بهترین گینر برای افزایش وزن و حجم

آنچه در این مقاله می خوانید:
آیا شما هم جز افرادی هستید که دائما برای افزایش وزن و رسیدن به وزن ایده آل تلاش می کنید اما نتیجه دلخواه را به دست نمی آورید؟ یک راه بسیار ساده وجود دارد و آن هم استفاده از بهترین گینر افزایش وزن و حجم است.
گینر نوعی مکمل غذایی است که به افزایش کالری مورد نیاز و افزایش وزن کمک می کند. این مکمل مناسب افرادی است که با رژیم غذایی و ورزش نمی توانند وزن اضافه کنند یا حجم بگیرند. ورزشکاران و بدنسازان به کمک گینر عضله سازی می کنند. در این مقاله بهترین گینر افزایش وزن و حجم را با هم بررسی می کنیم و برندهای معتبر و پرفروش بازار را معرفی می کنیم. (برای خواندن نظرات مصرف کنندگان و خرید گینر روی قیمت بهترین گینر برای افزایش حجم کلیک کنید.)

گینر افزایش وزن چه ویژگی هایی دارد؟

گینر یک مکمل ورزشی بسیار با کیفیت برای افزایش وزن و حجم عضلات بدن است. از مهم ترین ویژگی های گینر می توان به ترکیبات غنی از پروتئین و کربوهیدرات اشاره کرد. این محصول با دارا بودن کربوهیدرات بالا، موجب افزایش وزن در کوتاه ترین زمان ممکن می شود. گینر به دلیل داشتن پروتئین موجب عضله سازی و تناسب اندام ورزشکاران می شود. در ترکیب گینرها از ویتامین ها و مواد معدنی نیز استفاده می شود که برای ریکاوری، رشد عضلات و افزایش انرژی ضروری است.

خرید گینر

بهترین مارک گینر برای افزایش وزن

برخی افراد به دلیل متابولیسم بالا، کمبود اشتها، بیماری، سو تغذیه و ورزشکاران به دلیل انجام تمرینات شدید به سختی وزن اضافه می کنند. در این وضعیت پودر گینر پیشنهاد می شود. در ادامه چند نمونه از بهترین مارک گینر برای افزایش وزن را معرفی می کنیم.

گینر پگاه

یک از انواع بهترین گینر افزایش وزن و حجم پودر گینر پگاه است. نسبت کربوهیدرات به پروتئین آن ۳.۵ به ۱ است. این مکمل به کسانی پیشنهاد می شود که به دنبال افزایش وزن هستند یا افرادی که به کالری و کربوهیدرات بیشتری احتیاج دارند.

گینر پگاه در حجم ۴ کیلو و ۲.۵ کیلو و در طعم های شکلاتی، وانیلی، موزی و توت فرنگی به بازار عرضه شده است.

هر سه پیمانه از آن برابر با یک سروینگ است. هر سروینگ این مکمل حدود ۴۱۳ کیلوکالری انرژی دارد که باعث افزایش وزن می شود. ترکیبات گینر پگاه عبارتند از کربوهیدرات، پروتئین، کراتین، ویتامین‌ ث، آنزیم های گوارشی که به سلامت و بهبود قوای جسمی ورزشکاران کمک می کند.

خرید گینر پگاه

پودر گین افزایش وزن ژن استار

پودر گین ژن استار یکی دیگر از گزینه های پُرفروش و بهترین گینر افزایش وزن در بازار است. نسبت کربوهیدرات به پروتئین این محصول ۳ به ۱ بوده و مواد معدنی پتاسیم و سدیم را نیز دارد. هر سروینگ این مکمل ۷۲۰ کالری دارد که سرعت ریکاوری را افزایش می دهد. در هر سروینگ گینر ژن استار ۳۸ گرم پروتئین وجود دارد که شامل پروتئین های شیر، کازئین و سفیده تخم مرغ است. پودر گین ژن استار از کربوهیدرات های ساده و پیچیده و به میزان ۱۲۳ گرم در هر سروینگ تشکیل شده است. پودر گین ژن استار در حجم سه کیلو ارائه شده است که ۱۶ سروینگ (چهار اسکوپ ۴۶ گرمی) می دهد.

قیمت پودر گین ژن استار 3000 گرمی

بیشتر بخوانید: تفاوت مس گینر و گینر چیست؟

مکمل مس گینر چه ویژگی هایی دارد؟

مس گینر جز مکمل های پرکالری به شمار می رود که دارای مقادیر متفاوتی کربوهیدرات، پروتئین و چربی، ویتامین ها و آمینو اسیدها می باشد. البته میزان پروتئین مس گینر نسبت به پروتئین وی کمتر است، در عوض چربی و کربوهیدرات موجود در مکمل مس گینر از مکمل پروتئین وی بیشتر است. اگر به دنبال عضله سازی هستید مس گینر گزینه مناسبی برای شماست. مس گینر در انواع مختلف و با کالری های متفاوت تولید و به بازار عرضه شده است. در بین بهترین گینر عضله ساز محصولی را انتخاب کنید که قند کمتری داشته باشد و در آن از کربوهیدرات های پیچیده استفاده شده باشد.

مزیت دیگر مس گینر کمک به ریکاوری عضلات بعد تمرینات است. بسیاری از بدنسازان از مکمل های مس گینر به منظور ریکاوری سریع تر و بهتر بعد از تمرین استفاده می کنند.

بهترین مارک گینر برای حجم

مکمل مس گینر یک مکمل ورزشی موثر برای افزایش توده عضلانی و افزایش وزن به شمار می رود. در ادامه بهترین مارک مس گینر برای افزایش حجم را معرفی می کنیم.

ماسل مس کیو ان تی (QNT)

ماسل مس کیو ان تی بهترین گینر با درصد پروتئین بالاست که از مواد اولیه بلژیکی تهیه شده است.  گینر qnt حاوی ۳۳ گرم پروتئین در هر سروینگ است. این مکمل ۱۸ نوع آمینو اسید ضروری و شاخه دار را فراهم می کند که به ساخت و ساز و حفظ عضلات کمک زیادی می کنند. کربوهیدرات موجود در مکمل مس گینر QNT با افزایش ذخایر گلکوژنی موجب عضله سازی و افزایش انرژی ورزشکاران می شود.

قیمت پودر گینر ماسل مس 3000 کیو ان تی

پودر مس ژن استار

مس گینر ژن استار همان طور که از نامش پیداست یک مکمل گینر برای افزایش حجم است که ۳۰ درصد پروتئین کیفیت بالا در هر وعده فراهم می کند. در فرمولاسیون مس گینر ژن استار مقادیر کافی آهن و کلسیم به کار رفته است که برای خونرسانی مفید عمل می کند. همچنین حاوی ۱۲ نوع ویتامین است که به تامین ریز مغذی ها کمک می کند. به عبارتی مکمل مس گینر ژن استار علاوه بر افزایش حجم و عضله سازی از افت عضلات نیز جلوگیری می کند.

این مکمل برای افراد غیر ورزشکار که نیاز به تامین پروتئین دارند هم مفید است. مس گینر ژن استار در طعم های مختلف ارائه شده است که بسته به ذائقه خود می توانید انتخاب کنید. پودر گینر مس ژن استار را از مراکز فروش معتبر و داروخانه ها تهیه کنید.

گینر مس ژن استار 3000 گرمی

سخن پایانی
بهترین گینر افزایش وزن و حجم مکملی است که افزایش وزن سالم به همراه عضله سازی را برایتان به ارمغان می آورد. این مکمل ها با مواد اولیه با کیفیت و دوز دقیق ساخته شده اند که بدن به آنها نیاز دارد. مکمل گینر برای افزایش کالری دریافتی و افزایش وزن و حجم به شکلی سالم طراحی شده اند. حتما در نظر داشته باشید در کنار مصرف گینر باید رژیم متعادل و کامل را رعایت کنید. همچنین تمرینات خاصی را به صورت منظم تحت نظر مربی انجام دهید.

منبع: forbes.com

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.