بهترین مکمل برای حجم پایین تنه چیست؟

آنچه در این مقاله می خوانید:
همانطور که می‌دانید امروزه دغدغه بسیاری از بانوان حجیم تر و خوش فرم تر شدن پایین تنه می‌باشد. یکی از اصلی ترین و مهم ترین روش هایی که به بزرگ شدن باسن کمک می‌کند تغذیه مناسب می‌باشد. برای رشد عضلات سرینی و چاق شدن پایین تنه باید میزان کالری دریافتی تان را افزایش دهید. البته نباید هر غذایی را میل کنید باید از غذاهایی که دارای کربوهیدارت بیشتری هستند در کنار تمرین های مخصوص استفاده کنید. یکی از بهترین راه ها برای افزایش کالری دریافتی مصرف مکمل گینر است. ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا درباره فواید مکمل گینر برای حجم دهی پایین تنه و سایر مکمل های حجم دهنده بانوان آشنا شوید. تا پایان همراه ما باشید.

عضله سازی کار سختی است به ویژه ساختن عضلات گلوتئال. این هدف نیاز به تمرین منظم و برنامه ریزی شده و همچنین رژیم غذایی متعادل است. مکمل ها بخش مهمی از عضله سازی هستند، یکی از بهترین و موثر ترین مکمل های افزایش حجم پایین تنه گینر می‌باشد که در ادامه به توضیح این مکمل می‌پردازیم. اگر به طور کلی می خواهید درباره بهترین مکمل برای عضله سازی بیشتر بدانید روی لینک کلیک کنید.

مکمل گینر برای حجم دهی پایین تنه

بهترین مکمل برای حجم پایین تنه مکمل گینر است. گینرها یکی از بهترین مکمل ها برای افزایش حجم عضلات می‌باشند. همچنین این مکمل باعث افزایش وزن می‌شود.

افرادی که دچار مشکل افزایش حجم عضلات هستند بهتر است از این مکمل استفاده کنند. این مکمل باعث می‌شود تا میزان کربوهیدرات و کالری بیشتری را دریافت کنید. افراد ورزشکار با داشتن رژیم غذایی خاص و مصرف مکمل گینر به راحتی می‌توانند حجم عضلاتشان را افزایش بدهند.

قیمت پودر گینر ویثر نوتریشن

افرادی که اشتهای کافی برای غذا خوردن ندارند می‌توانند از این مکمل استفاده کنند. ناگفته نماند که مکمل گینر حاوی درصدی پروتئین می‌باشد که باعث جلوگیری از تحلیل عضلات می‌شود. این مکمل باعث افزایش توده عضلات و افزایش حجم می‌شود. چربی های سالم و مورد نیاز بدن در این مکمل وجود دارد.

خرید گینر

سایر مکمل های حجم دهنده پایین تنه

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا دیگر مکمل های حجم دهنده بانوان را بشناسید. لازم به ذکر است تمامی مکمل های بدنسازی زمانی خوب اثر می‌کند که هیچ نقصی در رژیم و ورزش شما وجود نداشته باشد. بعد از اطمینان از داشتن رژیم غذایی و ورزش مناسب می‌توانید نسبت به تهیه انواع مکمل ها اقدام کنید.

۱- کراتین

کراتین یکی از بهترین مکمل های حجم دهنده پایین تنه می‌باشد که هیچگونه عوارضی به همراه ندارد. مصرف کراتین باعث می‌شود تا میزان کراتین موجود در ماهیچه ها افزایش یابد که همین امر باعث رشد عضله و مقاوم تر شدن آن می‌شود.

پودر سوپر کراتین پی ان سی

۲- HMB

یکی دیگر از بهترین و موثرترین مکمل ها برای افزایش حجم پایین تنه HMB می‌باشد. HMB یا مولکول (بتا هیدروکسی بتامتیل بوتیرات) به طور طبیعی در بدن ترشح می‌شود. استفاده از این مکمل باعث افزایش حجم عضلات می‌شود. همچنین این مکمل باعث شکسته شدن پروتئین‌های درون بافت های ماهیچه ای می‌شود.

این مکمل برای افرادی که تازه شروع به بدنسازی کرده‌اند موثر است. همچنین برای افرادی که به تازگی تمرین بدنسازی خود را سنگین تر کرده‌اند مناسب می باشد. افرادی که مدت زیادی است بدنسازی کار می کنند بهتر است از این مکمل استفاده نکنند.

مکمل HMB باعث افزایش قدرت بدنی و سنتز پروتئین در بدن می‌شود. این مکمل باعث کاهش یافتن فرآیند عضله سوزی می‌شود. همچنین به فرآیند ریکاوری سرعت می‌بخشد.

۳- بتا آلانین

برای اینکه بهترین مکمل برای حجم پایین تنه را بشناسید، بهتر است درباره مکمل عضله ساز بتا آلانین نیز اطلاعاتی داشته باشید. بتا آلانین یکی دیگر از مکمل های حجم دهنده عضلات می‌باشد. اگر روزانه ۴ گرم به مدت ۸ هفته از مکمل بتا آلانین را استفاده کنید به نتیجه دلخواه میرسید. البته با مصرف این مکمل باید ورزش و تغذیه مناسبی داشته باشید.

۴- گلوتامین

یکی دیگر از پرطرفدارترین و محبوب ترین مکمل های بدنسازی گلوتامین می‌باشد. گلوتامین به طور طبیعی در بدن حدود ۶۰ درصد از عضلات را تشکیل می‌دهد. این مکمل باعث افزایش چربی سوزی و کاهش عضله سوزی می‌شود. همچنین در نوجوانان باعث افزایش قد می‌شود.

پودر ال گلوتامین ژن استار

بهترین ویتامین برای چاقی پایین تنه

بعضی از ویتامین ها و مواد معدنی مانند ویتامین D با افزایش سطح انرژی حین انجام تمرینات ورزشی، نقش مهمی در رشد عضلات پایین تنه دارند. در ادامه برخی از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری که به رشد و ساخت ماهیچه های سالم کمک می کنند، معرفی می کنیم. این ویتامین به طور طبیعی توسط بدن تولید می شوند اما برای تشویق رشد عضلانی به مقادیر بیشتری نیاز دارید که می توانید از طریق مکمل های غذایی آنها را دریافت کنید.

ویتامین D

ویتامین D برای عملکردهای مختلف بدن به ویژه جذب کلسیم ضروری است؛ کلسیم در انقباض فیبرهای عضلانی نقش مهمی ایفا می کند و از این طریق عملکرد ماهیچه ها را ارتقا می بخشد. از سویی ویتامین D به سنتز هورمون های آنابولیک مانند تستوسترون کمک می کند.

قیمت قرص اولترا ویتامین D3 ویتابیوتیکس

ویتامین K

ویتامین K نه تنها سلامت استخوان ها را تضمین می کند بلکه از عملکرد عضلات اسکلتی نیز حمایت می کند. مصرف مکمل ویتامین K در زمان ورزش قدرت عضله چهار سر ران را افزایش داده و سطح استرس اکسیداتیو را کاهش می دهد. همچنین ویتامین K با افزایش جریان خون در سراسر بدن از آسیب DNA ناشی از تمرینات شدید می کاهد.

تغذیه مناسب برای حجم دادن پایین تنه

یکی دیگر از تاثیرگذارترین و اصلی‌ترین روش‌ها برای حجیم کردن عضلات پایین تنه رعایت رژیم غذایی مناسب است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

۱- از مصرف پروتئین غافل نشوید. زیرا پروتئین، اصلی‌ترین غذای عضلات است. بهتر است مواد غذایی غنی از پروتئین همچون تخم مرغ، سینه مرغ، حبوبات، گوشت و ماهی را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

۲- یکی دیگر از مواد مغذی تاثیر گذار در افزایش حجم، مغز‌ها و دانه‌ها می‌باشد. زیرا مغز‌ها و دانه‌‌ها از میزان پروتئین و ویتامین بسیار زیادی برخوردار هستند.

۳- از نوشیدن بیش از حد آب پرهیز کنید. معمولا نوشیدن آب در افراد لاغر باعث کور شدن اشتهای آن ها می‌شود. پس بهتر است در حین خوردن غذا و بلافاصله بعد از تمام شدن غذایتان از خوردن آب اجتناب کنید. نیم ساعت بعد از خوردن غذا، آب بنوشید.

۴- از اسموتی ها غافل نشوید. خوردن اسموتی هایی که حاوی شیر و انواع میوه ها هستند برای افزایش حجم پایین تنه بسیار مناسب است. بهتر است به جای نوشیدن انواع دمنوش، چای و قهوه و نوشابه از انواع اسموکی ها و شیک ها استفاده کنید. زیرا اسموکی ها و شیک ها از میزان پروتئین و مواد مغذی بالایی برخوردار هستند.

۵- از خوردن مواد غذایی حاوی شکر مصنوعی بپرهیزید.

سخن پایانی
در این مقاله با انواع مکمل های حجم دهنده پایین تنه آشنا شدیم. همه این مکمل ها را می توانید به راحتی از سایت داروخانه آنلاین داروبوم سفارش داده و در محل تحویل بگیرید. مکمل های ورزشی داروخانه داروبوم دارای مجوز از سازمان غذا و داروست و تاریخ انقضای معتبر دارند.

منبع: stridestrong.com

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.