بهترین زمان مصرف قرص جوشان ویتامین C چه موقع است؟

آنچه در این مقاله می خوانید:
فواید ویتامین C برای سلامتی فراوان است اما بیشتر برای تقویت سیستم ایمنی و افزایش سطح آنتی اکسیدان ها مصرف می‌شود. اگر قصد دارید ویتامین C بیشتری در طول روز استفاده کنید فرم قرص جوشان انتخاب بهتری است. از مزایای قرص های جوشان راحتی استفاده از آن است. یکی از سوالات رایج در بین مصرف کنندگان درباره نحوه مصرف و بهترین زمان مصرف قرص جوشان ویتامین C می باشد. این مقاله نیز با همین هدف تهیه شده است. به طور خلاصه بهترین زمان مصرف قرص جوشان ویتامین C صبح ها با معده خالی یک عدد قرص جوشان را در یک لیوان آب حل کرده و بنوشید. در غیر این صورت دو ساعت بعد از مصرف وعده های غذایی زمان مناسب می باشد. تا پایان مقاله همراه ما باشید تا بیشتر در این باره اطلاعات کسب کنید.

ویتامین C یک ویتامین ضروری است که بدن ما نمی‌تواند آن را بسازد از همین رو توصیه می‌شود از طریق رژیم غذایی دریافت شود اما بسیاری از افراد به دلیل دسترسی آسان و راحت قرص جوشان ویتامین C را ترجیح می دهند.

سیستم ایمنی بدن ما ممکن است گاهی دچار خستگی، فرسودگی و استرس شود که در این شرایط نیاز به تقویت دارد. ویتامین C که با نام علمی اسید اسکوربیک نیز شناخته می‌شود که سلامتی بدن را حفظ کرده و به عملکرد طبیعی ایمنی و تقویت آن کمک می‌کند.

اکثر ما به فکر مصرف مکمل ویتامین C در فصل زمستان برای تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از سرماخوردگی، آنفولانزا و سایر عفونت‌های شایع هستیم. بد نیست بدانید برای روزهای گرم تابستان نیز قرص جوشان ویتامین C یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید؛ زیرا علاوه بر تأمین ویتامین، به نگهداشت آب در بدن و هیدراته شدن تکمک می‌کند و یک نوشیدنی خنک و خوشمزه است.

سایر خواص قرص جوشان ویتامین C

ویتامین C از گذشته های دور برای پیشگیری یا درمان کمبود این ماده مغذی استفاده می‌شده است و یک دفاع طبیعی در برابر سرماخوردگی است. این ویتامین در غذاها و مکمل‌های غذایی وجود دارد و به عملکردهای بیولوژیکی مانند سنتز کلاژن، بهبود زخم‌ها، ترمیم و نگهداری غضروف، استخوان‌ها و دندان‌ها کمک می‌کند. برخی از خواص این ویتامین در ادامه ذکر شده است.

  • به جذب بهتر آهن در بدن کمک می کند.
  • سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.
  • پوست را روشن و شفاف می کند.
  • فشار خون را تنظیم می کند.
  • بدن را خنک نگه می دارد.
  • حافظه را تقویت می کند.
قرص جوشان ویتامین ث 1000 میلی گرم هلث اید 20 عددی

بیشتر بخوانید: فواید قرص جوشان ویتامین C چیست؟

قرص جوشان ویتامین c برای کودکان

ویتامین C برای تقویت و ترمیم بافت‌های غضروفی و استخوانی، جذب آهن، کمک به حفظ سلامت پوست و مهم‌تر از همه تقویت سیستم ایمنی در کودکان حائز اهمیت است. مقدار توصیه شده ویتامین C برای کودکان ۱ تا ۳ سال ۴۰۰میلی گرم و برای کودکان ۴ تا ۸ سال ۶۵۰ میلی گرم است. مصرف قرص جوشان ویتامین ث برای کودکان دلچسب تر است.

پیشنهاد داروبوم:
برای مشاهده مشخصات و قیمت قرص ویتامین C به صفحه محصولات “قرص ویتامین C” مراجعه کنید.

فواید قرص جوشان ویتامین C ۵۰۰

با استفاده از این مکمل می‌توانید به تقویت سیستم ایمنی، جلوگیری از سرماخوردگی و شادابی پوست و مو کمک کنید. ویتامین ث برای حفظ سلامت لثه و دندان‌ها، عملکرد بهتر هورمون‌ها، کلاژن سازی در پوست، متابولیسم چربی‌ها و به طور کلی برای حفظ و ارتقاء سلامت عمومی مورد نیاز است. با مصرف قرص جوشان ویتامین C500 می‌توانید از تمام منافع گفته شده بهره مند شوید.

قرص جوشان ایموفیز های هلث 20 عددی

بهترین زمان مصرف قرص جوشان ویتامین c

در خصوص بهترین زمان مصرف قرص جوشان ویتامین C باید گفت از آنجایی که ویتامین C جزء ویتامین‌های محلول در آب است نیازی نیست همراه وعده‌های غذایی از آن استفاده کنیم.

در واقع بهترین زمان مصرف قرص جوشان ویتامین C نیم ساعت قبل از صبحانه با معده خالی است زیرا باعث تقویت انرژی و قوای جسمی ما در طول روز خواهد شد. اگر استفاده از قرص جوشان قبل صبحانه برای شما سخت است می‌توانید آن را دو ساعت بعد از وعده ناهار یا شام به‌ عنوان یک نوشیدنی مصرف کنید.

اما به عنوان یک اصل کلی بهترین زمان مصرف قرص ویتامین ث صبح با معده خالی است زیرا در این صورت انرژی مورد نیاز شما در طی یک روز را تأمین می‌کند.

سخن پایانی
انواع قرص جوشان ویتامین C را می‌توانید از داروخانه‌ آنلاین داروبوم به صورت اینترنتی تهیه نمایید و از منافع آن‌ها برای حفظ و بهبود سلامتی بهره مند شوید.

منبع: rd.com

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.