معرفی بهترین داروخانه های آنلاین فروش مکمل در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید:
افرادی که به دنبال مرکز خرید مکمل بدنسازی در تهران و سایر شهرها هستند احتمالا با جستجو در اینترنت با طیف زیادی از داروخانه های آنلاین و فروشگاه های مکمل فروشی روبه رو می شوند که انتخاب بین آنها دشوار است. در این مقاله تعدادی از بهترین داروخانه های آنلاین برای خرید مکمل را بر اساس نظرات مشتریان در سطح اینترنت معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

داروخانه آنلاین مثبت سبز

داروخانه اینترنتی مثبت سبز فعالیت خود را از بهمن ۱۳۹۴ زیر نظر داروخانه دکتر مریم حق نژاد در تهران و خیابان رسالت آغاز کرده است.

داروخانه آنلاین مثبت سبز یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی مکمل ورزشی و تغذیه ای محصولاتی باکیفیت و مقرون به صرفه را عرضه می کند. مکمل های ورزشی توسط بدنسازان، یا ورزشکاران سایر رشته های ورزشی مانند دو میدانی، وزنه برداری استفاده دارد. تنوع محصولات داروخانه مثبت سبز بالاست. علاوه بر مکمل ورزشی، خرید محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات زناشویی و تجهیزات پزشکی مصرفی فراهم است.

تمامی مکمل های ورزشی عرضه شده در مثبت سبز دارای برچسب اصالت کالا و یا کد  IRCمی باشد.

یکی از مهم ترین مزایای داروخانه مثبت سبز راه اندازی سیستم ارسال جت می باشد. به کمک این سیستم تحویل سریع سفارش در کلیه مناطق ۲۲ گانه تهران ظرف دو ساعت انجام می شود. این سیستم فقط به سفارشات بالای ۴۹۰۰۰۰۰ متعلق است و مبالغ کمتر با سایر روش های ارسال را امتحان کنند.

در داروخانه مثبت سبز خدمات مرجوعی کالا به این صورت است که تا ۷ روز بعد از تحویل کالا و تحت شرایطی محصول باز پس گرفته می شود.

این داروخانه اینترنتی از زمان راه اندازی تاکنون بیش از ۱۰ هزار محصول در سایت خود معرفی کرده است. این محصولات شامل مکمل های دارویی، غذایی و بدنسازی است.

تماس تلفنی، تیکت و ایمیل از راه های برقراری ارتباط با مشاوران داروخانه آنلاین مثبت سبز می باشد.

داروخانه آنلاین داروبوم

داروخانه آنلاین داروبوم تحت نظر داروخانه دکتر نورانی نیا در تهران و منطقه نیاوران مشغول فعالیت می باشد. داروبوم نماد اعتماد الکترونیکی و همچنین مجوزهای لازم برای راه اندازی داروخانه آنلاین را دارا می باشد. برای تهیه داروهای نسخه دار می توانید حضوری به داروخانه دکتر نورانی نیا مراجعه کنید. اما برای خرید آنلاین سایر اقلام دارویی مانند مولتی ویتامین ها، مکمل های بدنسازی و غذایی و محصولات آرایشی و بهداشتی نیازی به خروج از منزل نیست و می توانید سفارش خود را آنلاین ثبت کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

پرداخت هزینه سفارشات نیز از سه راه درگاه اینترنتی، پرداخت در محل و کارت به کارت میسر است. مشتریان تهرانی سفارشات خود را در دو بازه صبح یا عصر دریافت خواهند کرد.

پرداخت در محل برای مشتریان تهران و شهرستان فعال است. همچنین خرید بالاتر از ۵۰۰ هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود. سفارش های ثبت شده در داروبوم در تهران فردای ثبت ارسال می شود و در شهرستان معمولا بعد از ۲ الی ۳ روز کاری به دست مشتریان خواهد رسید.

شما در صفحه مجوزهای این وب سایت می توانید کلیه مجوزهای دریافت شده را مشاهده کنید. این مجوزها عبارتند از:

  • مجوز فروش اینترنتی داروخانه آنلاین داروبوم
  • پروانه تاسیس داروخانه دکتر سحر نورانی نیا
  • نماد اعتماد الکترونیک داروخانه آنلاین داروبوم

دارو دراگ

داروخانه آنلاین دارو دراگ تحت نظارت مستقیم داروخانه دکتر حامد مسعودی، در تهران و به آدرس خیابان ملاصدرا واقع می باشد.

داروخانه دارو دراگ انواع محصولات داروخانه ای به غیر از داروهای نسخه دار را در وب سایت خود به فروش می رساند. مکمل های ورزشی عمده ترین محصولات این داروخانه آنلاین را تشکیل می دهد. معروف ترین مارک های مکمل های بدنسازی عرضه شده در دارو دراگ شامل موارد زیر می باشد:

  • اپتیموم نوتریشن
  • سلوکور
  • دوبیس
  • بادی اتک
  • ناترند
  • نوتریمد
  • کارن
  • ژن استار
  • ماسل گلد
  • بایوتک
  • سایتک
  • یونیورسال

دارو دراگ سفارشات مشتریان خود را به دو صورت پیک عادی و پیک فوری به دست مشتریان ساکن تهران می رساند. مشتریان شهرستان نیز سفارشات خود را با پست پیشتاز دریافت خواهند کرد.

خرید از دارو دراگ (داروخانه دکتر مسعودی) تا سه روز بعد ضمانت بازگشت کالا دارد. شرایط بازپس گیری محصول در صورتی است که اول کالای سفارشی با کالای دریافتی مطابقت نداشته باشد. دوم اینکه محصول باز نشده باشد.

هزینه ارسال سفارشات به شرط خرید بالای ۶۰۰ هزار تومان رایگان است.

پرداخت در محل، پرداخت اینترنتی و کارت به کارت از روش هایی است که پیش روی مشتریان گذاشته شده است.

ارسال بسته برای تهران در سه نوبت بازه زمانی ۹-۱۲، ۱۴-۱۸  و ۱۸-۲۱  انجام خواهد شد. سایت دارو دراگ یک صفحه در سایت خود ایجاد کرده است که برای راهنمایی خرید و ارسال کالا می باشد. با مطالعه این دستورالعمل به راحتی می توانید سفارشات خود را ثبت کنید.

دنیای مکمل

فروشگاه دنیای مکمل تحت نظر داروخانه دکتر الهام فراهانی واقع در تهران، فلکه دوم صادقیه به فروش مکمل های ورزشی و اقلام غیر دارویی مشغول می باشد. این مجموعه علاوه بر فروش مکمل های بدنسازی اقدام به ارائه برنامه های تغذیه ای و تمرینی رایگان نیز توسط ورزشکاران و مربیان به نام کرده است.

فروشگاه دنیای مکمل تمام مکمل های ضروری بدنسازان را عرضه می نماید. از جمله این که مکمل های پروتئینی، کربوهیدرات ها، چربی سوزها، آمینواسیدها و سایر مکمل های محبوب مانند گینر و کراتین را از برندهای ایرانی و خارجی ارائه می کند.

همه این مکمل ها دارای لیبل اصالت کالا از سازمان و غذا و دارو بوده و موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیک (ای نماد) از سازمان صمت گردیده است. همچنین وب سایت رسمی فروشگاه دنیای مکمل (دکتر الهام فراهانی) مجهز به درگاه اینترنتی مطمئن (HTTPS) می باشد تا مشتریان با خیال آسوده خرید اینترنتی مکمل ورزشی و غذایی را از آن انجام دهند.

نحوه ارسال سفارشات در این فروشگاه برای مشتریان تهرانی توسط الوپیک و سایر آژانس های معتبر صورت می گیرد و مشتریان شهرستانی سفارشات خود را از طریق پست دریافت خواهند کرد. زمان ارسال مکمل های سفارش داده شده (طبق سایت دنیای مکمل) ۳ تا ۵ روز کاری به طول می انجامد.

نحوه پرداخت قیمت در وب سایت دنیای مکمل به دو روش کارت به کارت یا درگاه اینترنتی انجام پذیر است. افزون بر وب سایت مشتریان گرامی می توانند سفارشات خود را از طریق پیج اینستاگرام این مجموعه نیز ثبت کنند.

همچنین فروشگاه مکمل ورزشی دنیای مکمل جهت رفاه حال مشتریان امکان مرجوعی کالا را در نظر گرفته است و مشتریان می توانند در صورت عدم رضایت یا تطابق بدون آنکه پلمپ محصول را باز کنند، آن را برگردانند.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.