معرفی چهار مدل از بهترین شامپو ضد شپش ایرانی و خارجی

آنچه در این مقاله می خوانید:
شامپو ضد شپش یک محصول درمانی بسیار مفید است که توسط شرکت های ایرانی و خارجی تولید می‌شود. شامپوهای ضد شپش حاوی ترکیباتی هستند که شپش و تخم شپش را تحت تأثیر قرار داده و از بین می‌برند. شامپو و لوسیون های ضد شپش اولید خط درمانی برای از بین بردن شپش سر هستند. این محصولات در صورت مصرف صحیح به خوبی عمل کرده و یک راهکار کم عارضه برای مقابله با این بیماری هستند. ما در ادامه چهار مدل از بهترین شامپو ضد شپش ایرانی و خارجی را معرفی می‌کنیم لطفا همراه ما باشید.

شپش ها انگل های کوچکی هستند که فقط روی سر انسان زندگی می‌کنند. آنها معمولاً روی موها، اغلب در اطراف خط موی پشت گوش یا نزدیک گردن و گاهی اوقات روی ابروها یا ریش دیده می‌شوند. شایع ترین علامت آن خارش و احساس غلغلک در پوست سر است. خاراندن بیش از حد ممکن است باعث خونریزی یا زخم در پوست سر شود و خطر عفونت پوست را افزایش دهد.

با بررسی دقیق، تخم های شپش سر را می‌توان در نزدیکی ریشه مو پیدا کرد. آنها با شوره سر متفاوت هستند. تخم‌ ها معمولاً به رنگ سفید یا زرد، بیضی شکل و محکم به ساقه‌ های مو می‌چسبند. برای درمان باید از داروهای تجویزی و شامپوهای ضد شپش استفاده کنید.

محصول پیشنهادی: برای اطلاع از قیمت شامپو ضد شوره قوی به سایت داروخانه داروبوم دسته بندی محصولات شامپو ضد شوره مراجعه کنید.

علت شپش سر

شپش سر حشره کوچک و بدون بال است که روی پوست سر زندگی می‌کند و از خون انسان تغذیه می‌کند. آنها از طریق تماس سر به سر پخش می‌شوند، بنابراین در کودکان شایع هستند. شپش سر می‌تواند باعث خارش و سوزش پوست سر شود، اما خطرناک نیست.

راه های درمان شپش سر

دو گزینه درمانی تائید شده برای درمان شپش داروهای موضعی و خوراکی هستند. قویترین داروی ضد شپش خوراکی و موضعی را می‌توانید از داروخانه ها تهیه نمایید. عوامل موضعی شامل پرمترین ۱% (پیره‌ تروئید مصنوعی) و پیرترین (عصاره طبیعی) هستند که هر دو برای شپش سمیت عصبی دارند و نتایج عالی نشان داده‌اند.

چندین روش طبیعی و خانگی نیز وجود دارد که به حذف و از بین بردن شپش سر کمک می‌کند که شامل استفاده از نمک، تخم مرغ، آلوئه ورا، روغن درخت چای و غیره است. درمان‌ های طبیعی شپش برای پوست سر و مو ملایم ‌تر و نسبتاً ارزان ‌هستند. همچنین به دلیل عدم وجود مواد شیمیایی قوی، ممکن است برای کودکان مبتلا به شپش بی ‌خطر باشند.

شامپوی ضد شپش قوی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

مهمترین ویژگی شامپو ضد شپش از بین بردن و جلوگیری از تکثیر شپش ها است. این شوینده ها نباید موها و پوست سر را تحریک کنند و التهاب و خارش را تسکین می‌دهند. همچنین ترکیبات آنها نباید سمی و خطرناک باشد و بتوان از آنها چندین بار استفاده کرد. بهترین شامپو ضد شپش برای همه افراد و حتی خانم های باردار قابل استفاده است.

شامپوی ضد شپش قوی برای درمان سریع تخم شپش

استفاده از شامپوی ضد شپش یک راه ساده برای درمان این بیماری است. این شامپوها با مکانیسم های مختلف و استفاده از ترکیبات غیر سمی کمک می‌کنند در کوتاه ترین زمان ممکن از شر شپش و تخم شپش خلاص شوید. در ادامه چهار شامپو ضد شپش قوی برای آشنایی بیشتر شما معرفی شده است.

۱- شامپو ضد شپش لایس فری سریتا

شامپو ضد شپش لایس فری سریتا ۹۵ میلی لیتر یک محصول فوق العاده برای مقابله با شپش های سر است. این شامپو با ترکیبات گیاهی و غیرسمی به نابودی شپش ها و تخم شپش کمک می‌کند. در فرمولاسیون این شامپو برای از بین بردن عوارض شپش سر ترکیبات ضد التهاب و ضد خارش بکار رفته است. ترکیبات ضد شپش موجود در این شامپو با مسدود کردن منافذ تنفسی باعث نابودی قطعی شپش و تخم شپش می‌شوند.

شامپو ضد شپش لایس فری سریتا

۲- لوسیون لایس فری سریتا

لوسیون لایس فری سریتا ۵۰ میلی لیتر حاوی ترکیبات گیاهی و غیر سمی برای از بین بردن شپش و تخم شپش است. این لوسیون بر روی موهای خشک استفاده می‌شود و به راحتی آلودگی شپش و مشکلات حاصل از آن را از بین می‌برد. با استفاده از این لوسیون التهاب و خارش ناشی از گزش شپش برطرف شده و سلامت پوست سر و موهای شما بازیابی می‌شود.

پیرتروم موجود در لوسیون لایس فری سریتا با تأثیر بر سیستم عصبی باعث فلج شدن شپش ها می‌شود. روغن درخت چای موجود در این لوسیون منافذ تنفسی پوستی شپش و تخم شپش را مسدود کرده و آنها را از بین می‌برد.

لوسیون لایس فری سریتا

۳- شامپو ضد شپش ساینوکر

شامپو ضد شپش ساینوکر با استفاده از ترکیبات و عصاره های طبیعی تولید شده است. این شامپو شپش، ساس، بید و حتی تخم های شپش چسبیده به ساقه موها را طی ۱۰ دقیقه از بین می‌برد. ترکیبات ضد التهاب و ضد خارش موجود در شامپو ساینوکر به حفظ سلامت پوست سر و موها کمک می‌کند.

این شامپو برای کودکان، بزرگسالان و خانم های باردار و شیرده قابل استفاده است. کافی است هفته ای یکبار از شامپو ضد شپش ساینوکر استفاده نمایید تا از شر شپش های مزاحم خلاص شوید.

شامپو ضد شپش ساینوکر

۴- شامپو پرمترین

شامپو پرمترین یکی از بهترین محصولات موجود در بازار برای مقابله با شپش سر است. این شامپو برای کودکان و بزرگسالان قابل استفاده است و قدرت بالایی در نابودی شپش سر دارد. شامپو پرمترین شپش و تخم شپش را از بین برده و مانع آلودگی افراد دیگر خواهد شد. این شامپو سلامت موها و پوست سر را بازیابی کرده و در صورت مصرف طبق دستورالعمل از ابتلا مجدد به شپش سر جلوگیری خواهد کرد.

سریع‌ترین راه خرید شامپوی ضد شپش قوی

شما می‌توانید انواع شامپوی ضد شپش قوی را همین حالا از داروخانه آنلاین داروبوم سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید. این شامپوها به سرعت شپش ها را از بین برده و سلامت پوست سر و موهای شما را بازیابی می‌کنند.

سخن پایانی
داروهای بدون نسخه زیادی وجود دارد که شپش را از بین می‌برد. بیشتر آنها کرم ها، لوسیون یا شامپوهایی هستند که روی پوست سر استفاده می‌شوند. برای دستیابی به بهترین نتیجه مهم است که دستورالعمل مصرف را به دقت دنبال کنید. برای پیشگیری از ابتلا، از تماس نزدیک با افراد آلوده به ویژه تماس سر به سر (مو به مو) خودداری کنید. علاوه بر این از به اشتراک گذاشتن وسایل شخصی مانند شانه، کلاه، لوازم جانبی مو، حوله یا بالش خودداری نمایید.

منبع: healthline

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.