معرفی بهترین کرم‌های حاوی ویتامین سی!

ویتامین سی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
ویتامین سی یک ویتامین محلول در آب است که علاوه بر کمک به تقویت سیستم ایمنی برای سلامت پوست و مو نیز بسیار مفید است. ویتامین سی یکی از مهم‌ترین ویتامین‌هایی است که کلاژن سازی را تقویت می‌کند بنابراین به جوان‌سازی پوست کمک خواهد کرد. یکی دیگر از مهم‌ترین اثرات ویتامین C بر روی پوست این است که می‌تواند لک‌های پوستی را از بین ببرد. این ویژگی‌ها باعث شده است که بسیاری از محصولات مراقبت از پوست و مو از این ویتامین برای رفع مشکلات پوستی استفاده کنند.

مزایای استفاده از محصولات حاوی ویتامین سی

ویتامین سی در فرمولاسیون کرم‌ها، ژل‌ها و ماسک‌های ضد لک و جوان ساز مورداستفاده قرار می‌گیرد و با اثرات آنتی‌اکسیدانی از پوست محافظت کرده و لک و چروک‌های پوستی را به‌راحتی برطرف می‌کند. مصرف ویتامین سی به‌صورت موضعی با افزایش رشد سلولی و کاهش نشت مویرگ‌ها می‌تواند باعث تسریع بهبود زخم و سوختگی شود. به همین جهت در پمادهای ترمیمی نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد.

ویتامین C علاوه بر تحریک ساخت کلاژن، ساخت الاستین که یکی دیگر از پروتئین‌های ساختاری پوست است را افزایش می‌دهد. افزایش این دو ترکیب درنهایت باعث حفظ قوام و استحکام پوست شده و از افتادگی پوست صورت جلوگیری می‌کند.

یکی دیگر از اثرات مفید ویتامین C این است که به بهبود آفتاب ‌سوختگی کمک می‌کند و قرمزی و التهاب ناحیه را به‌سرعت بهبود می‌بخشد. این ویتامین از DNA سلول‌ها در برابر تغییرات و جهش‌های خطرناک که ممکن است منجر به سرطان پوست شود جلوگیری می‌کند.

ویتامین ث درواقع یک ویتامین جوان ساز واقعی است زیرا با بهبود جریان خون در مویرگ‌های زیرپوستی به لطافت و زیبایی پوست کمک می‌کند. این ویتامین از پوست در برابر باکتری و عفونت محافظت کرده و به بهبود حساسیت‌های پوستی دردسرساز کمک می‌کند. حالا که با برخی از خواص ویتامین سی آشنا شدید ما با همراه باشید تا برخی از بهترین کرم‌های حاوی ویتامین سی را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین کرم‌های حاوی ویتامین سی

خواص جادویی ویتامین ث و کرم‌های حاوی ویتامین سی باعث شده است که برندهای ایرانی و خارجی محصولات متنوعی را به بازار عرضه کنند که هدف همه آن‌ها جوان‌سازی و رفع لک‌های روی پوست است. شما می‌توانید بر اساس بودجه یا علاقه خاص خودتان به یک برند خاص از هرکدام از این محصولات برای بهبود وضعیت پوست خودتان استفاده کنید.

کرم ویتامین سی جوان‌کننده سی گل

کرم ویتامین سی سی گل
کرم ویتامین سی سی گل

سی گل یک برند ایرانی باکیفیت و شناخته‌شده است که با استفاده از خواص این ویتامین، کرم ویتامین سی جوان‌کننده سی گل را به بازار عرضه کرده است. این کرم برای پوست‌های نرمال تا خشک قابل‌استفاده است و با جذب سریع حس مطلوبی روی پوست ایجاد می‌کند. این محصول با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید ویتامین C را در قالب بسته‌های کوچکی به نام لیپوزوم ارائه می‌دهد تا جذب آن افزایش یابد.

کرم ویتامین C جوان‌کننده سی گل علاوه بر این ویتامین حاوی رتینول، عصاره چای سبز و اسید هیالورونیک است که ترکیبات مفیدی برای پوست هستند. این ۳ ترکیب با مکانیسم‌های مختلف به جوان‌سازی پوست کمک کرده و در کنار ویتامین ث بهترین اثرات را به دنبال خواهند داشت.

کرم روشن‌کننده ویتامین سی سینره

کرم ویتامین سی سینره
کرم ویتامین سی سینره

برند سینره یکی از برندهای شناخته‌شده در ایران با محصولات متنوع است که بیشتر محصولات آن منشاء گیاهی دارند. کرم روشن‌کننده ویتامین سی سینره از تجزیه کلاژن در پوست با افزایش سن جلوگیری کرده و مانع ایجاد چین‌وچروک‌های پوستی می‌شود. این کرم با خواص رطوبت رسانی و همچنین کلاژن سازی از پیری و افتادگی پوست جلوگیری می‌کند.

همه عصاره‌های گیاهی بکار رفته در کرم روشن‌کننده ویتامین ث سینره در جهت بهبود لک‌ها و چروک‌های پوستی کار می‌کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن باعث جوان‌سازی پوست خواهند شد.

محصول “کرم روشن کننده ویتامین C سینره ۴۰ میلی لیتر” جهت جوانسازی و روشن کنندگی پوست پیشنهاد می گردد.

کرم ویتامین سی مدیلن

ویتامین سی مدیلن
ویتامین سی مدیلن

کرم‌های حاوی ویتامین سی از جمله کرم ویتامین سی مدیلن یکی دیگر از محصولات خوب ایرانی است که افراد دارای پوست حساس و مختلط نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. این کرم با بافت سبک حاوی اسید اسکوربیک پایدار است که سریع جذب پوست می‌شود و اثرات عالی برای پوست به دنبال خواهد داشت.

استفاده از کرم ویتامین سی مدیلن لک‌ها و تیرگی‌های پوست را که به دلایل مختلف روی پوست ایجادشده‌اند را از بین برده و پوست را کاملاً پاک‌سازی می‌کند.

کرم ویتامین سی نئودرم

کرم نئودرم
کرم نئودرم

کرم‌های حاوی ویتامین سی مانند کرم ویتامین سی نئودرم محصول ایرانی باکیفیت دیگری است که برای انواع پوست قابل‌استفاده است و بافت سبک آن به‌سرعت جذب پوست می‌شود. این کرم علاوه بر دارا بودن ویتامین C حاوی لایه‌بردار AHA است که می‌تواند با لایه‌برداری پوست را جوان‌سازی کند. از طرف دیگر با جدا شدن لایه‌های شاخی و مرده پوست توانایی جذب ویتامین سی توسط پوست را افزایش می‌دهد.

کرم جوان‌کننده حاوی ویتامین C ژوت

کرم ویتامین سی ژوت
کرم ویتامین سی ژوت

کرم جوان‌کننده حاوی ویتامین C ژوت یکی دیگر از کرم‌های خوب ایرانی حاوی ویتامین سی است که باعث از بین بردن چین‌وچروک‌های پوست می‌شود. این محصول پوست را به‌ خوبی آب ‌رسانی کرده و لک‌های پوستی را از بین می‌برد و زیبایی و جوانی را به پوست شما برمی‌گرداند.

کرم جوان‌کننده حاوی ویتامین C ژوت حاوی عصاره چای سبز، کاکتوس، گل‌گاوزبان و شی باتر است که همگی در جهت بهبود وضعیت پوست عمل می‌کنند. این محصول با دارا بودن این ترکیبات مؤثر و قیمت مناسب نسبت به نمونه‌های خارجی می‌تواند یک انتخاب عالی برای رفع چین‌وچروک و لک‌های پوستی باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص ویتامین ث مطالعه مقاله “هر آنچه لازم است درباره ویتامین C بدانید!” پیشنهاد می شود.

سخن پایانی:
محصولات فوق برخی از بهترین کرم‌های حاوی ویتامین سی هستند که شما می‌توانید برای جوان‌سازی پوست خودتان از آن‌ها استفاده کنید. بهترین زمان مصرف این محصولات شب‌ها قبل از خواب است که جذب پوست بیشتر است ولی شما می‌توانید در طول روز اگر در برابر نور مستقیم خورشید قرار نمی‌گیرید از این محصولات استفاده کنید. علاوه بر این توصیه می‌شود برای حفظ جوانی و شادابی پوست خودتان در طول روز حتماً از میوه‌ها و سبزیجات تازه استفاده کنید تا ویتامین سی موردنیاز بدنتان را تأمین کنید. به یاد داشته باشید که ویتامین سی قادر به ذخیره شدن در بدن نیست به همین دلیل برای جلوگیری از کمبود این ویتامین باید آن را هر روز مصرف کنید.

منبع : lafarrerr.com

مطالب مرتبط
1 نظر
  1. احسان

    خیلی مطلب خوبی بود ، ممنون از شما 🙂

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.