بهترین قرص برای ناباروری زنان

آنچه در این مقاله می خوانید:
ناباروری زنان مسئله پیچیده ای است که بسیاری از زنان را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار می‌دهد. ناباروری به ناتوانی زن در باردار شدن و به پایان رساندن بارداری، علیرغم داشتن رابطه جنسی منظم و محافظت نشده یک سال یا بیشتر اشاره دارد. عوامل مختلفی از جمله سن، عدم تعادل هورمونی، چرخه قاعدگی غیرطبیعی، ناتوانی در تولید تخمک، مسائل آناتومیکی و انتخاب سبک زندگی می‌تواند باعث ناباروری در زنان شود. برای رفع این مشکل مکمل تقویت باروری زنان و قرص های زیادی طراحی و تولید شده است. کپسول اوابوست و فرتیل سی ام فرهیون هلث دو نمونه از بهترین قرص های درمان باروری هستند. در ادامه مقاله ما به معرفی بهترین قرص ناباروری زنان می‌پردازیم. لطفا همراه ما باشید.

ناباروری به عنوان یک بیماری تعریف می‌شود که با عدم بارداری پس از ۱۲ ماه رابطه جنسی منظم و محافظت نشده مشخص می‌شود. اگر زن ۳۵ سال یا بیشتر داشته باشد، پس از شش ماه تلاش در صورت عدم بارداری، نابارور در نظر گرفته می‌شود.

ناباروری اولیه زمانی است که زن هرگز باردار نشده باشد. ناباروری ثانویه زمانی است که زن در گذشته باردار شده باشد، اما اکنون در انجام آن با مشکل مواجه شده است. طبق آمار از هر شش زوج یک زوج با ناباروری روبرو هستند.

برخی از شایع ترین علل ناباروری زنان عبارتند از مشکلات هورمونی، تخمک گذاری نامنظم، سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS)، انسداد لوله های فالوپ، اندومتریوز، فیبروم، ناهنجاری های رحمی و عوامل ژنتیکی است.

مکمل های باروری می‌توانند به حمایت از کیفیت تخمک سالم، ذخیره تخمدان، سلامت تخمدان، توسعه پوشش آندومتر، سلامت سیستم ایمنی و سلامت عمومی کمک کنند.

۱- اوابوست فیرهون هلث

کپسول اوابوست فیرهون هلث یک مکمل بسیار مفید برای کمک به باروری زنان است. این کپسول در سن باروری به بهبود کیفیت تخمک و عملکرد تخمدان ها کمک کرده و باروری را تسهیل می‌کند. عصاره هسته انگور، ویتامین E، کوآنزیم کیوتن و اسید فولیک ترکیبات موجود در فرمولاسیون این مکمل باروری هستند.

عصاره هسته انگور و ویتامین E با اثرات آنتی اکسیدانی از سلامت تخمک حمایت کرده و شانس باروری را افزایش می‌دهند. کوآنزیم کیوتن و اسید فولیک نیز در صورت بارداری از لانه گزینی و تشکیل لوله های عصبی جنین حمایت می‌کنند. کپسول اوابوست بانوان فیرهون هلث، شانس باروری را در زنان بالای ۳۵ سال افزایش می‌دهد.

کپسول اوابوست بانوان

۲- کپسول فرتیل اید خانم ها فیر هون هلث

کپسول فرتیل اید خانم ها فیر هون هلث حاوی ویتامین ها و مینرال های ضروری برای کمک به بهبود قدرت باروری است. این کپسول با داشتن ترکیبات مفید به تعادل هورمونی و تخمک گذاری به صورت طبیعی کمک می‌کند. عناصر آنتی اکسیدان موجود در این مکمل از تخمک محافظت کرده و باروری را تسهیل می‌کنند.

مصرف کپسول فرتیل اید خانم ها فیر هون هلث سیکل قاعدگی را تنظیم کرده و هیچ عوارض جانبی برای سلامتی ندارد. از این کپسول می‌توان در دوران بارداری نیز برای تأمین ریزمغذی های جنین استفاده کرد.

کپسول فرتیل اید خانم ها فیر هون هلث

بیشتر بخوانید: فرق اووبوست با فرتیل اید چیست؟

۳- کپسول فرتیل سی ام فرهیون هلث

فرتیل سی ام فرهیون هلث یک مکمل باروری فوق العاده برای خانم ها است. این کپسول به حفظ تعادل PH دهانه رحم و واژن زنان کمک کرده و آمادگی برای بارداری را افزایش می‌دهد. ترکیبات مؤثره موجود در این مکمل از جمله ال آرژنین جریان خون رحم را جهت لانه گزینی بهبود می‌بخشند.

این مکمل موکوس دهانه رحم را رقیق کرده و حرکت اسپرم ها به سمت تخمک را در دستگاه تناسلی تسهیل می‌کنند. بنابراین می‌توانند شانس باروری را افزایش دهند.

فرتیل سی ام فرهیون هلث

محصول پیشنهادی:
مصرف قرص قاعدگی برای تنظیم قاعدگی و کاهش عوارض این دوران به خانم ها توصیه می شود.

۴- ساشه فمی بست نوتری بست

ساشه فمی بست نوتری بست یک مکمل فوق العاده برای تقویت تخمدان ها است. در فرمولاسیون این مکمل باروری، مایو-اینوزیتول و متیل فولات بکار رفته است که به بهبود قدرت باروری و درمان تخمدان پلی کیستیک کمک می‌کنند.

ساشه فمی بست نوتری بست با طعم لیمو را می‌توانید در آب حل کرده و برای افزایش قدرت باروری و بهبود سلامتی در دوران پیش از بارداری مصرف کنید.

ساشه فمی بست نوتری بست

۵- پودر خوراکی اینوفولیک لو لی فارما

پودر خوراکی اینوفولیک لو لی فارما یک مکمل باروری بسیار مفید برای بانوان است. این پودر خوراکی را می‌توان برای درمان تخمدان پلی کیستیک و تحریک تخمدان ها برای تخمک گذاری مورد استفاده قرار داد.

این مکمل به تأمین منابع میو اینوزیتول و اسید فولیک، پیشگیری از دیابت نوع ۲، بهبود کیفیت تخمک و بارداری سالم کمک می‌کند. استفاده از پودر خوراکی اینوفولیک لو لی فارما بسیار راحت است و در صورت مصرف صحیح هیچ عوارضی ندارد.

پودر خوراکی اینوفولیک لولی فارما

۶- کپسول فیمیل بوست نوتراکس

کپسول فیمیل بوست نوتراکس حاوی ویتامین ها و عصاره های گیاهی برای کمک به باروری خانم ها است. ترکیبات و عصاره های موجود در این مکمل باعث افزایش میل جنسی و قدرت باروری خانم ها می‌شود.

جینسینگ، ال آرژنین، عصاره خارخسک، ماکا و پروتئین وی برخی از مواد مؤثره این کپسول هستند. مصرف کپسول فیمیل بوست نوتراکس قوای جسمی را افزایش داده و به کاهش خستگی کمک می‌کنند. این مکمل سطح هورمون ها را تنظیم کرده و خونرسانی به اندام های جنسی را بهبود می‌بخشد. این مکمل همراه با افزایش میل جنسی شانس باروری را افزایش می‌دهد.

کپسول فیمیل بوست نوتراکس

۷- پودر فرتی بیوتیک وومن فرتی فارم

پودر فرتی بیوتیک وومن فرتی فارم یک مکمل باروری بسیار خوب برای افزایش شانس بارداری حتی در IVF است. ترکیبات موجود در فرمولاسیون این مکمل شامل پروبیوتیک ها و آنتی اکسیدان هایی است که بر باروری زنان تأثیر مثبت دارند.

زنان با تعداد مشخصی تخمک به دنیا می‌آیند و با افزایش سن کیفیت و کمیت تخمک هایشان کاهش می‌یابد. زنان بالای ۴۰ سال، در مقایسه با زنان ۳۰ ساله، به دلیل کاهش ذخیره تخمدان، در معرض خطر ناباروری هستند. عدم تعادل هورمونی نیز می‌تواند باعث ناباروری زنان شود.

مصرف  پودر فرتی بیوتیک وومن فرتی فارم به بهبود عملکرد تخمدان و کیفیت تخمک کمک می‌کند. همچنین در درمان سندرم تخمدان پلی کیستیک موثر است. این مکمل برای پیشگیری از پیشرفت بیماری های ادراری- تناسلی نیز مفید است.

پودر فرتی بیوتیک وومن فرتی فارم

سخن پایانی
مشکلاتی مانند سندرم تخمدان پلی کیستیک می‌تواند منجر به پریودهای نامنظم و منجر به ناباروری شود. سایر عدم تعادل های هورمونی، مانند مشکلات تیروئید و سطوح بالای پرولاکتین نیز می‌تواند بر باروری زنان تأثیر بگذارد. این موارد را می‌توان با مصرف قرص های ناباروری به راحتی درمان کرد. پزشک با توجه به وضعیت شما بهترین قرص ناباروری را تجویز خواهد کرد.

منبع: مکمل باروری زنان

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.