارچ شیتاکه تولید شده است. این قارچ حاوی پروتئین، بتاگلوکان ها، ویتامین ها و املاح طبیعی است که به تولید گلبول های سفید خون و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. یکی از فواید مصرف قرص پاورفیت جلوگیری از عود زگیل تناسلی است. این قارچ با تقویت سیستم ایمنی بدن از فعالیت ویروس زگیل تناسلی و تبخال تناسلی جلوگیری می‌کند. در نتیجه کمک می‌کند کمتر به داروهای شیمیایی برای درمان این بیماری ها نیاز داشته باشید. در ادامه توضیح می‌دهیم که آیا قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی موثر است؟

قرص پاورفیت برای تقویت سیستم ایمنی بر اساس خواص قارچ شیتاکه تولید شده است. از این قرص می‌توان برای مقابله با بسیاری از بیماری ها استفاده کرد یکی از این بیماری ها زگیل تناسلی است. برای کاهش خطر ابتلا یا گسترش زگیل تناسلی، انجام رابطه جنسی ایمن و انجام اقدامات پیشگیرانه مهم است. در حالی که هیچ درمانی برای HPV وجود ندارد، چندین گزینه درمانی برای مدیریت و حذف زگیل تناسلی وجود دارد. تقویت سیستم ایمنی یکی از راههای مقابله و کنترل این ویروس است. بدین منظور می‌توانید از قرص پاورفیت استفاده نمایید.

یکی از ترکیبات اصلی پاورفیت قارچ شیتاکه است که از خواص قابل توجه این قارچ، پتانسیل آن در پیشگیری از سرطان است. این قارچ ها حاوی ترکیبی به نام لنتینان هستند که خواص ضد توموری دارد و ممکن است به مهار رشد سلول های سرطانی کمک کند. علاوه بر این قارچ شیتاکه حاوی ترکیباتی مانند ارگوتیونئین و پلی ساکاریدها است که اثرات ضد التهابی قوی دارند.

زگیل تناسلی چیست؟

زگیل تناسلی یکی از انواع عفونت های مقاربتی (STI) است که توسط ویروسی به نام پاپیلومای انسانی (HPV) ایجاد می‌شود. ضایعات حاصل از فعالیت این ویروس برآمدگی های کوچک و گوشتی هستند که اطراف، روی اندام تناسلی یا مقعد ظاهر می‌شوند. زگیل تناسلی می‌تواند از نظر اندازه متفاوت باشد و ممکن است به صورت خوشه ای یا منفرد تشکیل شود.

زگیل تناسلی در درجه اول توسط گونه های خاصی از HPV ایجاد می‌شود که از طریق تماس جنسی منتقل می‌شود. این ویروس می‌تواند از طریق رابطه جنسی واژینال، مقعدی یا دهانی و همچنین از طریق تماس نزدیک پوست به پوست منتقل شود. توجه به این نکته ضروری است که زگیل تناسلی حتی اگر زگیل قابل مشاهده ای وجود نداشته باشد، می‌تواند پخش شود.

برخی از افراد مبتلا به زگیل تناسلی ممکن است علائمی را تجربه نکنند. در حالی که برخی دیگر ممکن است متوجه برجستگی های کوچک، گوشتی یا خاکستری در ناحیه تناسلی یا مقعد، خارش یا ناراحتی در ناحیه آسیب دیده، افزایش رطوبت یا ترشح و خونریزی هنگام مقاربت شوند.

بیشتر بخوانید: علائم زگیل تناسلی

قرص پاورفیت چیست؟

قرص پاورفیت یک مکمل تقویت کننده سیستم ایمنی طبیعی است. این کپسول تحت لیسانس فرانسه ساخته شده و حاوی عصاره قارچ شیتاکه است. این قارچ حاوی ترکیباتی مانند انواع ویتامین B، پروتئین و مینرال هایی است که باعث تقویت سیستم ایمنی و قوای جسمانی می‌شوند. با مصرف این مکمل می‌توانید دوره های بیماری ویروسی یا باکتریایی را کوتاه تر کرده و حتی در مقابل آنها ایمن بمانید. از آنجاییکه زگیل تناسلی یک بیماری ویروسی است با مصرف این مکمل می‌توان آن را کنترل کرد.

قرص پاورفیت خواص انرژی زایی نیز دارد بنابراین در صورت کاهش انرژی برای فعالیت های روزانه از این قرص استفاده کنید. همچنین از خواص آنتی اکسیدانی بالای این قرص می‌توان برای پیشگیری از انواع سرطان ها استفاده کرد. از این قرص برای درمان فشارخون و دیابت نیز می‎توان استفاده کرد.

قارچ شیتاکه می‌تواند یک مکمل عالی برای رژیم غذایی شما باشد. این قارچ ها کالری و چربی کمی دارند که آنها را به گزینه ای عالی برای کنترل وزن تبدیل می‌کند. آنها همچنین سرشار از فیبر هستند که کمک می‌کنند برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید و پرخوری را کاهش دهید.

قیمت قرص پاورفیت

مواد مفید موجود در قرص پاورفیت

یکی از مزایای کلیدی قرص پاورفیت توانایی آن در تقویت سیستم ایمنی که به واسطه وجود قارچ شیتاکه در فرمول آن حاصل می شود. این قارچ قرن هاست که در طب سنتی به دلیل خواص دارویی مورد استفاده قرار گرفته‌ است. قارچ شیتاکه حاوی ترکیبی به نام لنتینان هستند که پاسخ ایمنی را تقویت می‌کند و به بدن در مبارزه با عفونت ها و بیماری ها کمک می‌کند. قارچ شیتاکه سرشار از مواد مغذی ضروری است. این قارچ منبع عالی ویتامین های B، D و همچنین مواد معدنی مانند مس، سلنیوم و زینک است.

قرص پاورفیت با دارا بودن عصاره قارچ شیتاکه حاوی مواد مغذی است که نقش مهمی در حفظ سلامت و تندرستی عمومی دارد. این قرص مملو از آنتی اکسیدان برای تقویت سیستم ایمنی است و دارای خواص ضد سرطانی قوی است. این قرص به سلامت پوست و مو نیز کمک می‌کند.

مصرف این قرص در افراد سالمند، ورزشکاران، افراد با رژیم های لاغری سخت و بیماران در دوران نقاهت می‌تواند از جهات مختلف مفید باشد. قارچ شیتاکه برای سلامت قلب نیز مفید است. عصاره قارچ شیتاکه موجود در این قرص حاوی ترکیباتی مانند اریتادنین و بتاگلوکان است که به کاهش سطح کلسترول و کاهش خطر بیماری قلبی کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: زگیل تناسلی باعث نازایی می شود؟

تاثیر پاورفیت بر زگیل تناسلی چگونه است؟

زگیل تناسلی یک بیماری ویروسی است که با تضعیف سیستم ایمنی بروز می‌کند. بنابراین شما با تقویت سیستم ایمنی می‌توانید از فعالیت این ویروس جلوگیری کنید. بتاگلوکان موجود در قارچ شیتاکه با تولید ماکروفاژها و لنفوسیت های T4  بیگانه‌ خوار سیستم ایمنی را قادر می‌سازد که با ویروس HPV مقابله کند. بنابراین از بروز زگیل تناسلی یا عود بیماری پس از درمان های مختلف جلوگیری می‌کند.

طریقه مصرف قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی

طریقه مصرف قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی  روزانه ۲ عدد قرص یکی قبل از صبحانه و یکی قبل از ناهار به مدت ۶ ماه است. توجه داشته باشید که به دلیل خواص پاورفیت در افزایش انرژی نباید از این قرص پس از ساعت ۶ بعدازظهر استفاده نمایید. قرص پاورفیت برای تبخال تناسلی نیز به همین شکل قابل استفاده است.

نتیجه گیری
برای افرادی که به زگیل تناسلی مبتلا می‌شوند، گزینه های زیادی برای درمان وجود دارد که همه آنها برای از بین بردن زگیل های قابل مشاهده هستند. یکی از ساده ترین و کم تهاجمی ترین روش ها تقویت سیستم ایمنی است. تقویت سیستم ایمنی با قرص پاورفیت می‌تواند یک درمان مفید و موثر برای مقابله با این بیماری باشد.

منبع: nutraceuticalsworld

مطالب مرتبط
1 نظر
  1. hpv

    بسیار عالی و مفید بود. خیلی باید درمان اچ پی وی و زگیل تناسلی رو جدی گرفت مخصوصا در خانم ها که مستعد سرطان های مختلف هستن.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.