کاندوم خاردار چیست؟

آنچه در این مقاله می خوانید:
استفاده از کاندوم‌ خاردار به دلیل توانایی آنها در تحریک مناطق حساس واژن و افزایش لذت جنسی رو به افزایش است. برندهای مختلفی وجود دارند که کاندوم‌های خاردار را طراحی و تولید می‌کنند. این کاندوم ها دارای الگوهای منحصر به ‌فردی هستند و از نظر اثربخشی و محافظت متفاوت عمل می‌کنند. در ادامه توضیح می‌دهیم که کاندوم خاردار چیست و چه مزایا و معایبی دارد.

کاندوم‌ خاردار یکی از محبوب ‌ترین انتخاب‌ ها در میان زوج ‌ها است. این کاندوم ها روی سطح خود دارای نقاط برجسته ای هستند که باعث افزایش تحریک در حین رابطه جنسی و افزایش لذت برای هر دو زوج می‌شود. آنها همچنین با بافت خاص خود اصطکاک را برای به حداکثر رساندن احساسات جنسی افزایش می‌دهند.

کاندوم خاردار چیست؟

کاندوم‌ خاردار انتخابی عالی برای افزایش لذت و تحریک در رابطه جنسی است. این کاندوم ها با برجستگی هایی در قسمت بیرونی طراحی شده‌اند. این طرح خاص، بافتی ایجاد می‌کند که احساس و هیجان را هم برای شما و همسرتان رقم می‌زند. نقاط اضافی روی این کاندوم ها به صورت استراتژیک قرار داده شده‌اند تا لذت را به حداکثر برسانند و تجربه جنسی را تشدید کنند.

بیشتر بخوانید: کاندوم چیست و برای چه استفاده می‌شود؟

انواع کاندوم خاردار چیست؟

کاندوم خاردار توسط برندهای مختلف به اشکال مختلفی طراحی می‌شود تا تجربه جنسی جدیدی را برای افراد رقم بزند. در ادامه انواع کاندوم خاردار برای آشنایی بیشتر شما شرح داده شده است.

۱- کاندوم خاردار معمولی

کاندوم خاردار معمولی دارای برجستگی های کوچک برای تحریک نقطه جی در خانم ها است. این کاندوم ها بسیار کم خطر هستند و شما می‌توانید برای تنوع در رابطه جنسی خود و کمی هیجان بیشتر از آنها استفاده نمایید. اغلب این کاندوم ها حاوی مواد روان کننده هستند و شما نیز هنگام استفاده می‌توانید از لوبریکانت های موجود استفاده نمایید.

۲- کاندوم خار درشت

کاندوم خار درشت نسبت به انواع معمولی دارای نقاط برجسته درشت تری است. خارهای درشت معمولا سراسر کاندوم را می‌پوشاند و به آنها معمولا کاندوم فضایی گفته می‌شود. این کاندوم باعث ایجاد تحریک بیشتر بافت واژن شده و کمک می‌کند خانم ها زودتر به ارگاسم برسند. کاندوم خار درشت با افزایش طول مدت رابطه جنسی باعث افزایش اعتماد به نفس آقایان می‌شود.

۳- کاندوم خار خیلی درشت

کاندوم خار خیلی درشت نسبت به کاندوم های خاردار دیگر دارای نقاط برجسته بسیار بزرگ بر روی سطح خود است. این کاندوم با خارهای درشت خود باعث تحریک نقاط حساس واژن شده و لذت جنسی را افزایش می‌دهد.

۴- کاندوم با میخ های بسیار بزرگ

کاندوم با میخ‌های بسیار بزرگ نوعی کاندوم موجود در بازار است. این کاندوم ها با میخ های بسیار بزرگ در سراسر خود می‌توانند لذت جنسی و ارگاسم قوی تری در خانم ها ایجاد کنند. این محصولات جنسی برای خانم هایی مناسب هستند که در رابطه جنسی عادی به ارگاسم نمی‌رسند.

۵- کاندوم خاردار قابل شستشو

کاندوم خاردار قابل شستشو که به عنوان کاندوم ژله ای یا کاندوم سیلیکونی شناخته می‌شود دارای خارهای درشت و انعطاف پذیر است. این کاندوم دارای بدنه رول شده نیست و برای پیشگیری از بارداری مناسب نمی‌باشد. بنابراین بهتر است قبل از استفاده زیر آن از کاندوم معمولی استفاده نمایید. این کاندوم ها را باید پس از رابطه جنسی با آب و شوینده مناسب شسته و سپس خشک نمایید.

در وبسایت manmatters می خوانیم:
اثربخشی کاندوم خاردار در پیشگیری از بارداری و بیماری‌های مقاربتی تحت تأثیر عواملی مانند استفاده نادرست، تاریخ انقضا و شرایط نگهداری است. توصیه می شود همیشه تاریخ انقضا و دستورالعمل های نگهداری را قبل از استفاده کاندوم بررسی کنید و برای هر تماس جنسی از کاندوم جدید استفاده کنید. علاوه بر این، استفاده از روان کننده های برپایه آب می تواند به کاهش خطر پارگی کاندوم و افزایش اثربخشی آن کمک کند.

۶- کاندوم خاردار تاخیری

کاندوم خاردار تاخیری علاوه بر داشتن نقاط برجسته بر روی بدنه خود حاوی یک ماده بی حس کننده مانند لیدوکائین است. این کاندوم ها باعث افزایش طول مدت رابطه جنسی شده و در عین حال ارگاسم را در خانم ها تحریک می‌کند. در واقع کاندوم خاردار تاخیری برای هر دو زوج مفید است و لذت مضاعفی را برای آنها فراهم می‌کند.

کاندوم خاردار حلقوی چیست؟

کاندوم خاردار یکی از انواع کاندوم های خاردار است که برجستگی های حلقوی روی جداره خارجی آن وجود دارد. طراحی خاص کاندوم خاردار حلقوی موجب تحریک آلت تناسلی زن و لذت بیشتر و بهبود ارگاسم در خانم ها می شود.

چه کسانی می‌توانند از کاندوم خاردار استفاده کنند؟

اگر می‌خواهید به رابطه جنسی خودتان هیجان بدهید کاندوم های خاردار می‌توانند تحریک را برای لذت بیشتر در طول رابطه جنسی افزایش دهند. کاندوم خاردار باعث ایجاد اصطکاک بیشتر و تحریک و لذت بیشتر برای شریک زندگی شما خواهد شد. افراد دچار سرد مزاجی یا کسانی که دیر به ارگاسم می‌رسند، می‌توانند از این کاندوم ها استفاده کنند.

چه کسانی نباید از کاندوم خاردار استفاده کنند؟

گفتیم کاندوم خاردار چیست؟ زوج‌ های جوان که هیچ مشکلی در رابطه جنسی خود ندارند بهتر است از کاندوم خاردار استفاده نکنند. این کاندوم ها در بلند مدت باعث سخت شدن رسیدن به ارگاسم و بسیاری از مشکلات جنسی می‌شوند.

کاندوم خاردار کدکس مدل بیگ داتس

کاندوم خار درشت مناسب چه کسانی است؟

افرادی که زایمان های متعدد را تجربه کرده‌اند یا با افزایش سن و تغییرات هورمونی واژن آنها شل و بزرگ شده است کاندیدای اصلی استفاده از کاندوم خار درشت هستند.

فواید کاندوم خاردار

مزایای کاندوم خاردار چیست؟ فواید کاندوم خاردار شامل تنوع بخشیدن به زندگی زناشویی و همچنین کمک به ارگاسم رسیدن خانم ها است. این کاندوم ها در انواع مختلف برای استفاده کوتاه مدت در دسترس هستند.

عوارض کاندوم خاردار

مضرات کاندوم خاردار چیست؟ کاندوم خاردار در بلند مدت باعث  کاهش لذت رابطه جنسی و عدم ارگاسم خواهد شد. این کاندوم ها در صورت استفاده بلند مدت حساسیت دیواره واژن را از بین برده و مانع لذت بردن از رابطه جنسی خواهد شد. علاوه بر این باعث افزایش احتمال عفونت واژن در خانم‌ ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: برای خرید کاندوم چه بگوییم؟

رابطه کاندوم خاردار و بارداری

کاندوم خاردار مانند سایر کاندوم های موجود در بازار باعث جلوگیری از عفونت های مقاربتی و بارداری خواهد شد. استفاده از این کاندوم ها مانع نفوذ مایع منفی به واژن شده و از بارداری جلوگیری می‌کند.

ارتباط ارگاسم با کاندوم خاردار

نقاط برجسته موجود در کاندوم خاردار با تحریک دیواره واژن و نقطه جی باعث می‌شوند خانم ها زودتر به ارگاسم برسند. این محصولات جنسی در انواع مختلف با خارهایی با طول متفاوت در دسترس هستند.

کاندوم خاردار برای اولین رابطه جنسی

کاندوم خاردار برای اولین رابطه جنسی توصیه نمی‌شود در عوض بهتر است از کاندوم حاوی روان کننده استفاده کنید تا درد را در رابطه جنسی کاهش دهد. کاندوم های حاوی لوبریکانت باعث لذت بیشتر در اولین رابطه جنسی خواهد شد.

کاندوم نازک کلاسیک آلوئه ورا ناچ کدکس

سخن پایانی
کاندوم خاردار چیست؟ کاندوم های خاردار به شما اجازه می‌دهند تا ارتباط صمیمی و رابطه جنسی لذت بخش تری با همسرتان برقرار کنید. این کاندوم ها به صورت الکترونیکی تست شده و مجهز به مخزن انتهایی هستند. کاندوم های خاردار محافظت در برابر بارداری ناخواسته و عفونت های مقاربتی را تضمین می‌کنمد و به شما این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت از رابطه جنسی خود لذت ببرید.

منبع: mensxp.com

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.