کاندوم تاخیری بهتره یا قرص؟

آنچه در این مقاله می خوانید:
کاندوم و قرص تاخیری محصولات زناشویی هستند که باعث طولانی تر شدن رابطه جنسی می‌شوند. این محصولات برای آقایانی مفید است که دچار زودانزالی هستند و نمی‌توانند در رابطه جنسی همسر خود را راضی نگه دارند. کاندوم و قرص تاخیری به روش های مختلفی باعث می‌شوند انزال به تأخیر بیافتد. اینکه کاندوم تاخیری بهتره یا قرص موضوعی است که در ادامه مقاله به آن می‌پردازیم. برای خرید کاندوم تاخیری و سایر انواع محصولات زناشویی به سایت داروبوم مراجعه کنید.

انزال زودرس که در آن مرد قبل از اینکه همسرش به ارگاسم برسد، دچار انزال می‌شود یک اختلال بسیار رایج است که میلیون‌ ها مرد را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می‌دهد. برخی از مردان بین ۱ تا ۵ دقیقه از رابطه جنسی انزال می‌کنند، در حالی که برای برخی دیگر ممکن است زمان بیشتر یا کمتری طول بکشد. کاندوم، اسپری و قرص های تاخیری برای درمان این اختلال در دسترس هستند. شما می‌توانید از این محصولات جنسی برای بهبود و طولانی تر کردن روابط جنسی خود استفاده نمایید.

عملکرد کاندوم تاخیری چگونه است؟

کاندوم تاخیری برای مردانی که می‌خواهند عملکرد جنسی خود را بهبود ببخشند، یک انتخاب محبوب است. این کاندوم ها با مواد خاصی ساخته شده‌اند که به تأخیر در انزال کمک کرده و رابطه جنسی طولانی تر و رضایت بخش تر را امکان پذیر می‌کند.

طراحی کاندوم های تاخیری ساده و در عین حال موثر است. آنها با مواد لاتکس ضخیم تر ساخته شده‌اند که حساسیت را در هنگام مقاربت کاهش می‌دهد. این کاهش حساسیت منجر به ارگاسم تاخیری می‌شود و به مرد اجازه می‌دهد نعوظ را برای مدت طولانی ‌تری حفظ کند. بنابراین لذت بیشتری را برای هر دو طرف فراهم می‌کند.

کاندوم تاخیری با مواد بی حس کننده مثل لیدوکائین تولید می‌شود و به طولانی شدن رابطه جنسی کمک می‌کند. کاندوم های تاخیری علاوه بر عملکرد اصلی خود در به تأخیر انداختن ارگاسم، محافظت در برابر عفونت های مقاربتی (STIs) و بارداری های ناخواسته را نیز ارائه می‌کنند.

آنها به اندازه کاندوم های معمولی در پیشگیری از بیماری های مقاربتی و بارداری موثر هستند. همین امر آنها را به گزینه ای مطمئن و قابل اعتماد برای زوج هایی تبدیل می‌کند که می‌خواهند از رابطه جنسی طولانی تر و بدون به خطر انداختن ایمنی لذت ببرند.

کاندوم تاخیری 8 در 1 فانکشن کدکس

معایب و مضرات کاندوم تاخیری

 کاندوم تاخیری حاوی ترکیباتی مانند بنزوکائین و لیدوکائین است که در برخی افراد باعث حساسیت زایی می‌شود. علاوه بر این استفاده مداوم از این نوع کاندوم ها باعث می‌شود توانایی نعوظ طبیعی از دست برود و برای رابطه جنسی بطور مداوم نیاز به این محصولات داشته باشید.

یکی دیگر از معایب کاندوم تاخیری، بی حسی موضعی آلت تناسلی مرد است که باعث کاهش لذت جنسی او حتی با طولانی تر شدن رابطه جنسی می‌شود. جذب پوستی ترکیبات تاخیری موجود در این کاندوم ها نیز ممکن است در هر دو طرف مشکلاتی را ایجاد کند.

عملکرد قرص تاخیری چگونه است؟

بسیاری از مردان در حفظ عملکرد جنسی و جلب رضایت شریک زندگی خود با مشکلاتی مواجه می‌شوند. خوشبختانه، قرص‌ هایی در دسترس هستند که می‌توانند به شما در غلبه بر این چالش‌ ها و افزایش لذت جنسی کمک کنند.

استقامت جنسی به توانایی حفظ فعالیت جنسی برای مدت طولانی بدون انزال زودرس اشاره دارد. استقامت جنسی نقش مهمی در رضایت جنسی هر دو طرف دارد. وقتی مردی با انزال زودرس دست و پنجه نرم می‌کند یا در حفظ نعوظ مشکل دارد، می‌تواند منجر به ناامیدی، اضطراب و کاهش اعتماد به نفس شود.

قرص ‌های تاخیری با افزایش جریان خون در آلت تناسلی کار می‌کنند و در نتیجه نعوظ طولانی تری ایجاد می‌کنند. این فرآیند می‌تواند به طور غیر مستقیم به بهبود استقامت جنسی کمک کند.

قیمت کاندوم تاخیری کافئین دار کدکس

مزایای قرص‌های تاخیری

قرص‌های تاخیری با مکانیسم های مختلف باعث طولانی شدن رابطه جنسی شده و انزال را در آقایان به تأخیر می‌اندازند. قرص های تاخیری باعث افزایش خونرسانی به آلت تناسلی و بهبود نعوظ می‌شوند. آنها تاثیری بر پوست آلت تناسلی نداشته و لذت شما را در رابطه جنسی کم نمی‌کنند. از طرفی اعتماد به نفس شما را برای رابطه جنسی بالاتر برده و می‌توانند برای درمان زود انزالی مفید باشند.

معایب قرص تاخیری

قرص تاخیری به عنوان یک دارو مصرف می‌شود و می‌تواند عوارض متعددی برای فرد داشته باشد. سردرد، سرگیجه، وابستگی، تاری دید، دردهای عضلانی و نعوظ دردناک برخی از عوارض این قرص ها هستند.

عوارض قرص تاخیری تا چند ساعت در بدن باقی می‌ماند و ممکن است در طولانی مدت برای شما مشکلاتی ایجاد کند. برای کاهش این علائم حتما قبل از مصرف هر یک از انواع قرص های تاخیری موجود در بازار با پزشک خود مشورت نمایید.

کاندوم تاخیری بهتر است یا قرص تاخیری؟

برای پاسخ دادن به این سوال که کاندوم تاخیری بهتر است یا قرص تاخیری ابتدا باید از نحوه عملکرد این محصولات زناشویی مطلع شوید. کاندوم های تاخیری به صورت موضعی عمل می‌کنند و با حساسیت زدایی از آلت تناسلی باعث می‌شوند رابطه جنسی شما کمی طولانی تر شود. اثر کاندوم تاخیری پس از استفاده از بین رفته و برای طولانی مدت شما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. قرص تاخیری اثر سیستمیک دارد بنابراین تمام بدن شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و پس از مصرف تا چند ساعت اثر آن در بدن شما باقی می‌ماند.

در نهایت انتخاب هر یک از این محصولات جنسی به ترجیح شما بستگی دارد و نباید هیچ یک را برای مدت طولانی مورد استفاده قرار دهید. با اینحال به دلیل اثر موضعی به نظر می‌رسد استفاده از کاندوم تاخیری راحت تر و عوارض حاصل از آن نیز موقتی و کوتاه تر باشد. برای حفظ سلامتی خود در رابطه با هر یک از این محصولات جنسی ابتدا با پزشک خود مشورت کنید تا بهترین محصول را به شما معرفی کند.

سخن پایانی
کاندوم و قرص های تاخیری در انواع مختلف موجود هستند و می‌توانند لذت جنسی را در زوج ها افزایش دهند. استفاده از آنها آسان است و می‌توان آنها را در اکثر داروخانه های سطح شهر و داروخانه های آنلاین خریداری کرد. اگر شما و همسرتان به دنبال چاشنی زندگی جنسی خود هستید و از رابطه جنسی طولانی تر و رضایت بخش تر لذت می‌برید، کاندوم های تاخیری ممکن است راه حل مناسبی برای شما باشند.

منبع: medicalnewstoday

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.