بهترین دور چشم برای ۳۵ سال ❤️【قیمت و جدول مقایسه】

آنچه در این مقاله می خوانید:
کرم های دور چشم فرمولاسیون خاصی دارند و بر اساس پوست نازک دور چشم طراحی و تولید شده‌اند. پیدا کردن محصولی که هم ضد پیری باشد و هم برای این ناحیه حساس قابل تحمل باشد، اغلب دشوار است. با اینحال کرم دور چشم برای سنین مختلف با بیشترین تاثیرگذاری در دسترس است. برای کسب بیشترین منافع بهتر است کرم دور چشم مناسب سن خود را مورد استفاده قرار دهید. در ادامه مقاله به معرفی بهترین دور چشم برای رده سنی ۳۵ سال می پردازیم. با ما همراه باشید. برای خرید کرم دور چشم با قیمت مناسب به سایت داروخانه داروبوم مراجعه کنید.

پوست ما در طول هر دهه از زندگی دچار یک سری تغییرات می‌شود. ما می‌دانیم که کلاژن، الاستین و هیدراتاسیون با افزایش سن شروع به کاهش می‌کنند و اولین نشانه های این تغییرات در اطراف چشم ما ظاهر می‌شود. جایی که پوست آن نازک تر و ظریف تر از سایر نقاط صورت است. بنابراین اگر خطوط ریز و چین و چروک اطراف چشم ها نگران هستید، استفاده از کرم دور چشم مناسب بهترین گزینه برای از بین بردن آنها است.

بهترین کرم دور چشم برای ۳۵ سال حاوی موادی مانند پپتیدها و رتینول هستند. در حالی که می‌توانید از این محصولات در هر سنی استفاده کنید اما برخی از دهه ها در زندگی شما وجود دارد که اهمیت آنها بیشتر می‌شود. این به این دلیل است که می‌توانید از علائم پیری راحت تر جلوگیری کنید به جای اینکه منتظر بمانید تا زمانی که آنها به وجود آمدند آنها را برطرف کنید.

جدول مقایسه کرم های دور چشم برای ۳۰ سال

در این بخش ویژگی و مشخصات کرم های دور چشم سن ۳۰ سال را به صورت جدول نمایش می دهیم:

محصولترکیباتحجمکشور سازنده
کرم دور چشم ویتامین C درماتیپیکویتامین C
20 میلی لیتر
تحت لیسانس فرانسه
کرم دور چشم سینره رفع تیرگی چشم ‎‎‎‎عصاره فائکس، گلیسیرین، شی باتر، ویتامین E، آلانتویین، ویتامین B3
30 میلی لیتر
ایران
دور چشم اسکین وان حاوی ویتامین سیویتامین C
20 میلی لیتر
تحت لیسانس فرانسه
کرم آنتی اکسیدان دور چشم ویتامین C ورونیک  ویتامین C
15 میلی لیتر
تحت لیسانس فرانسه

بهترین دور چشم برای ۳۵ سال

با نگاهی به قفسه فروشگاه ها یا داروخانه ها و یا گشت و گذار در اینترنت با انبوهی از کرم های دور چشم با ویژگی ها و قیمت های مختلف مواجه می شوید که انتخاب را دشوار می کند. در اینجا تعدادی از برترین محصولات را بر اساس نظرات مصرف کنندگان و میزان فروش در داورخانه معرفی می کنیم:

۱- کرم دور چشم ویتامین C درماتیپیک

کرم دور چشم ویتامین C درماتیپیک یک محصول فوق العاده برای از بین بردن لک و تیرگی دور چشم است. ویتامین ث با اثرات آنتی اکسیدان و روشن کننده ماده موثره این کرم دور چشم است. ویتامین ث کلاژن سازی را تحریک کرده و از افتادگی پوست جلوگیری می‌کند. علاوه بر این پوست را روشن کرده و زیبایی را به چهره شما برمی‌گرداند.

استفاده از کرم دور چشم ویتامین C درماتیپیک چین و چروک و علائم پیری را از دور چشم برطرف کرده و مانع عمیق تر شدن آنها می‌شود. استفاده از این محصول علائم خستگی را برطرف کرده و شادابی و نشاط را به پوست دور چشم شما برمی‌گرداند.

قیمت کرم دور چشم ویتامین سی درماتیپیک

۲- کرم دور چشم سینره

کرم دور چشم سینره یکی از بهترین کرم های دور چشم موجود برای رفع حلقه تیره دور چشم است. این محصول غنی از پلی ساکاریدها، حاوی ویتامین B3 و عصاره فائکس است. کرم دور چشم سینره با بهبود گردش خون مویرگی باعث رفع تیرگی و پف دور چشم ها می‌شود.

در فرمولاسیون این کرم کوآنزیم کیوتن بکار رفته است که یک آنتی اکسیدان قوی است. این ترکیب از اثر عوامل محیطی بر پوست حساس دور چشم جلوگیری کرده و باعث شادابی پوست می‌شود. کمپلکس های موجود در کرم دور چشم سینره از ایجاد چین و چروک و پیری پوست جلوگیری می‌کنند.

کرم دور چشم سینره

۳- کرم دور چشم اسکین وان ویتامین سی

کرم دور چشم ویتامین سی اسکین وان یک محصول رطوبت رسان و روشن کننده است. ویتامین ث موجود در این کرم، تیرگی دور چشم را برطرف کرده و باعث زیبایی صورت می‌شود. کرم دور چشم ویتامین سی اسکین وان دارای اثر لیفتینگ است و چین و چروک های دور چشم را برطرف می‌کند.

ترکیبات آنتی اکسیدان موجود در فرمولاسیون کرم دور چشم حاوی انتی اکسیدان اسکین وان، تیرگی و پف دور چشم را به سرعت برطرف می‌کنند. مصرف مداوم این محصول مانع از چین و چروک دور چشم شده و جوانی پوست را حفظ می‌کند. استفاده از دور چشم ویتامین سی اسکین وان برای درمان مشکلات پوست اطراف چشم فوق العاده مفید است.

کرم دور چشم اسکین وان حاوی ویتامین سی

۴- کرم آنتی اکسیدان دور چشم ویتامین C ورونیک

کرم آنتی اکسیدان دور چشم ویتامین C ورونیک یک محصول عالی برای روشن کردن و همچنین سفت کردن پوست دور چشم است. عصاره های طبیعی همراه با ویتامین ث به بهبود وضعیت و جوانسازی پوست دور چشم کمک می‌کند. این محصول با ترکیبات طبیعی علائم خستگی را برطرف کرده و جوانی و شادابی را به پوست شما هدیه می‌دهد.

کرم آنتی اکسیدان دور چشم ویتامین C ورونیک فاقد پارابن و ترکیبات آسیب زا است. این کرم همچنین دارای خاصیت آبرسانی است و به پوست نرمی و لطافت می‌بخشد. علاوه بر این ضد التهاب و ضد حساسیت است و مانع پیری زودرس پوست حساس اطراف چشم می‌شود.

کرم آنتی اکسیدان دور چشم ویتامین C ورونیک 15 میلی لیتر

ضرورت استفاده از دور چشم سن زیر ۳۵ سال

دهه ۳۰ زمانی است که شما برای اولین بار متوجه خطوط ریز و چین و چروک دور چشم خود می‌شوید. در این دهه به دنبال کرم دور چشم با فاکتورهای رشد و پپتید باشید. فاکتورهای رشد و پپتیدها موادی هستند که می‌توانند پوست را تحریک کنند تا کلاژن و الاستین بیشتری بسازد. این کار به سفت ‌تر شدن پوست و صاف  شدن چین و چروک ‌ها کمک می‌کند.

همچنین کرم دور چشم حاوی ویتامین C یک محصول عالی برای پوست در این سنین است. زیرا با کلاژن سازی خطوط و چین و چروک دور چشم را به حداقل می‌رساند. در حالی که هیچ راه حل سریعی برای درمان خطوط ریز و چین و چروک وجود ندارد، خبر خوب این است که مشکل اغلب ناشی از کم آبی بدن است. کرم‌ های دور چشم آبرسان برای رفع چین و چروک دور چشم عالی هستند. زیرا فقدان آبرسانی در پوست می‌تواند به صورت خطوط ظریف و چین و چروک ظاهر شود.

بیشتر بخوانید: بهترین کرم دور چشم برای افراد زیر ۳۰ سال

ویژگی های دور چشم افراد زیر ۳۵ سال

استفاده از محصولات مراقبت از پوست مناسب علائم پیری را کاهش می‌دهد و پوست را به بهترین نحو تغذیه می‌کند. استفاده از کرمی که مخصوص دور چشم طراحی شده است برای مبارزه با چین و چروک، خشکی، خطوط پنجه کلاغی، سیاهی دور چشم و پف در هر سنی مفید است.

کرم های دور چشم مخصوص ۳۰ تا ۴۰ سال برای محافظت از پوست باید حاوی ویتامین ها و آنتی اکسیدان باشند. فرمول های حاوی رتینول برای سنین زیر ۳۵ عالی هستند زیرا پوست را حجیم و محکم می‌کنند.

ترکیبات ضد پیری جدید مانند سرامیدها و اسید هیالورونیک نیز می‌توانند به حفظ رطوبت طبیعی پوست و تقویت سد پوست کمک کنند. کافئین همچنین یک ماده تشکیل دهنده کرم دور چشم است که تیرگی ناشی از خستگی را باعث شادابی پوست دور چشم می‌شود.

سخن پایانی
در حالی که در ۷۰ سالگی شبیه یک فرد ۳۰ ساله نخواهید بود، اما راه‌ هایی برای کاهش سرعت پیری وجود دارد که بدون درد و مقرون به صرفه هستند. یکی از این راهها استفاده از کرم های دور چشم مخصوص سنین مختلف است. استفاده از این محصولات زیر ۳۵ سالگی باعث پیشگیری از چروک های دور چشم خواهد شد.

منبع: قیمت کرم دور چشم در داروخانه

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.