هیرویت بهتر است یا هیر برست ؟!

مقایسه هیرویت و هیربرست | هرکدام برای چه افرادی مناسب‌تر است؟

آنچه در این مقاله می خوانید:
در این مقاله قصد داریم به مقایسه دو مکمل محبوب تقویت مو بپردازیم. مطمئننا برای شما هم پیش آمده است که هنگام انتخاب بین دو مکمل، دچار سردرگمی شوید. در مورد دو مکمل هیرویت ( Hairvit ) و هیربرست ( Hairburst ) هم این سؤال بارها از ما پرسیده شده است؛ اینکه کدام بهتر است؟! هر دو مکمل برای یک هدف یعنی تقویت رشد مو و توقف ریزش مو طراحی شده‌اند؛ بنابراین خیلی سخت است که یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.مطمئننا چیزی که برای شما مهم است اثربخشی محصول است و احتمالاً قیمت مناسب آن. خب جای درستی آمده‌اید! در این مقاله با دیدی کاملاً بی‌طرفانه، به شما خواهیم گفت که کدام‌یک از مکمل‌های هیر ویت و یا هیر برست برای شما مناسب‌ترند. پس با ما همراه باشید.

هیرویت بهتره یا هیربرست؟!

در ادامه هیرویت و هیربرست را از جهات گوناگون با هم بررسی خواهیم کرد.

مقایسه ازنظر کیفیت

هر دو مکمل هیرویت (محصول شرکت هلث اید) و هیربرست (محصول شرکت هیربرست) از تولیدات شرکت‌های معتبری در کشور انگلستان هستند و اثربخشی آن‌ها بارها مورد سنجش و تائید قرار گرفته است؛ بنابراین ازنظر کیفیت می‌توان گفت که هیچ‌یک بر دیگری برتری ندارد. کلیه مواد به‌کاررفته در هر دو مکمل از بهترین انواع و در مناسب‌ترین دوز برحسب نیاز روزانه هستند. بعلاوه اینکه، مصرف‌کنندگان هر دو مکمل بسیار راضی هستند و معمولاً استفاده از این مکمل را برای دفعات بعدی تمدید می‌کنند. پس اعتماد به هر دو محصول کاملاً منطقی به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: هیرویت چیست و چه فوایدی دارد؟

مقایسه ازنظر قیمت

قیمت هیربرست بیشتر از قیمت هیرویت است؛ این در حالی است که هر بسته از مکمل هیرویت حاوی ۳۰ عدد قرص است درحالی‌که مکمل هیربرست ۶۰ تایی است. باید به این نکته نیز اشاره کرد که نیاز روزانه به مکمل هیرویت روزی یک قرص ولی نیاز روزانه به مکمل هیربرست روزانه ۲ قرص است؛ پس درنتیجه هر بسته از این دو مکمل، برای نیاز یک ماه شما طراحی شده است. با این حساب هیربرست گران‌تر از هیرویت می‌باشد.

هیرویت یا هیربرست

شما می توانید برای مشاهده و خرید قرص هیرویت بر روی کلمه هیرویت کلیک نمایید.

مقایسه مواد مؤثره موجود در دو مکمل

شاید بتوان گفت تفاوت اصلی هیرویت و هیربرست در مواد سازنده آن‌ها است. هدف از طراحی هر دو مکمل این است که کلیه مواد مغذی موردنیاز برای رشد موها به بدن برسد. بااین‌وجود، به نظر می‌رسد که مواد سازنده هیربرست کامل‌تر باشد.

  • مهم‌ترین ویتامین‌ها برای سلامتی مو و جلوگیری از ریزش مو ، ویتامین‌های گروه B هستند. هر دو مکمل به مقدار کافی از ویتامین‌های این گروه برخوردارند. ولی در مکمل هیر برست سایر ویتامین‌ها نظیر ویتامین A، ویتامین D3 و ویتامین C نیز وجود دارد که مطمئننا در سلامت مو و سلامت عمومی بدن بی‌تأثیر نیستند.
  • مواد معدنی موجود در هیر برست شامل زینک، مس، کلسیم، سلنیوم و سیلیکا است، درحالی‌که قرص هیر ویت حاوی مواد معدنی زینک و آهن است. گرچه مهم‌ترین ماده معدنی برای جلوگیری از ریزش مو و افزایش رشد موها زینک است که در هر دو مکمل به مقدار کافی وجود دارد، به نظر می‌رسد که مواد معدنی موجود در هیربرست کامل‌تر از هیرویت باشد. البته مخمر موجود در هیرویت نیز علاوه بر ویتامین‌های گروه B حاوی روی، سلنیوم، کروم و مس می‌باشد ولی در کل، مقدار مواد معدنی در هیربرست کامل‌تر است.
  • مهم‌ترین عناصر سازنده موها آمینواسیدها هستند. در مکمل هیرویت دو آمینواسید اصلی موجود در تارهای مو یعنی سیستئین و متیونین به مقدار موردنیاز روزانه وجود دارند. این در حالی است که هیربرست علاوه بر سیستئین و متیونین، دارای آمینواسیدهای لوسین، ایزولوسین، لیزین و والین نیز هست که همگی در سلامت موها نقش دارند. با توجه به اینکه بدن ما قادر به ساخت این آمینواسیدها نیست، دریافت آن‌ها از طریق مکمل نقش مؤثری در سلامت بدن ایفا خواهد کرد.
  • از دیگر مواد موجود در مکمل هیر ویت می‌توان به کولین، اینوزیتول، پاراآمینوبنزوئیک اسید و لکتین اشاره کرد که در رشد و نمو پیاز مو و بهبود کیفیت موها نقش دارند. این مواد در هیر برست وجود دارند. هر دو مکمل حاوی کلاژن هستند که نقش بسیار مهمی در سلامت پوست و دارد که در مکمل هیربرست به‌صورت کلاژن خالص و در هیرویت به‌صورت پودر ژلاتین وجود دارد. MSM و هیالورونیک اسید نیز دو ماده مؤثر دیگر برای سلامتی موها هستند که در قرص هیربرست وجود دارند ولی در هیرویت موجود نیست.

داروبوم یک “داروخانه اینترنتی با ارسال رایگان” است که بهترین مکمل‌های تقویت کننده مو را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد.

بالاخره هیرویت بخرم یا هیربرست؟!

تفاوت هیرویت و هیربرست
تفاوت هیرویت و هیربرست

استفاده از مکمل تقویت مو به همه افراد توصیه می‌شود، زیرا رژیم غذایی اکثر ما فاقد دوز کافی از مواد مغذی موردنیاز برای رشد و تقویت مو می‌باشد. بااین‌وجود مقایسه میان دو مکمل هیر ویت و هیر برست قدری پیچیده است؛ زیرا هر دو حاوی مواد ضروری و مفید برای سلامت مو و حتی سلامت عمومی بدن هستند. درواقع می‌توان گفت که اصلی‌ترین مواد مغذی موردنیاز برای رشد موها و جلوگیری از ریزش مو ، در هر دو مکمل وجود دارد. ولی اگر بخواهید محصول کامل‌تری را انتخاب کنید، هیربرست انتخاب بهتری خواهد بود.

شما می توانید برای مشاهده و خرید قرص هیربرست بر روی کلمه هیربرست کلیک نمایید.

هر دو مکمل بسیار پرفروش هستند و مصرف‌کنندگان به دلیل رضایت از نتایج، استفاده از قرص را برای دوره‌های بعدی تمدید می‌کنند. درصورتی‌که انتخاب شما بر مبنای مواد مؤثره باشد با اختلاف اندکی می‌توان هیربرست را برتر و کامل‌تر دانست؛ اما اگر انتخاب شما بر مبنای قیمت باشد، هیرویت انتخاب بهتری خواهد بود. در کل، استفاده از هریک از مکمل‌های ذکر شده در این مقاله، علاوه بر توقف ریزش مو به رشد موهای جدید و افزایش ضخامت موها کمک خواهد کرد. در موارد ریزش مو ارثی و یا در افرادی که فولیکول‌های مو خود را از دست داده‌اند، مکمل تنها به حفظ موهای باقیمانده کمک خواهد کرد و تأثیری در بازگرداندن موهای از دست رفته نخواهد داشت.

اما اگر به دنبال مکمل تقویت مو با ویتامین‌های کامل‌تری هستید مکمل هیربرست مناسب است زیرا این مکمل در ترکیباتش ویتامین و مواد معدنی بیشتری نسبت به مکمل هیرویت دارد و می‌تواند کمبود ویتامین و مواد معدنی بیشتری در افراد را رفع نماید لذا اگر ریزش مو بر اثر کمبود ویتامین‌ها را دارید با خرید قرص هیربرست می‌توانید اطمینان بیشتری برای درمان ریزش موی خود حاصل نمایید.

سخن پایانی:
در پایان لازم می‌دانیم که توجه شما را به این نکته مهم جلب کنیم که برای درمان ریزش مو بهتر است ابتدا علت اصلی آن را بیابید و سپس در کنار رفع علت، از یک مکمل خوب استفاده کنید. گاهی اوقات علت ریزش مو بیماری‌هایی است که در دیگر بخش‌های بدن وجود دارد و خود را با علائمی چون کاهش رشد موها، ریزش مو و یا نازک شدن مو نشان می‌دهد. اگر دچار بیماری‌های زمینه‌ای نظیر مشکلات تیروئیدی، کم خونی و غیره هستید، با کمک پزشکتان درمان مناسب را آغاز کنید.درصورتی‌که علت ریزش مو در شما، استرس است سعی کنید از تکنیک‌های مراقبه برای آرامبخشی کمک بگیرید. ویتامین‌ها و مواد موجود در مکمل‌های هیرویت و هیربرست نیز به آرامش بیشتر شما کمک می‌کنند. نکته جالب این است که اگر خیالتان راحت باشد که موهایتان به‌خوبی تغذیه می‌شوند و نیازی به بررسی مکرر آنچه در طول روز می‌خورید ندارید، بخش زیادی از استرس روزانه شما که خود زمینه‌ساز ریزش مو و دیگر مشکلات سلامتی است، کاسته خواهد شد.

مطالب مرتبط
28 نظرات
  1. ROZHAN

    سلام خسته نباشید من ریزش مو شدیدی دارم و استرس زیادی دارم از قرص هیرویت استفاده میکنم نمیدونم تاثیری داره یان خواهش میکنم راهنماییم کنید

    1. کارشناس داروبوم

      سلام کاربر گرامی
      قرص هیرویت از مکمل های تقویت مو است که افراد زیادی از آن نتیجه گرفته اند. فقط حتما دوره مصرف هیرویت (سه ماه) را به طور کامل طی کنید. در این مدت مشخص می شود که هیرویت با سیستم بدنی شما سازگار است یا خیر.
      با تشکر.

  2. سلیمی

    سلام من تو دوران شیردهی هستم وموهام خیلی ریزش داره میتونم از قرص هیر برست استفاده کنم

    1. داروبوم

      سلام کاربر گرامی،
      یکی از عوامل ریزش مو در این دوران کاهش ویتامین های بدن است. شما می توانید از هیربرست استفاده نمایید ولی پیشنهاد ما به شما استفاده از مکمل دوران شیردهی مانند پرینامکس است.
      باتشکر

  3. حامد

    موهای من بر اثر خودارضایی کم پشت و نازک شده و ریزش مو دارم. قرص اهن و زینک پلاس استفاده میکنم زیاد تاثیر ی ندارن .شما چه مکملی پیشنهاد میکنید!؟؟

    1. داروبوم

      سلام کاربر گرامی،
      با توجه به موردی که فرمودید استفاده از قرص هیر ایکس آقایان برای شما بسیار مناسب خواهد بود.
      با تشکر

  4. M

    سلام بعد از تموم شدن مصرف سه ماهه اگ بخایم دوباره ۳ ماه دگ مصرف بین دو تا ۳ ماه چند ماه فاصله بدیم برای استراحت بدن

    1. کارشناس داروبوم

      دوست عزیز سلام
      شما بعد از دوره سه ماهه خود، بین ۲۰ تا ۳۰ روز فاصله انداخته و سپس شروع به نصرف دوباره هیرویت نمایید.

  5. ازیتا

    سلام ممنونم از توضیحات کاملتون ،اگر از مکمل‌های هیربرست استفاده کنیم باتوجه به اینکه تو ترکیباتش ویتامین D3 و C داره همزمان میشه این ویتامین‌ها و با آهن یا نوروبیون یا ویتامینهای گروه B هم مصرف کرد منظورم اینه که در ترکیبات هیربرست دوز مورد استفاده اونقدر هست که با استفاده از ویتامین های دیگه اوردوز یا مسمومیت ویتامینی بوجود بیاد؟

    1. کارشناس باهمانه

      دوست عزیز سلام
      مصرف همه این ویتامین ها موردی ندارد. فقط چون مکمل آهن مصرف می کنید، تا ۲ ساعت بعد از استفاده از آن، از چای و مواردی از این قبیل استفاده نکنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.