۱۰ مدل از بهترین نرم کننده مو برای موهای خشک و وز

آنچه در این مقاله می خوانید:
طیف گسترده ای از محصولات نرم کننده مو برای انواع مو اکنون در بازار موجود است. نرم کننده، موهای آسیب دیده را بازسازی می‌کند، آنها را عمیقا آبرسانی کرده و موخوره را از بین می‌برد. نرم کننده های مخصوص موهای خشک و وز به سرعت موها را ترمیم کرده و شادابی و زیبایی را به آنها بر می‌گردانند. در ادامه مقاله ۱۰ مدل از بهترین نرم کننده مو برای موهای خشک و وز خدمت شما معرفی می‌گردد. لطفا با ما همراه باشید.

نرم های ‌کننده مو حاوی ترکیبات آبرسان و مغذی هستند که به کاهش شکنندگی و شکاف انتهایی موها کمک می‌کنند. استفاده از این محصولات برای داشتن موهای قوی تر و سالم تر ضروری است. نرم کننده ها خشکی و وزی موها را کاهش داده و آنها را نرم و شانه پذیر می‌کنند. در ادامه به بهترین نرم کننده مو برای موهای خشک و وز می‌پردازیم. همچنین برای مشاهده قیمت انواع شامپو و ماسک ضد موخوره به دسته بندی «شامپو ضد موخوره» می توانید به سایت داروبوم مراجعه کنید.

۱- نرم کننده عمیق مو سینره

نرم کننده عمیق مو سینره حاوی پروتئین هیدرولیز شده (شیر، ابریشم، جوانه گندم)، گلیسیرین و مواد آنتی استاتیک برای کمک به خوش حالتی موها است. این محصول موهای خشک و وز را عمیقا آبرسانی کرده و ترمیم می‌کند. استفاده از این نرم کننده شانه پذیری موها را بهبود بخشیده و الکتریسیته ساکن موها را از بین می‌برد. نرم کننده عمیق مو سینره کوتیکول های مو را ترمیم کرده و وزی موها را به راحتی از بین می‌برد.

نرم کننده عمیق مو سینره

۲- نرم کننده اوی ولوم اویدرم

نرم کننده اوی ولوم اویدرم برای موهای نازک و کم حجم مناسب است. این محصول با آبرسانی تارهای مو خشکی و وزی را از بین برده و حجم موها را افزایش می‌دهد. ترکیبات موجود در این نرم کننده موها را تغذیه و تقویت کرده و مانع ریزش مو می‌شوند. استفاده از این محصول به نرمی و حالت پذیری موها کمک کرده و آنها را حجیم و با طراوت نشان می‌دهد.

نرم کننده اوی ولوم اویدرم

بیشتر بخوانید: آیا نرم کننده به مو آسیب می زند؟

۳- نرم کننده عمیق موی رنگ شده سینره

نرم کننده عمیق موی رنگ شده سینره موها را عمیقا آبرسانی کرده و رنگ مو را تثبیت می‌کند. عصاره انار موجود در این محصول با خواص آنتی اکسیدانی از موها در مقابل عوامل آسیب رسان محافظت می‌کند. اسیدهای آمینه و ترکیبات موجود در این نرم کننده رطوبت از دست رفته را به کوتیکول ها برگردانده و ساختار موها را بهبود می‌بخشد.

نرم کننده عمیق موی رنگ شده سینره دارای فیلتر ضد آفتاب است و از موهای رنگ شده محافظت می‌کند. پروویتامین B5 موجود در این محصول به سرعت زبری و خشکی موهای رنگ شده را از بین می‌برد. علاوه بر این مواد سیلیکونی بکار رفته در این نرم کننده در برابر حرارت و صدمات مکانیکی از موها محافظت می‌کند.

نرم کننده عمیق موی رنگ شده سینره

۴- اسپری نرم کننده و حالت دهنده مو لافارر

اسپری نرم کننده و حالت دهنده مو لافارر برای موهای زبر و خشک بسیار مناسب است. مواد مؤثر و عصاره‌ های گیاهی بکار رفته در این محصول موها را آبرسانی کرده و باعث نرمی و انعطاف پذیری موها می‌شوند. در فرمولاسیون این محصول کراتین و بیوتین بکار رفته است و فاقد سیلیکون می‌باشد.

این محصول باعث بهبود شانه پذیری موها شده و از شکنندگی و موخوره جلوگیری می‌کند. اسپری نرم کننده و حالت دهنده مو لافارر پس از استفاده نیازی به آبکش ندارد و  بیوتین موجود در آن ضخامت و حجم موها را افزایش می‌دهد.

اسپری نرم کننده و حالت دهنده مو لافارر

۵- سرم نرم کننده مو آنتی فریز سینره

سرم نرم کننده مو آنتی فریز سینره یک محصول بسیار مفید برای رفع وزی و بد حالتی موهای خشک و شکننده است. در این سرم فرمول سیلیکونی سبک بکار رفته موها را نرم و صاف کرده و شانه پذیری موها را بهبود می‌بخشد. این محصول از موخوره جلوگیری کرده و موها را زیبا و درخشان جلوه می‌دهد.

در فرمولاسیون این محصول امگا ۳ و امگا ۶ وجود دارد که به حفظ رطوبت موها کمک می‌کند. همچنین حاوی ویتامین E و  A برای جلوگیری از اثرات محیطی و حفظ سلامت موها است.

سرم نرم کننده مو آنتی فریز سینره

۶- سرم نرم کننده و برطرف کننده وز مناسب انواع مو سریتا

سرم نرم کننده و برطرف کننده وز یک محصول فوق العاده برای نرم و ابریشمی کردن موهای وز و بد حالت است. این محصول نیازی به آبکشی ندارد و شانه پذیری و حالت دهی به موها را بهبود می‌بخشد. عصاره آلوئه ورا و سویا موجود در این محصول موها را آبرسانی کرده و مانع خشکی موها و موخوره می‌شوند. این سرم نرم کننده برای انواع موها قابل استفاده است و به تقویت موها کمک می‌کند. استفاده از این سرم مانع ریزش مو شده و به حفظ سلامت موهای شما کمک می‌کند.

سرم مو سریتا مدل ضد وز

بیشتر بخوانید: بهترین نرم کننده مو خانگی

۷- اسپری نرم کننده مو کودک سی گل مدل بیبی فرست

اسپری نرم کننده مو کودک بیبی فرست سی گل برای نرم کردن و شانه پذیری راحت تر موی کودکان طراحی و تولید شده است. در فرمولاسیون این محصول روغن آووکادو و ویتامین B5  بکار رفته است که به تقویت و باز کردن گره موها کمک می‌کنند.

استفاده از این اسپری الکتریسیته ساکن موهای کودک را از بین برده و باعث چرب شدن پوست و موی کودک نمی‌شود. استفاده از این محصول شوره سر و موخوره را از بین برده و به استحکام و پرپشتی موها کمک می‌کند.

اسپری نرم کننده مو کودک بیبی فرست سی گل

۸- اسپری ماسک موی پس از حمام اویکالر اویدرم

اسپری ماسک موی پس از حمام اویکالر اویدرم یک محصول فوق العاده مفید برای از بین بردن وزی و خشکی موهای رنگ شده است. در فرمولاسیون این اسپری کراتین هیدرولیزه شده بکار رفته است که به نرمی و لطافت موها کمک می‌کند. اسپری ماسک موی پس از حمام اویکالر اویدرم موها را آبرسانی و رطوبت رسانی کرده و باعث تثبیت رنگ مو می‌شود.

این اسپری نیازی به آبکشی ندارد و حاوی ترکیبات آنتی استاتیک و ضد وزی است. بنابراین شانه پذیری موهای رنگ شده را بهبود بخشیده و از موها در برابر مواد شیمیایی آسیب زا محافظت می‌کند.

اسپری ماسک موی پس از حمام اویکالر اویدرم

۹- اسپری نرم کننده مو حاوی روغن جوجوبا سان وی

اسپری نرم کننده مو حاوی روغن جوجوبا سان وی به لطافت و شادابی موها کمک کرده و تقویت کننده موهای شما است. در فرمولاسیون این محصول کراتین، گلیسیرین، روغن جوجوبا و گلوتن هیدرولیز شده گندم بکار رفته است که به حفظ سلامت موها کمک می‌کند. این اسپری فاقد سولفات است و هیچ تأثیر بدی روی موهای شما ندارد.

اسپری نرم کننده مو حاوی روغن جوجوبا سان وی موها را آبرسانی کرده و خشکی و وزی موها را از بین می‌برد. این محصول در عین حال باعث چربی و سنگینی موها نشده و موها را شاداب و درخشان می‌کند.

اسپری نرم کننده مو حاوی روغن جوجوبا سان وی

۱۰- لوسیون نرم کننده مو مدل RL پریم

لوسیون نرم کننده مو مدل RL پریم با دارا بودن شی باتر میکروکپسوله یک ترکیب جدید و ترمیم کننده مو است. این لوسیون موها را مرطوب و تغذیه کرده و خشکی موها را از بین می‌برد. پروتئین گیاهی هیدرولیز شده به همراه کمپلکس اسید آمینه در این لوسیون آسیب ناشی از رنگ و فر کردن موها، پرتو فرابنفش و شوینده ها را ترمیم می‌کند. لوسیون نرم کننده مو مدل RL پریم با داشتن کراتین، استحکام تارهای مو را افزایش می‌دهد. شی باتر موجود در این محصول به نرمی و لطافت موها کمک کرده و موها را عمیقا آبرسانی می‌کند.

لوسیون نرم کننده مو پریم  مدل RL

سخن پایانی
استفاده از نرم کننده یک بخش حیاتی از روتین مراقبت از موها است. این محصولات موها را آبرسانی کرده و خشکی و وزی را از بین می‌برند. با استفاده از نرم کننده مو برای موهای خشک و وز موهای شما الکتریسیته ساکن نخواهند داشت و بسیار حالت پذیر و زیبا به نظر می‌رسند.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.