فست ران چیست و چه عوارضی دارد؟

آنچه در این مقاله می خوانید:
همانطور که می دانید افزایش سن و چگونگی سبک زندگی ارتباط مستقیمی با درد های مفاصلی دارد، که باعث می شود افراد زیادی در طول زندگی با درد های مفصلی روبرو شوند. از آنجاییکه کاربرد اصلی مفاصل امکان حرکت است، در نتیجه حفظ سلامت و تقویت مفاصل از اهمیت بالایی برخودار است. استفاده از مکمل های تقویت مفاصل و غضروف ساز به شما در حفظ سلامت مفاصل و غضروف های شما کمک می کند. در ادامه به معرفی یکی از بهترین مکمل های غضروف ساز می پردازیم.

محل اتصال دو استخوان به یکدیگر را مفصل می گویند که امکان حرکت و جابه جایی را به شما می دهد. از آنجاییکه حرکت و جابه جایی بیشترین کارکرد را در زندگی ما دارد در نتیجه سلامت مفاصل نقش مهمی را در زندگی ما ایفا می کند.

بالا رفتن سن، چاقی، افزایش وزن و غیره نه تنها بر تضعیف سلامت بدن ما تاثیر گذار است بلکه احتمال ابتلا به بیماری های مفصلی مانند استئوآرتریت یا آرتروز و غیره را افزایش می دهد.

استفاده از مکمل های غضروف ساز به شما در تقویت و بهبود سلامت مفاصل کمک می کند. در این مقاله می خواهیم به شما بهترین مکمل برای مفاصل و غضروف معرفی کنیم.

قرص فست ران

قرص فست ران محصول شرکت امید پارسینا دماوند در ایران می باشد که شامل ۱۵ عدد قرص در یک جعبه مقوایی است. این محصول حاوی ترکیبات منحصر به فردی است که به عنوان بهترین قرص غضروف ساز شناخته می شود.

قرص غضروف ساز فست ران حاوی ترکیبی از عصاره غیر صابونی سویا و آووکادو به مقدار ۳۰۰ میلی گرم در هر کپسول است که در تقویت مفاصل شما نقش مهمی را ایفا می کند. اگر می پرسید که این ترکیب در تقویت مفاصل چه تاثیری می گذارد، کافیست به مطالب زیر توجه داشته باشید.

  • سویا

سویا یکی از گیاهان با خاصیت دارویی و غذایی بالا می باشد. این گیاه در تامین غذای بسیاری از افراد نقش دارد و به دلیل پروتئین بالایی که دارد بسیار مفید است. این گیاه غنی از اسید چرب امگا ۳ بوده که در کاهش التهاب بدن موثر است.

همانطور که اشاره کردیم این گیاه سرشار از پروتئین بوده و چربی بسیار کمی در ساختار خود دارد. سویا به دلیل خاصیت ضد التهابی که دارد برای درمان افرادی که از بیماری های التهابی همچون آرتریت رنج می برند بسیار مفید است.

  • آووکادو

آووکادو یک میوه با خاصیت دارویی می باشد که سرشار از منیزیم، ویتامین ای، ویتامین سی و ویتامین k است. ویتامین ای موجود در این میوه دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی بالایی است که به مقابله بدن با رادیکال های آزاد کمک کرده و منجر به کاهش سطح استرس اکسیداتیو در بدن می شود. این ویژگی به کاهش التهاب مفاصل در بیماری هایی مانند استئوآرتریت کمک می کند.

خواص قرص fast run

همانطور که اشاره کردیم کپسول فست ران حاوی ترکیبات ویژه ای می باشد که منجر به بهبود سلامت مفاصل و غضروف ها و کاهش درد ناشی از التهاب مفاصل می شود. اگر دچار خشکی مفاصل هستید و از درد ناشی از مفاصل رنج می برید به شما استفاده از مکمل فست ران را توصیه می کنیم. از ویژگی های اصلی این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود علائم ناشی از بیماری استئوآرتریت
  • کاهش التهاب و دردهای ناشی از آرتروز
  •  حاوی عصاره آووکادو و سویا
  • افزایش انعطاف‌پذیری مفاصل 
  • کمک به بازسازی غضروف‌ها
  •  بهبود وضعیت حرکت

فست ران یکی از بهترین مکلم های برای رفع مشکلات مفاصلی و آرتروز است. برای مشاهده انواع قرص برای درمان آرتروز می توانید به صفحه «قرص ضد آرتروز» در داروخانه داروبوم مراجعه کنید.

سفارش آنلاین قرص فست ران در داروبوم

عوارض قرص فست ران

طبق گزارش های بدست آمده از مصرف این محصول تا بحال عوارض جانبی ناشی از مصرف این محصول گزارش نشده است، بهتر است برای جلوگیری از ایجاد عوارض احتمالی از مصرف این محصول به صورت خودسرانه و بیش از دوز پیشنهادی خودداری کنید. همچنین مصرف این محصول در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است. قبل از مصرف قرص غضروف ساز فست ران، در صورت ابتلا به بیماری خاص و سابقه آلرژیک و یا مصرف دارو با پزشک خود مشورت کنید.

سخن پایانی:
همانطور که دیدیم کپسول فست ران یک مکمل غضروف ساز برای تقویت و بهبود سلامت مفاصل شماست. وجود عصاره سویا و آووکادو در این محصول آن را به یک مکمل عالی برای کاهش التهاب و درد ناشی از بیماری های مفصلی همچون استئوآرتریت یا آرتروز می باشد. قیمت قرص فست ران با توجه به کیفیت و اثر دهی بالایی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد که باعث محبوبیت دو چندان این محصول شده است. شما می توانید با خرید آنلاین فست ران از داروخانه اینترنتی داروبوم، این فرآورده را در سریعترین زمان ممکن درب منزل خود دریافت کنید.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.