خمیر دندان خوب چی بخرم؟

آنچه در این مقاله می خوانید:
استفاده از خمیر دندان به صورت صحیح کمک می‌کند هزینه های دندانپزشکی شما کاهش یابد. از طرفی با خوشبو کردن دهان حس بسیار خوشایندی را در افراد تداعی می‌کند. با توجه به تنوع گسترده این محصولات در بازار شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که بهترین خمیر دندان کدام است و یا اینکه خمیر دندان خوب چی بخرم؟ در حال حاضر خمیر دندان های سفید کننده، ضد پلاک، ضد حساسیت و حتی خمیر دندان مخصوص کودکان در بازار موجود است. ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم به جواب این سوالات برسید. برای خرید خمیردندان از بهترین برندهای خارجی و ایرانی به سایت داروخانه داروبوم مراجعه فرمایید.

خمیر دندان یک محصول بهداشتی است که افراد برای مراقبت از دهان و دندان از آن استفاده می‌کنند. فرمولاسیون خمیر دندان خطر رشد میکروبی را کاهش داده و یک رویکرد طبیعی برای مراقبت از دندان ها است. خمیر دندان های مختلف اکنون به عنوان یک روال مراقبت از دهان و دندان سالم‌ در انواع مختلف در دسترس هستند.

خمیر دندان ها در بین همه محصولات موجود برای حفظ بهداشت دهان و دندان هنوز هم ضروری ترین هستند. آنها با فرمولاسیون مختلف برای جلوگیری از پوسیدگی دندان ها و حفظ سلامت لثه در دسترس هستند. خمیر دندان ها با کاهش بار میکروبی دهان پس از هر بار استفاده به جلوگیری از رسوب جرم و تشکیل پلاک کمک می‌کنند. آنها از مینای دندان با یک لایه فلورایدی اضافی محافظت کرده و خطر پوسیدگی دندان ها را به شدت کاهش می‌دهند.

در وبسایت medicalnewstoday می خوانیم:
هنگام خرید خمیردندان مناسب افراد میبایست به مشکلات دندانی که دارند توجه کنند تا نیازهای خاص آنها را برآورده کند. به عنوان مثال، برخی افراد به خمیر دندان ضد حساسیت نیاز داشته باشند. خمیر دندان ضد حساسیت حاوی ترکیبات خاصی مانند نیترات پتاسیم است که قسمت هایی از دندان را مسدود می کند تا سیگنال های درد را متوقف کند.

بهترین برند خمیر دندان در داروخانه

خمیر دندان یکی از مهمترین محصولات حفظ بهداشت دهان و دندان است. در حال حاضر برندهای مختلفی اقدام به تولید خمیر دندان با فواید مختلف می‌کنند. این خمیر دندان ها می‌توانند پوسیدگی و پلاک های دندان را کاهش دهند و نفس شما را خوشبو و با طراوت می‌کنند. در ادامه به  معرفی بهترین برند خمیر دندان در داروخانه می‌پردازیم.

۱- خمیر دندان ۸ کاره کامل وی وان

خمیر دندان ۸ کاره کامل وی وان ۹۰ گرمی یک خمیر دندان فوق العاده برای حفظ بهداشت دهان و دندان است. این خمیر دندان با خاصیت آنتی باکتریال و ضد پلاک خود باعث می‌شود دندان های سالم و درخشانی داشته باشید. همچنین از پوسیدگی و رسوب زرد روی دندان ها جلوگیری می‌کند.

خمیر دندان ۸ کاره کامل وی وان باعث حفظ سلامت لثه ها شده و نفس شما را خوشبو و تازه می‌کند. این خمیر دندان دارای یک فرمولاسیون کامل برای حفظ سلامت لثه و دندان های شما است. خمیر دندان ۸ کاره کامل وی وان دارای خاصیت سفیدکنندگی بوده و با مصرف روزانه مانع زردی و تغییر رنگ دندان ها می‌شود.

قیمت خمیر دندان کامل وی وان 8 کاره

۲- خمیر دندان مخصوص دندان های حساس مریدنت

خمیر دندان مخصوص دندان های حساس مریدنت ۱۳۰ گرمی با ترکیبات خاص خود مانع دردهای ناشی از مصرف غذا و نوشیدنی های سرد و گرم می‌شود. این خمیر دندان با دارا بودن ویتامین E حساسیت های دندانی و التهاب لثه را درمان می‌کند.

خمیر دندان مخصوص دندان های حساس مریدنت ضد پوسیدگی و ضد پلاک است. بنابراین دندان های شما را همیشه سفید و درخشان نگه می‌دارد. این خمیر دندان با طعم نعنا باعث خوشبویی دهان شده و تنفس بدبو را از بین می‌برد. برای بهره‌مندی از خواص این خمیر دندان کافی است به صورت روزانه از آن استفاده کنید.

قیمت خمیر دندان مخصوص دندان های حساس مریدنت

۳- خمیر دندان سفید کننده مریدنت

خمیر دندان سفید کننده مریدنت ۱۳۰ گرمی پلاک های دندانی را از بین برده و دندان های شما را سفید می‌کند. این خمیر دندان ضد پوسیدگی است و از تشکیل جرم روی دندان ها جلوگیری می‌کند. علاوه بر این زردی دندان ها را از بین برده و باعث حس طراوت و تازگی دهان می‌شود.  

از این خمیر دندان می‌توانید به صورت روزانه برای سفید کردن دندان های خودتان استفاده نمایید. ترکیبات موجود در این خمیر دندان با تغییراتی که در بار الکتریکی ایجاد می‌کند تمام پلاک های دندانی را از بین برده و دندان ها را سفید می‌کند.

همچنین با کاهش میزان یون های کلسیم و منیزیم موجود در بزاق از تشکیل جرم های دندانی جلوگیری می‌کند. این ویژگی برای افرادی مفید است که بزاق آنها به صورت طبیعی دارای یون های اضافی است و با وجود مسواک زدن دچار پلاک دندان می‌شوند. (برای خرید مسواک در انواع مختلف از سایت داروخانه داروبوم روی لینک کلیک کنید.)

قیمت خمیر دندان سفید کننده مریدنت

۴- خمیر دندان محافظ کامل دندان پاستا دل کاپیتانو

خمیر دندان محافظ کامل دندان پاستا دل کاپیتانو ۷۵ میلی لیتر با ترکیبات منحصر به فرد در فرمولاسیون خود از لثه ها و دندان ها به خوبی محافظت می‌کند. همچنین باعث افزایش استحکام مینای دندان شده و از پوسیدگی دندان جلوگیری می‌کند. این خمیر دندان پلاک ها و باکتری های دهان را از برده و از ایجاد پلاک جدید جلوگیری می‌کند. علاوه بر این باعث خوشبو شدن و حس طراوت و تازگی در دهان می‌شود.

خمیر دندان محافظ کامل دندان پاستا دل کاپیتانو از مینای دندان محافظت می‌کند. همچنین با دارا بودن ویتامین ‌هایA ، C، E از سلامت لثه ها به عنوان بافت نگهدارنده دندان حمایت می‌کند.

خرید اینترنتی خمیر دندان پاستا دل کاپیتانو مدل محافظ کامل

۵- خمیر دندان سفید کننده ۵ دقیقه ای میسویک

خمیر دندان سفید کننده ۵ دقیقه ای میسویک یکی از خمیر دندان های موجود با اثرات سفیدکنندگی قوی است. این خمیر دندان با مواد موثره خود طی ۵ دقیقه جرم و زردی دندان ها را برطرف می‌کند. فقط کافی است دو بار در ماه از این خمیر دندان استفاده کنید تا دندان های شما همیشه بدرخشد.

خمیر دندان های سفید کننده اکنون نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده‌اند. شما با استفاده از این خمیر دندان بدون مراجعه به دندانپزشکی می‌توانید به راحتی دندان های خود را سفید کنید. فقط توجه داشته باشید که بیش از مقدار توصیه شده از این خمیر دندان ها استفاده نکنید زیرا ممکن است اثر معکوس داشته باشد.

خمیر دندان سفید کننده 5 دقیقه ای میسویک

سخن پایانی
خمیردندان اکنون در انواع مختلف در دسترس است. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود از انواع سفید کننده، ضد حساسیت یا خمیر دندان های چندکاره برای جلوگیری از پوسیدگی دندان ها استفاده نمایید. خمیر دندان ها توسط برندهای مختلف ایرانی و خارجی تولید می‌شوند. شما بر اساس ترجیح خود می‌توانید هر یک را خریداری کرده و مورد مصرف قرار دهید.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.