بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب

مقدمه
پیدا کردن کرم ضد آفتاب مناسب کار سختی به نظر می‌رسد زیرا در انواع مختلف وجود دارد. حتی برای کسانی که پوست چرب دارند این انتخاب سخت تر است. پوست های چرب معمولا بیشتر از هر نوع پوست دیگری جوش و آکنه دارند. برای پوست‌ های چرب، کرم ضد آفتاب سبک تهیه شده با برخی از مواد فعال کمک زیادی می‌کند. اگر نگران هستید که چه ضد آفتابی را انتخاب کنید ما برای راهنمایی شما اینجا هستیم. محصولاتی که در ادامه معرفی می شوند بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب هستند.

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب لوسیون هایی با بافت مایع یا کرم های سبک هستند. ضد آفتاب مخصوص پوست چرب باید فاقد چربی و دارای فاکتور حفاظتی ۳۰ یا بیشتر باشد.

انتخاب ضد آفتاب برای پوست ‌های چرب می‌تواند مشکل باشد، اما غیرممکن نیست. هدف از مصرف ضد افتاب برای پوست چرب و جوش دار به حداقل رساندن ظاهر چرب پوست، محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید و جلوگیری از جوش هایی است که اغلب روی پوست چرب ظاهر می‌شوند.

علائم پوست چرب

پوست چرب با پوست خشک و معمولی تفاوت هایی دارد. پوست چرب را با این مشخصه ها می شناسند:

  • ظاهر چرب و براق
  • منافذ بزرگ و واضح
  • منافذ مسدود شده
  • پوست ضخیم و چرب
  • وجود جوش و آکنه

دلایل تشدید چربی پوست

درک علل ریشه ای پوست چرب کلید مدیریت موثر آن است. در حالی که برخی از افراد ممکن است مستعد تولید بیش از حد چربی باشند، تعدادی از عوامل وجود دارد که می‌تواند به چرب شدن پوست کمک کرده و مشکل را تشدید کند.

یکی از عوامل اصلی که به چربی پوست کمک می‌کند، ژنتیک است. اگر والدین یا سایر اعضای خانواده شما پوست چرب دارند، احتمال زیادی وجود دارد که شما نیز پوست چرب داشته باشید.

هورمون ‌ها نیز نقش مهمی در تولید چربی پوست دارند، به ویژه در دوران بلوغ که سطح هورمون‌ها در حال تغییر است. عوامل محیطی مانند رطوبت و دما نیز می‌توانند بر تولید سبوم یا چربی پوست شما تأثیر بگذارند.

عوامل دیگری مانند استرس، رژیم غذایی و عادات مراقبت از پوست نیز در ایجاد پوست چرب نقش دارند. استرس می‌تواند باعث تولید هورمون‌هایی شود که تولید چربی را تحریک می‌کنند. در حالی که رژیم غذایی سرشار از غذاهای فرآوری شده و قند می‌تواند منجر به التهاب و تولید بیش از حد چربی پوست شود. البته استفاده از محصولات مراقبت از پوست نامناسب یا استفاده نادرست از آنها می‌تواند باعث تشدید چربی پوست نیز شود.

با درک این دلایل، می‌توانید اقداماتی را برای مدیریت پوست چرب خود انجام دهید و آن را تحت کنترل نگه دارید.

ویژگی‌های بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب 

از بارزترین ویژگی هایی که هنگام خرید ضد افتاب پوست چرب باید در نظر گرفت، این موارد است:

  • محافظت از پوست در برابر پرتوهای خورشید
  • خواص آنتی باکتریال برای جلوگیری از جوش
  • ضد براقی و بدون اثر سفیدی
  • بافت سبک و زود جذب
  • فرمولاسیون فاقد چربی
  • توانایی تنظیم چربی پوست
  • مقاوم در برابر آب و تعریق

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب ایرانی کدام است؟

برندهای ایرانی برای انواع پوست از جمله پوست چرب محصولات ضد آفتاب تولید می‌کنند. در ادامه بطور مختصر بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب ایرانی را خدمت شما معرفی می‌کنیم.

بهترین ضدآفتاب روشن کننده پوست چرب 

فلوئید ضد آفتاب SPF50 بی رنگ اسکین وان ۴۰ میلی لیتر یک محصول فوق العاده فاقد چربی و زود جذب است. بافت سبک این ضد آفتاب باعث می‌شود اصلا آن را روی پوست خود حس نکنید. این ضد آفتاب علاوه بر محافظت از پوست در برابر پرتوهای آفتاب به کاهش منافذ و براقی پوست نیز کمک می‌کند.

ضد آفتاب اسکین وان پوست چرب و مختلط

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و لک دار

کرم ضد آفتاب SPF50 فاقد چربی اریکه ۵۰ میلی لیتر دارای فرمولاسیونی بسیار سبک و فاقد چربی است. استفاده از این ضد آفتاب ترشح چربی پوست را کنترل کرده و از ایجاد لک پوستی جلوگیری می‌کند. این کرم پس از استفاده پوست را مات کرده و ضد حساسیت است.

کرم ضد آفتاب فاقد چربی اریکه 50 میلی لیتر

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز

کرم ضد آفتاب فیس دوکس (فاقد چربی) ۴۰ میلی لیتر در برابر پرتوهای  UVA و UVB از پوست محافظت کرده و در برابر تعریق و شستشو مقاوم است. این کرم از التهاب و حساسیت های پوستی با داشتن عصاره بابونه جلوگیری می‌کند.

ضد آفتاب فیس دوکس فاقد چربی بیرنگ

بهترین ضد آفتاب رنگی برای پوست چرب

کرم ضد آفتاب پریم رنگی آکنس با SPF60 یک محافظ خوب در برابر نور خورشید است و در عین حال ترشح چربی را در پوست مهار می‌کند. این محصول فاقد چربی و غیر کومدون زا بوده و با خواص ضد التهابی به درمان جوش ها کمک می‌کند.

کرم ضد آفتاب رنگی پریم مدل آکنس

بهترین ضد آفتاب بی رنگ برای پوست چرب

فلوئید ضد آفتاب بدون رنگ مناسب پوست چرب SPF50 درماتیپیک ۵۰ میلی لیتر یک محصول فوق العاده برای محافظت از پوست است. این ضد آفتاب هیچ اثری روی پوست باقی نگذاشته و با براقی و چربی پوست مقابله می‌کند. همچنین دارای خاصیت ضد آب بوده و از پیری پوست جلوگیری می‌کند.

ضد آفتاب درماتیپیک بی رنگ پوست چرب

بهترین ضد آفتاب و ضد چروک برای پوست چرب

کرم ضد آفتاب و ضد چروک سان وست SPF90 پرودرما ۴۰ میلی لیتر علاوه بر محافظت از پوست با تحریک کلاژن سازی مانع پیری و افتادگی پوست می‌شود. این ضد آفتاب فاقد چربی همراه با کرم های آرایشی پوست قابل استفاده است.

ضد آفتاب و ضد چروک پرودرما برای پوست چرب

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب ایرانی بژ طبیعی

کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی پوست چرب SPF40 لافارر ۴۰ میلی لیتر یک محافظ خوب در برابر اشعه های مضر آفتاب است. پوشش دهی بالایی دارد و با فرمول سبک خود باعث چربی پوست نمی‌شود. همچنین زود جذب بوده و ترشح چربی را در پوست مهار می‌کند.

کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافارر مخصوص پوست چرب

بهترین ضد آفتاب آقایان برای پوست چرب

کرم ضد آفتاب فاقد چربی آقایان SPF50 پرودرما ۴۰ میلی لیتر دارای ساختاری سبک و زود جذب است. این کرم هیچ اثر سفیدی از خود باقی نگذاشته و مناسب استفاده روزانه است. شما می‌توانید  بعد از اصلاح صورت از این محصول استفاده کنید زیرا دارای اثر مرطوب کنندگی است.

خرید آنلاین کرم ضد آفتاب فاقد چربی آقایان SPF50 پرودرما خرید اینترنتی کرم ضد آفتاب فاقد چربی آقایان SPF50 پرودرما کرم ضد آفتاب فاقد چربی آقایان SPF50 پرودرما

سخن پایان
افرادی که پوست چرب دارند باید به دنبال فرمول کرم ضد آفتاب بدون چربی باشند تا پوست چرب آنها را بیشتر چرب نکند. همیشه فرمولی را انتخاب کنید که غیر کومدون زا باشد زیرا این نوع پوست معمولاً به دلیل تولید بیش از حد چربی از منافذ مسدود شده رنج می برد. یک ضد آفتاب بدون چربی به حفظ شادابی پوست شما کمک می‌کند.

منبع: خرید ضد آفتاب از داروخانه

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.