از بهترین پروتئین وی ایرانی بیشتر بدانید!

آنچه در این مقاله می خوانید:
پروتئین ها از جمله مهم ترین و اصلی ترین مواد سازنده بدن انسان به حساب می آیند. پروتئین ها از ترکیب اسید آمینه ها تشکیل می شوند. یکی از پروتئین هایی که از آن در ورزش بدنسازی برای عضله سازی استفاده می شود، پروتئین وی است. این پروتئین، از جمله ی بهترین و مفید ترین پروتئین هایی است که امروزه در بازار موجود می باشد و ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی از جمله رشته بدنسازی از آن استفاده می کنند.
بدیهی است در صورتی که ورزشکاران از این پروتئین ها و مکمل های ورزشی در کنار ورزش و فعالیت خود استفاده نکنند، پیشرفت لازم و کافی را در زمینه ی رشته ی ورزشی خود نخواهند داشت. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با پروتئین وی آشنا کرده و درباره ی آن توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. با ما همراه باشید. (برندهای ایرانی پروتئین وی قیمت مناسب تری نسبت به خارجی ها دارند. برای مشاهده قیمت پروتئین وی به سایت داروخانه داروبوم مراجعه کنید.)

معیارهای انتخاب بهترین پروتئین وی ایرانی

پروتئین وی چیست؟ همانطوری که در ابتدای این مقاله خدمت شما عزیزان عرض کردیم، پروتئین وی، یکی از بهترین انواع پروتئین های مکمل ورزشی می باشد. امروزه شرکت ها و کارخانجات بسیاری در سراسر دنیا در زمینه ی تولید این نوع پروتئین فعالیت می کنند. در این میان شرکت هایی که بتوانند این پروتئین ها را با کیفیت و قیمت بهتر و مناسب تری تولید کرده و ارائه کنند، بدیهی است که تعداد مشتریان بیشتری نیز خواهند داشت. در سطح کشور ایران نیز شرکت ها و کارخانجات بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند. ورزشکاران ایرانی بسیاری از پروتئین وی های ایرانی استفاده می کنند. معیار انتخاب آن ها می تواند کیفیت پروتئین وی باشد. بدیهی است هر چقدر که کیفیت آن بهتر باشد و اثر مناسب تری روی بدن ورزشکار بگذارد، طرفداران بیشتری خواهد داشت.

۱- پروتئین وی برند ژن استار

یکی از بهترین انواع برند های این نوع پروتئین، برند ژن استار می باشد. این برند مورد توجه و استقبال خیل عظیمی از افراد ورزشکار قرار گرفته است. در این نوع برند پروتئین، مواد شیمیایی و غذایی مختلفی وجود دارند. از جمله ی این مواد می توان به مواد زیر اشاره کرد:

  • کنسانتره پروتئین و پپتید

از جمله مهم ترین مواد تشکیل دهنده ی این برند پروتئین، کنسانتره پروتئین و پپتید ها می باشند. این مواد می توانند به افراد ورزشکار در عضله سازی کمک بسیاری کنند. به طور کلی پروتئین ها در بدن انسان نقش های ویژه و مهمی دارند. حضور آن ها به سیستم دفاعی بدن کمک می کند و باعث می شود تا تاندون ها و عضلات انسان سفت و محکم شوند.

  • شیرین کننده های مصنوعی و طعم دهنده ها

از جمله ی دیگر ترکیبات این نوع پروتئین، شیرین کننده ها و طعم دهنده ها می باشند. این شیرین کننده ها و طعم دهنده ها، معمولا یا قند ندارند، یا از مقدار گلوکز بسیار پایینی برخوردار هستند. این موضوع باعث شده است تا استفاده مداوم از آن ها برای افراد ورزشکار، خطرناک و مضر نباشد. بعلاوه استفاده از طعم دهنده ها در این نوع پروتئین باعث شده است تا استفاده از این پروتئین بسیار راحت تر و آسان تر صورت پذیرد.

  • مجموعه های آنزیمی

آنزیم ها از دیگر پروتئین ها هستند که روند سوخت و ساز و متابولیسم را در بدن افراد تسریع می کنند و یا آن ها را به انجام می رسانند. به طور کلی بسیاری از فعالیت هایی که در بدن انسان انجام می شوند، به وسیله ی آنزیم ها انجام می شوند. آنزیم هایی که مقدار و انواع متنوعی از آن ها در این نوع پروتئین وجود دارند.

  • لسیتین

یکی دیگر از موادی که در این نوع پروتئین وجود دارد، لسیتین می باشد. لسیتین به عنوان یک فسفولیپید شناخته می شود. فسفولیپید به عنوان یکی از لیپید های اصلی در بدن انسان شناخته می شود که از نقش بسیار مهمی نیز برخوردار می باشد.

۲- پروتئین وی دوبیس

از جمله ی دیگر مکمل های پروتئین وی موجود در بازار، پروتئین وی ایرانی دوبیس می باشد. این برند نیز همانند برندی که در بالا به آن اشاره کردیم، طرفداران زیادی در ایران دارد. یکی از مهم ترین مشخصات این برند پروتئین این است که میزان کربوهیدرات آن بسیار پایین می باشد. این موضوع باعث می­شود تا پروتئین موجود در این مکمل، بتواند به ورزشکاران در عضله سازی کمک کند و باعث چاق شدن آن ها نشود.

۳- پروتئین وی پی ان سی

یکی از معروف ترین و در عین حال پر طرفدار ترین برند های پروتئین وی، برند پی ان سی می باشد. این برند به حدی مشهور و معروف است که کم تر ورزشکاری را می توان یافت که نام این برند را نشنیده باشد. ترکیبات استفاده شده در این برند پروتئین، باعث عضله سازی و افزایش حجم توده عضلانی در بین ورزشکاران می شود.

۴- پروتئین وی کاله

برند کاله، یکی از برند های معروف ایرانی است که در زمینه ی تولید انواع مختلف محصولات لبنی و پروتئینی فعالیت می کند. این برند چند سالی است که در زمینه ی تولید مواد پروتئینی برای ورزشکاران نیز فعالیت دارد. به نحوی که پروتئین وی کاله مورد اقبال بسیاری از ورزشکاران است.

خرید وی کاله

۵- پروتئین وی پگاه

یکی دیگر از برند های معروف تولید کننده مواد پروتئینی که سالیان طولانی است که در کشور ایران فعالیت دارد، برند پگاه است. پروتئین وی یکی از جدیدترین محصولات تولید شده توسط این برند و شرکت ایرانی می باشد. امروزه در بسیاری از باشگاه های ورزشی کشور، علی الخصوص باشگاه های بدنسازی، از پروتئین های تولید شده توسط شرکت پگاه استفاده می کنند. پروتئین وی پگاه به حفظ توده ی عضلانی کمک بسیاری می کند و از تحلیل عضله ها جلوگیری به عمل می آورد. شرکت پگاه سعی کرده است برای افزایش تعداد مشتریان خود، پروتئین وی با طعم های مختلفی را تولید کرده و روانه ی بازار نماید. از جمله ی این طعم ها می توان به طعم های وانیلی، شکلاتی، موزی و … اشاره کرد.

قیمت پروتئین اولترا پاور پگاه

سخن پایانی
در این مقاله سعی شد تا شما را با پروتئین وی آشنا کرده و درباره ی آن توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. در ادامه درباره ی چند مورد از مهم ترین انواع برند های ایرانی که در زمینه ی تولید این نوع پروتئین فعالیت می کنند، صحبت کردیم. امید است این مقاله بتواند رضایت شما را به دست بیاورد.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.