پرفروش ترین کرم روشن کننده پوست ❤️【صورت و دست】

آنچه در این مقاله می خوانید:
کرم روشن کننده پوست یکی از محصولات مراقبتی است که طرفداران بسیاری دارد و توسط برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود. کرم ضد لک اسکین وان و کرم روشن کننده قوی درماتیپیک از جمله بهترین و موثرترین کرم های روشن کننده موجود در داروخانه ها هستند. در ادامه مقاله برخی دیگر از انواع پرفروش ترین کرم روشن کننده پوست صورت و بدن خدمت شما معرفی می‌گردد.

کرم روشن کننده یکی از ملزومات داشتن پوستی عاری از لک و تیرگی است. این محصولات توسط برندهای مختلف تولید و با فرمولاسیون متفاوت به بازار عرضه می‌شوند. پرفروش ترین کرم روشن کننده پوست با لایه برداری و مهار کردن آنزیم تیروزیناز لک های موجود را از بین برده و از ایجاد لک های جدید پیشگیری می‌کنند. این محصولات معمولاً برای انواع پوست قابل استفاده هستند و شما بر اساس شدت لک های پوست خود می‌توانید از آنها استفاده کنید. برای آشنایی با پرفروش ترین کرم روشن کننده پوست در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

۱- سرم ویتامین C پریم

سرم روشن کننده پریم حاوی ویتامین C یک محصول فوق العاده مفید برای رفع لک های پوست صورت است. این سرم حتی کک و مک ها را نیز برطرف می‌کند. در فرمولاسیون این سرم روشن کننده ویتامین E، C، عصاره‌ های گریپ فروت، چای سبز، گل رز و روغن آرگان وجود دارد.

سرم ویتامین ث پریم پوست را عمیقاً آبرسانی و جوانسازی می‌کند. وجود ویتامین ث در این سرم باعث تحریک کلاژن سازی پوست شده و از پیری و افتادگی پوست جلوگیری می‌کند. سرم روشن کننده پوست پریم مدل ویتامین سی با خواص آنتی اکسیدانی از پوست محافظت کرده و از بروز لک های جدید نیز پیشگیری می‌کند.

سرم ویتامین C پریم

۲- کرم ضد لک اسکین وان

کرم ضد لک اسکین وان یک کرم روشن کننده قوی برای از بین بردن لک های تیره پوست است. این کرم با اثرات آنتی اکسیدانی و لایه برداری به روشن شدن پوست شما در مدت زمان کوتاه کمک می‌کند.

ملا کرم اینتنس لک های صورت اسکین وان با کاهش تولید ملانین از ایجاد لک های جدید نیز جلوگیری می‌کند. مصرف این محصول تمام لک های پوستی قدیمی را از بین برده و پوستی زیبا با رنگ یکنواخت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

کرم ضد لک قوی اسکین وان

در وبسایت healthline می خوانیم:
اگرچه هیدروکینون می تواند به محو شدن لک های قرمز یا قهوه ای به جای مانده از جوش کمک کند، اما به التهاب فعال کمک نمی کند. به عنوان مثال، این ماده می تواند در به حداقل رساندن اسکار آکنه موثر عمل کند، اما تاثیری روی قرمزی ناشی از جوش های فعال ندارد.

۳- کرم ضد لک و روشن کننده قوی درماتیپیک

کرم ضد لک و روشن کننده قوی درماتیپیک، بهترین کرم روشن کننده صورت با اثرات قوی است. این کرم انواع لک را از روی دست و پوست صورت و بدن پاک می‌کند. در فرمولاسیون این کرم اسید کوجیک و آربوتین به کار رفته است که با تولید ملانین و هیپرپیگمانتاسیون مقابله می‌کنند. این محصول همچنین با اثرات کراتولیتیک به منافذ پوست نفوذ کرده و آنها را از چربی و باکتری پاک می‌کند.

کرم ضد لک و روشن کننده قوی درماتیپیک با داشتن عصاره الوئه ورا پوست را تغذیه و جوانسازی می‌کند. این کرم را می‌توانید برای درمان اگزما، پسوریازیس و خشکی پوست نیز مورد استفاده قرر دهید.

خرید کرم ضد لک و روشن کننده قوی درماتیپیک

۴- کرم لایه بردار AHA 15 درماتیپیک

کرم لایه بردار درماتیپیک مدل AHA 15 یک محصول ضد لک و جوانساز برای انواع پوست است. این کرم با ساخت کلاژن و الاستین استحکام بافت پوست را افزایش داده و از پیری پوست جلوگیری می‌کند. این محصول با آبرسانی پوست خطوط سطحی را برطرف کرده و پوست را جوان و با طراوت می‌سازد.

کرم لایه بردار AHA 15 درماتیپیک به دلیل خاصیت لایه برداری برای درمان جای جوش نیز مفید است. همچنین حاوی ترکیبات ضد چروک و آنتی اکسیدان بوده و پوستی شاداب برای شما به ارمغان می‌آورد. این کرم روشن کننده و براق کننده پوست برای سنین مختلف قابل استفاده است.

قیمت کرم لایه بردار AHA 15 درماتیپیک
موثرترین کرم ضدلک و روشن کننده قوی پوست

۵- کرم لایه بردار ۱۵ درصد آلفازوم فیس دوکس 

کرم لایه بردار آلفازوم فیس دوکس حاوی AHA 15 درصد یک محصول بسیار مفید برای از بین لک های پوستی است. این محصول یک کرم سفید کننده دائمی صورت و حاوی مواد ضد لک غیر هیدروکینونی است. این محصول اثرات ضد پیری دارد و اسکارهای جوش را نیز از بین می‌برد.

در فرمولاسیون این کرم ترکیب بی نظیر سولفوراوایت وجود دارد که هورمون ضد لک آلفا ملانوسیت و سیستم آنتی اکسیدانی را فعال می‌کند. این عوامل پوست را روشن کرده و هیچ عوارضی ندارند.

کرم لایه بردار ۱۵ درصد آلفازوم فیس دوکس یک لایه بردار ملایم است که از ایجاد لک های جدید جلوگیری کرده و پوست را جوانسازی می‌کند.

کرم لایه بردار 10 درصد آلفازوم فیس دوکس

۶- کرم مرطوب کننده هیدرازوم سی فیس دوکس

کرم مرطوب کننده فیس دوکس هیدرازوم حاوی ترکیباتی مانند عصاره الوئه ورا و ویتامین C برای مراقبت از پوست شما است. آلوئه ورا سرشار از ترکیبات مغذی و یک عامل آبرسان است بنابراین مانع خشکی پوست شما می‌شود.

ویتامین C موجود در این محصول پوست را با تحریک ساخت کلاژن جوانسازی می‌کند. همچنین با غیرفعالسازی آنزیم تیروزیناز لک های پوستی را از بین برده و پوست را روشن تر می‌کند. شما با مصرف این کرم می‌توانید از مزایای مرطوب کننده و روشن کننده آن بطور همزمان بهره مند شوید.

کرم مرطوب کننده هیدرازوم سی فیس دوکس

سخن پایانی
کرم روشن یکی از انواع محصولات مراقبت از پوست است. از آنجاییکه پوست همه ما به مرور زمان دچار لک می‌شود استفاده از این محصولات یک راه حل ساده برای حفظ زیبایی همیشگی است. انواع کرم روشن کننده موجود با مکانیسم های مختلف لک های پوستی را از بین می‌برند و پوست شما را زیبا و یکدست خواهند کرد.

منبع: انواع کرم روشن کننده پوست

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.