۶ مدل بهترین کراتین برای افزایش وزن و حجم خشک

آنچه در این مقاله می خوانید:
کراتین یکی از مکمل های محبوب و موثر برای افزایش وزن و حجم خشک است. کراتین با کشیدن آب به درون عضلات شما کار می‌کند و این هیدراتاسیون در طول زمان می‌تواند به طور بالقوه باعث افزایش حجم عضلات و تقویت عملکرد ورزشی شود. شما می‌توانید از بین کراتین مونوهیدرات، کراتین هیدروکلراید یا کراتین هر کدام را انتخاب کنید زیرا همه به طور کلی اثرات یکسانی خواهند داشت. فقط باید تصمیم بگیرید که کدام یک برای سبک زندگی و روش تمرینات شما مناسب تر است. در ادامه مقاله ۶ مدل از بهترین مکمل های کراتین برای افزایش وزن و حجم خشک معرفی می‌گردد لطفا با ما همراه باشید.

کراتین چیست؟

کراتین چیست؟ کراتین یک مکمل بدنسازی است که توسط ورزشکاران و بدنسازان برای افزایش توده عضلانی استفاده می‌شود. این مکمل ها به طور معمول تا سه برابر میزان کراتینی که یک فرد معمولی از رژیم غذایی دریافت می‌کند را تامین می‌کنند. مکمل ‌های کراتین مونوهیدرات میکرونیزه در مقایسه با سایر انواع کراتین در میان بدنسازان بسیار محبوب است زیرا جذب آن بالاتر است.

بدنسازان از کراتین مونوهیدرات میکرونیزه برای ساخت توده عضلانی استفاده می‌کنند. ۹۵ درصد کراتین بدن انسان در ماهیچه ‌ها ذخیره می‌شود، جایی که در صورت نیاز به انرژی تبدیل می‌شود. طرفداران کراتین مونوهیدرات از این مکمل ها در طول تمرینات استفاده می‌کنند زیرا با ایجاد توده عضلانی بزرگ تر، قدرت و توان بدنی را بهبود می‌بخشد. آنها معتقدند این محصولات از استروئیدها ایمن تر هستند و به ورزشکاران برای مبارزه با خستگی و افزایش قدرت کمک می‌کنند.

کراتین مونوهیدرات نوعی کراتین با درصد کمی آب است و اولین نوع کراتینی بود که به بازار عرضه شد. سایر اشکال کراتین به ترکیبات شیمیایی مختلف متصل می‌شوند تا جذب یا اثربخشی آنها افزایش یابد. کراتین مونوهیدرات رایج ترین پودر کراتین در دسترس و معمولا کم هزینه ترین مکمل موجود است.

۱- پودر کراتین مونوهیدرات ۱۰۰ درصد فول استار

پودر کراتین مونوهیدرات ۱۰۰ درصد فول استار یک مکمل فوق العاده برای افزایش قدرت عضلات و انرژی در طول تمرینات شدید است. استفاده از پودر کراتین باعث افزایش حجم عضلات بدون چربی و استقامت بدنی می‌شود. پودر کراتین مونوهیدرات باعث بهبود عملکرد فیزیکی شما در تمرینات ورزشی شده و توان بدنی را افزایش می‌دهد.

پودر کراتین مونوهیدرات ۱۰۰ درصد فول استار یکی از بهترین کراتین های میکرونیزه موجود در بازار است. از این مکمل برای مخلوط کردن و تهیه شیک های مختلف استفاده می‌شود. اندازه‌ های گرانول کوچک ‌تر کمک می‌کند راحت ‌تر در مایع انتخابی شما حل شود که یک مزیت مهم در پودرهای پروتئینی است.

پودر کراتین مونوهیدرات به رشد عضلات کمک کرده و ریکاوری را تسریع می‌کند. پودر کراتین فول استار فاقد طعم است بنابراین می‌توانید همراه با سایر مکمل ها از آن استفاده نمایید.

قیمت کراتین مونوهیدرات فول استار

۲- پودر کراتین مونوهیدرات ژن استار

پودر کراتین مونوهیدرات ژن استار ۳۰۰ گرم یک مکمل ایرانی فوق العاده مفید برای ساخت عضله است. ورزشکاران می‌توانند در دوره حجم از آن استفاده نمایند. در هر سروینگ از این پودر، ۵ گرم کراتین وجود دارد که به تامین انرژی در حین تمرینات بدنی کمک می‌کند.

پودر کراتین مونوهیدرات ژن استار یک مکمل موثر در تولید کراتین فسفات به عنوان منبع انرژی بدن است. همچنین باعث افزایش عملکرد فیزیکی شما در فعالیت های ورزشی شدید و کوتاه مدت می‌شود. این پودر کراتین فاقد طعم است بنابراین می‌توانید به راحتی آن را در شیک های پروتئینی دیگر مورد استفاده قرار دهید.

پودر کراتین مونوهیدارت ژن استار

در وبسایت webmd می خوانیم:
مکمل کراتین در دوز بارگیری یکبار در روز تا ۲۰ گرم به مدت یک هفته و به دنبال آن دوز تثبیت کننده ۲٫۲۵-۱۰ گرم در روز تا ۱۶ هفته استفاده می‌شود. برای نتیجه گیری بهتر با متخصص تغذیه یا مربی خود مشورت کنید تا دوز دقیق تر مشخص شود.

۳- پودر کراتین مونوهیدرات ویثر نوتریشن

پودر کراتین مونوهیدرات ویثر نوتریشن ۳۰۰ گرم یک مکمل مفید برای افزایش حجم و توده عضلانی است. همچنین باعث افزایش توان بدنی برای انجام ورزش های سنگین و مکرر خواهد شد. با استفاده از این مکمل سرعت ریکاوری افزایش یافته و شما هیچ جلسه تمرینی را از دست نمی‌دهید.

 پودر کراتین مونوهیدرات ویثر نوتریشن حاوی کراتین با کیفیت و با خلوص بالا است. این مکمل باعث افزایش قدرت شما در تمرینات بی هوازی خواهد شد.

کراتین مونوهیدرات ویثر نوتریشن

۴- پودر کراتین ۳۰۰۰ میلی گرم آپوویتال

پودر کراتین ۳۰۰۰ میلی گرم آپوویتال ۲۵۰ گرمی در هر سروینگ دارای ۳ گرم کراتین منوهیدرات خالص است. استفاده از این مکمل در دوره حجم به افزایش توده عضلات کمک کرده و در عین حال باعث بهبود عملکرد فیزیکی شما می‌شود. پودر کراتین آپوویتال باعث افزایش انرژی و قدرت عضلانی شما خواهد شد. همچنین کاملا ایمن بوده و در صورت مصرف طبق دستورالعمل هیچ عوارضی برای شما ندارد.

قیمت پودر کراتین 3000 میلی گرم آپوویتال

۵- پودر خوراکی کراتین ۳۰۰۰ یوروویتال

پودر خوراکی کراتین ۳۰۰۰ یوروویتال ۲۵۰ گرم باعث افزایش قدرت و عملکرد عضلات در ورزشکاران و بدنسازان می‌شود. این مکمل با تحریک سنتز گلیکوژن عضله باعث افزایش ذخایر انرژی در بدن می‌شود. همچنین مقدار کراتین موجود در عضلات را افزایش می‌دهد.

پودر خوراکی کراتین ۳۰۰۰ یوروویتال حاوی کراتین منوهیدرات است. این مکمل برای افزایش حجم و توده عضلانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین باعث دفع ترکیبات سمی تولید شده در بدن خواهد شد. زنان و مردان بزرگسال بالای ۱۸ سال می‌توانند از این مکمل استفاده نمایند.

پودر خوراکی کراتین 3000 یوروویتال 250 گرم

۶- پودر سوپر کراتین پی ان سی ۳۰۰ گرمی

پودر سوپر کراتین پی ان سی ۳۰۰ گرمی یک مکمل مفید برای افزایش رشد عضلات است. استفاده از این پودر باعث افزایش قدرت و حجم عضلات شده و ریکاوری را تسریع می‌کند. پودر سوپر کراتین پی ان سی باعث افزایش ترشح هورمون رشد و انسولین شده و از تحلیل عضلات جلوگیری می‌کند.

این مکمل مانع از خستگی زودرس شده و باعث افزایش نفوذ کراتین به سلول های عضلانی می‌شود. همچنین با خاصیت سم زدایی و آنتی اکسیدانی به بهبود سلامت عمومی و تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند.

پودر سوپر کراتین پی ان سی

سخن پایانی
کراتین به تامین انرژی سلول ها و عضلات کمک می‌کند و معمولا برای حمایت از استقامت ورزشی و ریکاوری عضلات استفاده می‌شود. اصطلاح مونوهیدرات به معنای یک مولکول برای هر مولکول کراتین در مکمل است. پودر کراتین رایج ترین روش دریافت کراتین بیشتر است که به عنوان مکمل بدنسازی و ورزش فروخته می‌شود. مکمل‌های کراتین را می‌توان به صورت قرص یا مایع نیز یافت، اما پودر محبوب ‌ترین شکل مکمل کراتین است. کراتین به عنوان مکمل بسیار ایمن است اما برخی افراد گرفتگی خفیف تا شدید عضلانی را پس از مصرف تجربه خواهند کرد. برای پیشگیری از این عوارض همراه با کراتین مقدار زیادی آب مصرف کنید.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.