بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

آنچه در این مقاله می خوانید:
خشکی پوست یک مشکل رایج است و یافتن ضد آفتابی که به خوبی روی پوست خشک کار می‌کند، می‌تواند چالش برانگیز باشد. اما گزینه‌ هایی وجود دارد که می‌تواند به حفظ رطوبت پوست و محافظت در برابر نور خورشید کمک کند. بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار دارای فرمول تخصصی است که برای تغذیه و محافظت از پوست خشک طراحی شده‌اند. در اینجا انواع کرم ضد آفتاب برای پوست های خشک و لک دار معرفی شده است تا به شما در انتخاب آگاهانه و استفاده موثر از این محصولات کمک کند.

آسیب های پوستی ناشی از پرتوهای خورشید اغلب غیر قابل برگشت است. بنابراین بهتر است اقدامات پیشگیرانه را انجام دهید تا پوست خود را از آسیب محافظت کنید. در حال حاضر بازار مملو از ضد آفتاب های مختلف با فرمولاسیون متمایز برای انواع مختلف پوست است که چیزی بیش از محافظت از پوست در برابر آسیب های خورشید ارائه می‌دهند.
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک و حساس، محصولی است که رطوبت اضافی را بدون باقی گذاشتن چربی یا چسبندگی تضمین کند. در فرمولاسیون ضد آفتاب برای پوست حساس و خشک نباید از مواد شیمیایی مانند الکل، عطرها و مواد نگهدارنده که می‌توانند پوست خشک را تحریک کنند، استفاده شود.

علاوه بر این ضد آفتابی انتخاب کنید که در برابر آب مقاوم باشد زیرا به محافظت از پوست شما در برابر پرتوهای خورشید حتی زمانی که عرق می‌کنید، کمک می‌کند.

همچنین مهم است به دنبال ضد آفتابی باشید که غیر کومدون زا باشد، زیرا به روشی طراحی شده تا منافذ را مسدود نکند و باعث ایجاد جوش نشود. این برای کسانی که پوست خشک دارند مهم است، زیرا می‌تواند به جلوگیری از تحریک و خشکی بیشتر کمک کند. در ادامه بهترین ضد افتاب ایرانی برای پوست خشک و حساس جهت آشنایی شما معرفی می‌گردد.

۱- کرم ضد آفتاب لافارر برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب و ضدلک بی رنگ پوست خشک SPF30 لافارر علاوه بر محافظت از پوست در برابر نور خورشید به از بین بردن لک های پوستی نیز کمک می‌کند. این کرم حاوی عصاره آلوئه ورا برای رطوبت رسانی به پوست خشک است و از پیری پوست جلوگیری می‌کند.

این محصول همچنین حاوی ترکیباتی مانند عصاره شیرین بیان و بیربری است که برای از بین بردن حساسیت و قرمزی پوست مفید است. فرمولاسیون سبک این کرم باعث می‌شود خیلی زود جذب پوست شده و با ترکیبات مفید از خشکی پوست جلوگیری می‌کند. این کرم را با توجه به ویژگی های فوق می‌توان به عنوان بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست خشک در نظر گرفت.

کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ  لافارر پوست خشک و معمولی

۲- کرم ضد آفتاب رنگی لافارر برای پوست خشک 

کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی SPF40 پوست معمولی و خشک لافارر یک محصول فوق العاده برای محافظت از پوست و همچنین از بین بردن لک های پوست است. عصاره های گیاهی موجود در فرمولاسیون این کرم با کاهش تولید ملانین از ایجاد لک های پوستی جلوگیری می‌کنند.

همچنین حاوی مرطوب کننده هایی است که پوست را عمیقا آبرسانی و خشکی پوست را برطرف می‌کند. این محصول در سه طیف رنگی برنز، روشن و متوسط در دسترس است. این محصول بهترین کرم ضد افتاب ضد لک موجود در ایران است.

کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافارر پوست معمولی و خشک

بیشتر بخوانید: کرم ضد آفتاب رنگی بهتر است یا بی رنگ؟

۳- کرم ضد آفتاب سی گل برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب SPF30 مرطوب کننده سی گل برای پوست معمولی تا خشک قابل استفاده است. این کرم حاوی ویتامین ها و عصاره های گیاهی برای حفظ رطوبت پوست و از بین بردن التهاب پوست است. این کرم علاوه بر محافظت از پوست در برابر پرتوهای مضر خورشید با دارا بودن عصاره بابونه و ویتامین E از پیری پوست جلوگیری می‌کند.

کرم ضد آفتاب مرطوب کننده سی گل  SPF30

۴- کرم ضد آفتاب رنگی پوست خشک درماتیپیک

کرم ضد آفتاب رنگی پوست خشک درماتیپیک به عنوان بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست خشک دارای فیلترهای ارگانیک و  SPF۵۰ برای محافظت از پوست است. این کرم حاوی عصاره های گیاهی و روغن هایی است که از خشکی و پیری پوست جلوگیری می‌کنند.

همچنین حاوی ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده است که خشکی پوست را برطرف می‌کند. کرم ضد آفتاب رنگی پوست خشک درماتیپیک در برابر آب و تعریق مقاوم بوده و در سه رنگ طبیعی موجود است.

بیشتر بخوانید: فلوئید ضد آفتاب با کرم ضد آفتاب چه تفاوتی دارد؟

۵- ضد افتاب اسکین وان پوست خشک

ضد افتاب اسکین وان پوست خشک با SPF50 حاوی ترکیبات مغذی و مرطوب کننده مانند روغن آرگان و روغن جوجوبا است. این کرم علاوه بر محافظت کامل از پوست در برابر نور خورشید با خواص آنتی اکسیدانی تاثیر عوامل مضر روی پوست را به حداقل می‌رساند. ضد افتاب اسکین وان پوست خشک دارای بافت سبک، ضد تعریق و جذب سریع است.

۶- کرم ضد آفتاب آردن مناسب انواع پوست

کرم ضد آفتاب بی رنگ هیدراسول SPF30 علاوه بر محافظت از پوست در برابر پرتوهای مضر در فرمولاسیون خود حاوی مرطوب کننده است. استفاده از این محصول مانع خشکی پوست شده و از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. همچنین فرمولاسیون آن در برابر تعریق و شستشو مقاوم است که یک ویژگی عالی برای آب و هوای گرم محسوب می‌شود. این ضد آفتاب برای انواع پوست قابل استفاده است و باعث افزایش لطافت و انعطاف پذیری پوست می‌شود.

۷- کرم ضد آفتاب مدیلن برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب مدیلن برای پوست خشک دارای بالاترین فاکتورهای حفاظتی برای محافظت از پوست در برابر پرتوهای آسیب رسان نور خورشید است. در فرمولاسیون این کرم مواد مرطوب کننده و همچنین ویتامین E و C وجود دارد. این کرم از پیری پوست جلوگیری کرده و حاوی ترکیبات ضد چروک است. همچنین در برابر آب و تعریق مقاوم است.

سخن پایانی
اگر پوست خشکی دارید باید محصول مراقبت از پوستی را انتخاب کنید که رطوبت بیشتری به پوست شما بدهد. بنابراین باید کرم ضد آفتابی را انتخاب کنید که خاصیت مرطوب کنندگی داشته باشد. ضد آفتاب برای پوست خشک بهتر است که پوست را سنگین نکند و فرمولاسیون سبکی داشته باشد.

منبع: قیمت ضد آفتاب برای پوست خشک 

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.