بهترین ژل شستشوی صورت برای پوست چرب ❤️【ضد جوش و ضد لک】

آنچه در این مقاله می خوانید:
یکی از رایج ترین مشکلات پوستی که افراد با آن مواجه هستند، پوست چرب است. این افراد لازم است از بهترین شوینده های برای پوست چرب و تغذیه کامل آن استفاده کنند. پوست چرب تا حد زیادی با منافذ بزرگتر و ظاهری بیش از حد براق و چرب همراه است. استفاده از ژل شستشوی صورت برای پوست چرب قطعا می‌تواند برای کنترل تولید بیش از حد سبوم، از بین بردن کثیفی، گرد و غبار و جلوگیری از آکنه و جوش مفید باشد. در مقابل انتخاب محصول اشتباه می تواند وضعیت پوست را وخیم تر کند. اما جای نگرانی نیست در بین لیست بلندبالای شوینده های پوست چرب پنج محصول برتر را گلچین کرده ایم که هم مصرف کنندگان از آنها رضایت دارند و هم خوش قیمت هستند. برای آشنایی با بهترین ژل شستشوی صورت برای پوست چرب در ادامه همراه ما باشید.

شوینده مناسب پوست چرب

ژل شستشوی صورت برای پوست چرب به طور خاص برای مقابله با پوست مستعد آکنه طراحی شده است. این شوینده به باز کردن منافذ، از بین بردن چربی اضافی و درمان آکنه کمک می‌کند. بنابراین آن را به گزینه ای عالی برای کسانی که با جوش ها دست و پنجه نرم می کنند، تبدیل می‌کند. این محصولات فاقد چربی، غیر کومدون زا و به اندازه کافی ملایم هستند که روزانه از آنها استفاده کنید. ژل شستشوی صورت برای پوست چرب هنگام استفاده، به عمق پوست شما نفوذ می‌کند تا تجمع چربی اضافی را از بین ببرد و پوست شما را تمیز کند.

در وبسایت healthline می خوانیم:
اگرچه اکثر افراد باید صبح و شب صورت خود را شوینده مناسب بشویند، اما افرادی که پوست چرب دارند، باید بیشتر از بقیه به شستشوی پوست خود هنگام صبح اهمیت دهند. ممکن است احساس کنید پوستتان از شب قبل هنوز تمیز است، اما باید بدانید در طول شب پوست در حال تولید چربی و ریختن سلول های مرده است. به همین دلیل شستشو با یک پاک کننده لایه بردار خوب چه در صبح و چه عصر توصیه می شود.

بهترین مارک ژل شستشو صورت برای پوست چرب کدام است؟

اگر پوست شما چرب و جوش دار است شوینده صورت ضد جوش به طور خاص برای مقابله با تولید چربی اضافی و جلوگیری از آکنه طراحی شده است. با این شوینده سبوم اضافی پوست به راحتی پاک می‌شود. برای پوست‌ های چرب مستعد آکنه و برای تمیز کردن بهتر منافذ، بهتر است از شوینده حاوی اسید سالیسیلیک استفاده کنید. اسید لاکتیک و اسید گلیکولیک نیز گزینه های خوبی برای لایه برداری هستند.

۱- ژل شستشوی پوست چرب سبو فارما مای فارما

ژل شستشوی صورت سبو فارما مای فارما مناسب پوست چرب یک شوینده عالی با خواص ضد التهاب و آنتی باکتریال است. این شوینده صورت فاقد پارابن و صابون است و منطبق با PH پوست تولید شده است. این ژل شستشو از پوست در برابر عوامل آسیب زا محافظت کرده و مانع چین و چروک پوست می‌شود. این محصول به عنوان بهترین ژل شستشو برای پوست چرب با لایه برداری منظم پوست مانع از انسداد منافذ پوست شده و از ایجاد جوش جلوگیری می‌کند.

ژل شستشوی صورت سبوفارما پوست چرب

۲- ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست‌های چرب

ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست‌ های چرب، بهترین ژل شستشوی پوست چرب است. این شوینده حاوی عصاره مورینگا برای پاکسازی و محافظت از پوست چرب است. همچنین ترشح چربی پوست را تنظیم کرده و مانع ایجاد جوش و آکنه می‌شود. ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست‌ های چرب، آلودگی ها و مواد آرایشی را به راحتی از روی پوست پاک کرده و از رشد باکتری ها جلوگیری می‌کند.

ژل شستشوی صورت چرب و جوشدار سینره

بیشتر بخوانید: ژل شستشوی صورت چیست؟ فواید و عوارض

۳- فوم شستشوی صورت پوست چرب و جوشدار سبولیفت درمالیفت

فوم شستشوی صورت پوست چرب و جوشدار سبولیفت درمالیفت یک محصول بسیار مفید برای استفاده روزانه است. این محصول بهترین ژل شستشوی صورت چرب و جوشدار با اثرات ضد باکتری و ضد قارچ است. این فوم به درمان جوش های چرکی کمک کرده و مانع ترشح بیش از حد سبوم می‌شود. همچنین فاقد مواد صابونی و نگهدارنده بوده و هیچ آسیبی به پوست نمی‌رساند. فوم شستشوی صورت پوست چرب و جوشدار سبولیفت درمالیفت حاوی اسید سالیسیلیک، آ اچ آ و زینک برای مراقبت از پوست چرب است.

فوم شستشوی پوست چرب سبولیفت درمالیفت

۴- ژل شوینده مناسب پوست چرب ورونیک

ژل شوینده مناسب پوست چرب ورونیک یک محصول عالی برای پاکسازی پوست چرب و مختلط است. این شوینده به کنترل چربی پوست و جمع شدن منافذ پوست کمک کرده و برای صورت و گردن قابل استفاده است. علاوه بر این حاوی عصاره های گیاهی مفید برای شاداب سازی پوست است. ژل شوینده مناسب پوست چرب ورونیک سد محافظ پوست را تقویت کرده و از بروز جوش و آکنه جلوگیری می‌کند.

ژل شوینده پوست چرب و مختلط ورونیک

۵- ژل پاک کننده پوست چرب اریکه حاوی کالاندولا

ژل پاک کننده پوست چرب حاوی کالاندولا اریکه یک شوینده فوق العاده برای افرادی است که از چربی بیش از حد و آکنه رنج می‌برند. این محصول حاوی ترکیبات آنتی باکتریال برای مقابله با باکتری های مضر است. همچنین با پاکسازی عمقی منافذ مانع از بروز جوش و آکنه می‌شود. همچنین حاوی اسید گلیکولیک با خاصیت مرطوب کنندگی جهت تامین رطوبت پوست است.

ژل شستشوی صورت اریکه مخصوص پوست های چرب

مقایسه بهترین ژل شستشوی صورت چرب و جوشدار

محصولقیمتترکیباتفرم شویندهحجمکشور سازنده
ژل شستشوی صورت پوست چرب سبو فارما مای**اسید سالیسیلیک، نوترازن، ویتامین Cژل۲۰۰ میلی لیترایران
ژل شستشوی صورت سینره برای پوست چرب*عصاره روغن درخت چایژل۱۵۰ میلی لیترایران
فوم شستشوی صورت پوست های چرب و جوشدار درمالیفت*آلفا هیدروکسی اسید، گلیسرین، سالسیلیک اسیدفوم۱۵۰ میلی لیترایران
ژل شوینده پوست چرب و مختلط ورونیک***عصاره آلوئه ورا، عصاره بابونه، و اسید لاکتیکژل۱۵۰ میلی لیترایران
ژل شستشوی صورت اریکه مخصوص پوست های چرب***عصاره کالاندولا، عصاره لیمو و اسید گلیکونیکژل۱۵۰ میلی لیترتحت لیسانس فرانسه

راهنمای قیمت

  • * = تا ۱۰۰ هزار تومان
  • ** = بین ۱۰۰ الی ۲۵۰ هزار تومان
  • *** = تا ۵۰۰ هزار تومان

ترکیبات بهترین ژل شستشو برای پوست چرب چیست؟

بهترین ژل شستشوی صورت برای پوست چرب حاوی مواد قوی بدون چربی و فرمول های غیر کومدون زا است تا پوستی غیر چرب، تمیز، شفاف و با طراوت را برای شما به ارمغان بیاورد. هدف این شوینده ها کاهش تکثیر باکتری های مولد آکنه، بازکردن منافذ مسدود شده و ترویج پوست سالم تر است.

بنزوئیل پراکسید: یک ماده مفید برای از بین بردن باکتری های مولد آکنه است بنابراین به درمان جوش ها کمک می‌کند.

اسید سالیسیلیک: یک ترکیب یک لایه بردار عالی برای پاکسازی منافذ پوست و جلوگیری از بروز جوش و آکنه است.

روغن درخت چای: این ترکیب با خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی پوست را پاکسازی کرده و از بروز جوش و آکنه جلوگیری می‌کند.

رتینول: رتینول یکی از مشتقات ویتامین A است که باعث کاهش اندازه و تعداد جوش ها می‌شود. بنابراین به سلامت پوست کمک می‌کند.

اسید لاکتیک: اسید لاکتیک با حذف سلول های مرده پوست و لایه برداری موثر به پاکسازی منافذ پوست و جلوگیری از بروز جوش و آکنه کمک می‌کند.

سخن پایانی
برای پاکسازی پوست چرب به دنبال محصولاتی باشید که برچسب «غیر کومدون زا» یا «بدون چربی» دارند زیرا احتمال کمتری دارد که منافذ پوست شما را مسدود کنند و باعث ایجاد جوش شوند. استفاده از شوینده های پوست چرب حاوی مواد طبیعی مانند روغن درخت چای بسیار مفید است. زیرا این مواد دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی طبیعی هستند که می‌تواند به سالم نگه داشتن پوست شما کمک کند.

منبع: قیمت شوینده پوست چرب در داروخانه

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.