بررسی و معرفی شامپوهای سینره

شامپوهای سینره

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
شامپوهای سینره مانند سایر محصولات سینره بر پایه گیاهی تهیه و تولیدشده‌اند. محصولات مراقبت از مو همواره برای داشتن موهای سالم و زیبا موردنیاز هستند و اگر این محصولات حاوی مواد شیمیایی کمتری باشند برای سلامت موها فوق‌العاده مفید خواهند بود. موهای ضمائم مرده‌ای هستند که در زیبایی انسان‌ها تأثیر بسیاری دارند. اگر شما خانم باشید داشتن موهای زیبا و سالم قطعاً اهمیت دوچندانی برای شما خواهد داشت. عوامل زیادی بر روی سلامت پوست سر و موهای ما تأثیرگذارند که از بین آن‌ها می‌توان به آلودگی‌های محیط و نور خورشید اشاره کرد. شامپوهای سینره محصولات بسیار باکیفیتی هستند که در طیف گسترده برای رفع نیاز مصرف‌کنندگان تولیدشده‌اند. شامپوهای سینره برای تقویت موها، از بین بردن شوره سر و رفع ریزش مو با بهره‌گیری از خواص گیاهان دارویی در بازار موجود هستند که در ادامه مقاله خدمت شما عزیزان معرفی می‌شوند.

انواع شامپوهای سینره

شامپوهای سینره برای انواع مو و مشکلات مو طراحی شده اند که هر فرد بسته به نیاز خود مناسب ترین محصول را می تواند انتخاب کند.

۱- شامپو تقویتی و ضد ریزش مو مخصوص آقایان سینره

شامپو سینره مردانه که به شامپو سینره مشکی معروف است، به‌طور اختصاصی برای رفع مشکلات موی آقایان طراحی و تولیدشده است. این شامپو با بهره‌گیری از ویتامین‌ها و عصاره‌های گیاهی از ریزش موی آقایان جلوگیری کرده و با افزایش گردش خون در پوست سر باعث تقویت ریشه‌های مو می‌شود.

در فرمولاسیون شامپو ضد ریزش مو سینره اقایان عصاره سابال برای جلوگیری از ریزش مو و ویتامین B5 برای افزایش مقاومت موها مورداستفاده قرارگرفته است. ویتامین E موجود در این شامپو از موها در برابر عوامل آسیب‌رسان مراقبت می‌کند. شوینده‌های ملایم بکار رفته در این شامپو به‌خوبی پوست سر و موها را پاک‌سازی کرده، ترشح چربی در پوست سر را کنترل می‌کنند و درنهایت از ریزش موی آندروژنیک جلوگیری می‌کنند.

۲- شامپو تقویتی و ضد ریزش مو سینره

این شامپو یک محصول تکمیلی جهت مصرف در موهای تحت درمان با محلول ضد ریزش موی سینره یا سایر درمان‌های ریزش مو است. عصاره‌ها و ترکیبات به‌کاررفته در این شامپو به‌شدت با تأثیر آندروژن ها بر موهای سر مقابله کرده و به کاهش ریزش موها کمک می‌کنند.

در فرمولاسیون این شامپو روی و ویتامین B6 بکار رفته است که اثرات ضد آندروژنیک بسیار قوی دارند و رشد موها را به‌طور محسوس افزایش می‌دهند.

عصاره‌های گیاهی و ویتامین‌های موجود در این شامپو سر سینره به بهترین نحو باهم مخلوط شده‌اند و تأثیر فوق‌العاده‌ای بر موها دارند. این عصاره‌ها ضد آندروژنیک هستند و از ریزش موها جلوگیری می‌کنند. شوینده‌های موجود در این شامپوها ملایم و با انواع موها سازگار هستند بنابراین مانع از تحریک پوست سر و خارش و قرمزی آن می‌شوند.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره شامپو و اصول شستشوی مو

۳- شامپو ضد شوره سر سینره

شامپو ضد شوره سینره یک محصول فوق‌العاده برای رفع شوره سر است. عصاره‌های بید و زانتاکسیلوم موجود در این شامپو پوسته‌های مرده سطح پوست را پاک‌کرده و چربی پوست را کاهش می‌دهد. این شامپو خارش و التهاب پوست سر را از بین برده و با اثرات ضد قارچی سلامت پوست سر را بهبود می‌بخشد.

برخلاف سایر شامپوهای ضد شوره این شامپو باعث تغییر رنگ موها نشده و طی یک ماه شوره‌های سر را کاملاً برطرف می‌کند.

بیشتر بخوانید: منظور از شامپوی بدون سولفات چیست

۴- شامپو پروتئینه جوانه گندم روزانه سینره

شامپو جوانه گندم سینره برای انواع موها مناسب است و با دارا بودن پروتئین جوانه گندم موجب تقویت موها می‌شود. در فرمولاسیون این شامپو ویتامین B5 و ویتامین E نیز وجود دارد که از ریزش مو جلوگیری کرده و از سلامت موهای شما حمایت می‌کنند.

شامپو سینره جوانه گندم برخلاف سایر شامپوها حین شستشوی روزانه موها را خشک و شکننده نمی‌کند. شامپو روزانه سینره مانع بروز موخوره شده و درخشندگی موها را افزایش می‌دهد.

توصیه ی داروبوم خرید قرص زینک پلاس جهت تقویت موهای نازک و شکننده ، جلوگیری از ریزش مو، تقویت موها و همچنین تحریک رشد مجدد مو می باشد.

۵- شامپو تقویتی و ضد ریزش مو مخصوص خانم‌های سینره

شامپو سینره ضد ریزش دقیقاً بر اساس نیاز موهای خانم‌ها تهیه‌شده است و با دارا بودن روی و عصاره گیاه سابال از ریزش مو جلوگیری می‌کند. در فرمولاسیون شامپو تقویتی سینره عصاره جینکوبیلوبا به‌کاررفته است که با تقویت گردش خون در پوست سر فولیکول‌های مو را تقویت می‌کند.

این شامپو باقدرت پاک‌کنندگی ملایم آلودگی‌های را از روی پوست سر و موها پاک‌کرده و علاوه بر کاهش ریزش مو با خواص حجم دهندگی باعث پرپشت‌تر شدن موها پس از استحمام می‌شود.

بیشتر بخوانید: تفاوت ماسک مو و سرم مو چیست؟

۶- شامپو تثبیت کننده رنگ مو مخصوص موهای رنگ شده سینره

سینره برای تقویت و تثیت رنگ مو نیز محصولاتی را ارائه داده است که شما می‌توانید با مصرف این شامپوها از زیبایی موهای رنگ‌شده خودتان مدت بیشتری لذت ببرید.

شامپو سینره برای موهای رنگ شده با دارا بودن عصاره انار رنگ موهای شمارا تثبیت می‌کند و باعث افزایش شادابی و لطافت موهای رنگ‌شده می‌شود. در ترکیب این شامپو شوینده‌های ملایمی بکار رفته است که از صدمه بیشتر به موهای رنگ‌شده جلوگیری می‌کند. شامپو تثبیت کننده رنگ مو سینره حاوی ویتامین E و فیلترهای ضد آفتاب برای مراقبت کامل از موهای شماست.

این شامپو  pH موها را به ۵٫۵-۵ رسانده و با حذف باقیمانده مواد قلیایی موجود در رنگ مو از روی ساقه موها باعث زیبایی و حفظ سلامت موها می‌شود.

محصول پیشنهادی: برای اطلاع از قیمت شامپو ضد شوره قوی به سایت داروخانه داروبوم، دسته بندی محصولات شامپو ضد شوره مراجعه کنید.

۷- شامپو مورینگا و گریپ‌فروت مخصوص موهای چرب (ضد آلودگی هوا) سینره

این شامپو یک محصول تخصصی برای محافظت از موها در برابر آلودگی هوا و اشعه‌های مضر خورشید است. در فرمولاسیون شامپو سینره برای موهای چرب عصاره چای سبز جهت کنترل ترشح چربی پوست سر موجود است. علاوه براین عصاره گریپ فورت که سرشار از ویتامین C است باعث شفافیت و شادابی موهای شما می‌شود.

۸- شامپو آووکادو و ویتامین F مخصوص موهای خشک و شکننده سینره

شامپو سینره برای موهای خشک حاوی عصاره آووکادو جهت رطوبت رسانی و بهبود حالت پذیری موهاست. پرو ویتامین B5 موجود در فرمولاسیون شامپو آووکادو باعث حفظ رطوبت مو و افزایش مقاومت موها می‌شود. شامپو آووکادو سینره با ویتامین F غنی‌شده که یکی از بهترین ویتامین‌ها برای تقویت و ترمیم مو است.

شستشوی موها با این شامپو یک‌لایه نازک چربی روی موها ایجاد می‌کند تا رطوبت موها حفظ شود و از خشکی موها جلوگیری شود. با مصرف این شامپو شکنندگی و آسیب‌پذیری موهای خشک به حداقل رسیده و ریزش موها به‌طور محسوس کاهش می‌یابد.

سخن پایانی:
شامپوهای سینره درواقع محصولاتی گیاهی با کمترین عوارض جانبی هستند که می‌توانند به‌راحتی مشکلات موها ازجمله ریزش مو، شوره سر، کم‌پشتی، موهای آسیب‌دیده را نیز برطرف کنند. انتخاب شامپوی مناسب راحت‌ترین راهکار برای داشتن موهای سالم، تمیز و زیباست. شما بسته به نوع نیازتان می‌توانید یکی از محصولات سینره موجود در داروبوم را خریداری کرده و از زیبایی موهای خود لذت ببرید. به‌جرئت می‌توان گفت شامپوهای سینره با محصولات خارجی قابل‌رقابت هستند و شما با خیال راحت می‌توانید از این شامپوهای بدون عارضه و بسیار مفید برای داشتن موهای سالم استفاده کنید.

منبع: انواع شامپو سینره

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.