بهترین مارک ضد آفتاب از نظر پزشکان

آنچه در این مقاله می خوانید:
خرید کرم ضد آفتاب
و استفاده روزانه از آن یک راه ساده برای محافظت از پوست در برابر پرتوهای خشن خورشید است. اگر استفاده از ضد آفتاب را نادیده بگیرید، خطر آسیب کوتاه مدت و بلند مدت پوست وجود خواهد داشت. اگرچه ممکن است وسوسه شوید که فقط زمانی که در خارج از منزل هستید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، اما به گفته متخصصان پوست اگر نزدیک پنجره نشسته‌اید یا از دستگاه های هوشمند استفاده می‌کنید که نور آبی ساطع می‌کنند، باید داخل خانه نیز ضد آفتاب بزنید. یافتن کرم ضد آفتاب مناسب با توجه به محصولات موجود در بازار کمی چالش برانگیز است بنابراین ما در ادامه مقاله بهترین مارک ضد افتاب از نظر پزشکان را به شما معرفی می‌کنیم.

طبق نظر پزشکان و متخصصان پوست، استفاده از کرم ضد آفتاب به صورت روزانه مهمترین کاری است که می‌توانید برای حفظ سلامت و جوانی طولانی مدت پوست خود انجام دهید. قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید نه تنها می‌تواند باعث سرطان پوست شود، بلکه مسئول ۸۰ درصد از پیری های قابل مشاهده پوست است.

به گفته پزشکان بهترین راه برای جلوگیری از نگرانی‌ های پوستی ناشی از هیپرپیگمانتاسیون و چروک های پنجه کلاغی استفاده از ضد آفتاب با طیف وسیع SPF 30 یا بالاتر برای محافظت در برابر اشعه های مضر UVA و UVB است.

اشعه ماوراء بنفش تولید نامتعادل ملانین را در پوست تحریک می‌کند که منجر به اختلال در رنگدانه و آسیب به کلاژن پوست می‌شود. پرتوهای UVA و UVB در نهایت منجر به چین و چروک زودرس و شلی پوست خواهند شد.

بهترین مارک ضد افتاب ایرانی از نظر پزشکان 

متخصصان پوست توصیه می‌کنند از کرم ضد آفتاب  بر اساس نوع پوست خود هر روز زمانی که بیرون هستید، نه فقط در طول تابستان، استفاده کنید. اگر هر روز و به مقدار مناسب از کرم ضد آفتاب استفاده می‌کنید، نباید مدت زیادی دوام بیاورد.

بهترین مارک ضد افتاب ایرانی از نظر پزشکان علاوه بر مطابقت با نوع پوست شما باید دارای SPF مناسب برای محافظت از پوست در منطقه ای که زندگی می‌کنید، باشد. کیفیت فیلترهای ضد آفتاب نقش بسیار مهمی در محافظت از پوست دارند که حتما باید به نوع آنها توجه کنید. همچنین ضد آفتاب شما باید دوام کافی در برابر تعریق و آب ارائه دهد.

اگر در فرمولاسیون ضد آفتاب ترکیب مرطوب کننده و ضد پیری پوست وجود داشته باشد، فراتر از یک ضد آفتاب عمل خواهد کرد که بسیار ارزشمند است.

در حال حاضر برندهای ایرانی مختلف ضد آفتاب های باکیفیتی تولید می‌کنند که می‌توانید با خیال راحت از آنها استفاده نمایید. برای آشنایی با انواع ضد آفتاب توصیه می‌کنیم به داروخانه آنلاین داروبوم مراجعه کنید. در این داروخانه می‌توانید فلوئیدها و کرم های ضد آفتاب با بافت های سبک، غیرچرب و بسیار محافظت کننده را از مارک های زیر خریداری کنید.

۱- فلوئید ضد آفتاب ساین اسکین

فلوئید ضد آفتاب ساین شیلد SPF30 ساین اسکین برای انواع پوست ها به ویژه پوست های چرب و مستعد جوش قابل استفاده است. این ضد آفتاب در برابر پرتوهای آسیب رسان نور خورشید از پوست محافظت کرده و بافتی بسیار سبک دارد.

همچنین با دارا بودن ویتامین ای و ث از بروز لک و آثار پیری بر روی پوست جلوگیری می‌کند. ضد افتاب ساین شیلد ساین اسکین باعث حساسیت پوستی نشده و فاقد پارابن است. همچنین با دارا بودن ترکیبات آبرسان از خشکی و پیری پوست جلوگیری می‌کند.

قیمت ضد آفتاب فلوئید ساین شیلد لایت

بیشتر بخوانید: بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

۲- کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافارر پوست چرب

کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی پوست چرب SPF40  لافارر در ۳ رنگ برنز، روشن و متوسط در دسترس است. این کرم دارای بافت سبک و غیر چرب بوده و محافظت عالی در برابر پرتوهای خورشید ارائه می‌دهد.

عصاره شیرین بیان موجود در این کرم، لک های پوستی را از بین برده و از ایجاد آنها پیشگیری می‌کند. این ضد آفتاب با مهار ترشح سبوم از ایجاد جوش جلوگیری کرده و مانع پیری پوست می‌شود.

کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافارر مخصوص پوست چرب

محصولات بیشتر: انواع ضد آفتاب لافارر در داروخانه داروبوم

۳- کرم ضد آفتاب فاقد چربی اریکه

کرم ضد آفتاب SPF50 فاقد چربی اریکه با فیلترهای قوی از پوست شما در برابر UVA و UVB محافظت می‌کند. بافت سبک و غیر چرب این ضد آفتاب برای پوست های چرب و جوش دار بسیار حائز اهمیت است.

این ضد آفتاب در دو نوع بی رنگ و رنگی برای استفاده خانم ها و آقایان در دسترس است. کرم ضد آفتاب فاقد چربی اریکه به سرعت جذب پوست شده و حاوی مواد مرطوب‌ کننده و ضد چروک برای حفظ سلامت و زیبایی پوست است.

کرم ضد آفتاب فاقد چربی اریکه 50 میلی لیتر

۴- فلوئید ضد آفتاب بی رنگ اسکین وان

فلوئید ضد آفتاب SPF50 بی رنگ اسکین وان در برابر اشعه‌UV ، مادون قرمز، نور آبی و مرئی از پوست شما محافظت می‌کند. افراد با پوست مختلط یا چرب می‌توانند از این ضد آفتاب استفاده کنند.

بافت سبک این محصول به جذب سریع آن کمک می‌کند و هیچ اثری از سفیدی روی پوست باقی نمی‌گذارد. همچنین به کنترل ترشح چربی پوست کمک کرده و از براقی پوست جلوگیری می‌کند. فلوئید ضد آفتاب اسکین وان غیر کمدون زا بوده و بافت سبک آن اصلا روی پوست احساس نخواهد شد.

ضد آفتاب اسکین وان پوست چرب و مختلط

۵- فلوئید ضد آفتاب درماتیپیک بدون رنگ

فلوئید ضد آفتاب بدون رنگ مناسب پوست چرب SPF50 درماتیپیک دارای فیلترهای UVA/UVB با محافظت عالی در برابر پرتوهای خورشید است. این ضد آفتاب فاقد چربی بوده و با ترکیبات مفید در فرمولاسیون خود از پیری و چین و چروک پوست جلوگیری می‌کند.

این ضد آفتاب پس از استفاده هیچ اثر سفیدی روی پوست نگذاشته  و در برابر آب و تعریق مقاوم است. فلوئید ضد آفتاب بدون رنگ مناسب پوست چرب درماتیپیکبه دلیل بافت سبک و بی رنگ بودن برای آقایان نیز قابل استفاده است.

ضد آفتاب درماتیپیک بی رنگ پوست چرب

سخن پایانی
استفاده از کرم ضد آفتاب با محافظت از پوست شما در برابر اشعه های مضر ماوراء بنفش (UV) خورشید می‌تواند به پیشگیری از سرطان پوست کمک کند. هر کسی بدون در نظر گرفتن سن، جنسیت یا رنگ پوست ممکن است به سرطان پوست مبتلا شود. ضد آفتاب همچنین می‌تواند به جلوگیری از پیری زودرس پوست، چین و چروک و لکه ‌های پیری ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید کمک کند.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.