معرفی بهترین کرم دور چشم برای رفع سیاهی

آنچه در این مقاله می خوانید:
کرم دور چشم باعث مرطوب شدن، حجیم شدن پوست و بهبود خطوط ریز دور چشم می‌شود. استفاده از این محصولات برای جلوگیری از پیری زودرس پوست حساس دور چشم حیاتی است. کرم‌ های دور چشم هنوز جایگاه خاصی در روتین مراقبت از پوست دارند و می‌توانند بسیاری از مشکلات مربوط به پوست اطراف چشم را برطرف کنند و ظاهر و بافت کلی پوست را بهبود ببخشند. با خرید کرم دور چشم می‌توانید به سرعت این مشکل را برطرف کنید. انواع مختلف کرم دور چشم برای رفع سیاهی را می‌توانید از داروخانه ها تهیه کنید.

پوست نازک اطراف چشم بیشتر از سایر قسمت های صورت دچار تغییر رنگ شده و علائم پیری را نشان می‌دهد. سایه های آبی یا بنفش نتیجه گردش مویرگی ناکافی در این ناحیه است. لکه های قهوه ای زیر چشم معمولاً در نتیجه آسیب نور خورشید، تحریک و ژنتیک به وجود می‌آیند.

افرادی که از حلقه‌ های تیره دور چشم رنج می‌برند بهتر است به دنبال کرم دور چشمی باشند که حاوی ویتامین C است. همچنین ارزش آن را دارد که به دنبال مواد خنک کننده پوست برای سفت و احیاء پوست دور چشم باشید. به طور موضعی، استفاده از محصولات حاوی کافئین و پپتید نیز می‌تواند به کاهش سیاهی دور چشم و جوانسازی پوست کمک کند. انواع کرم دور چشم برای از بین بردن تیرگی دور چشم را می‌توانید از داروخانه تهیه کنید.

علت تیرگی دور چشم چیست؟

علت تیرگی دور چشم می‌تواند ژنتیک، استرس یا خستگی باشد. فقدان خواب کافی نیز می‌تواند به ظهور حلقه‌ های تیره دور چشم کمک کند. مطالعات همچنین نشان داده‌اند که سطح کورتیزول زمانی که استرس مداوم داریم منجر به حلقه‌ های تیره دور چشم می‌شود. در نهایت، آلرژی به دلیل احتباس مایعات در اطراف چشم باعث پف و سیاهی دور چشم خواهد شد. خبر خوب این است که تمام این عوامل قابل درمان هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین کرم دور چشم برای افراد زیر ۳۰ سال

مزایای استفاده از کرم های دور چشم رفع تیرگی

پوست بسیار ظریف اطراف چشم به سرعت تحت تاثیر عوامل مختلف، زیبایی خود را از دست می‌دهد. یک کرم دور چشم مناسب می‌تواند بدون تحریک این ناحیه، پوست را تسکین دهد. کرم های دور چشم آبرسان برای از بین بردن تیرگی و جوانسازی بسیار مفید هستند. رطوبت پوست خطوط ریز قابل مشاهده را کاهش می‌دهد و لطافت پوست دور چشم را افزایش خواهد داد.

این محصولات برای کاهش سیاهی دور چشم به روش های متفاوتی عمل می‌کنند. کرم دور چشم بعد از یک روز خسته کننده می‌تواند اثر آرام بخشی روی چشم ها داشته باشد. این محصولات با اثر خنک کنندگی تجمع مایعات و نشت آنها را در پوست اطراف چشم کاهش می‌دهند. در نتیجه به رفع تیرگی پوست ناحیه دور چشم کمک می‌کنند.

در وبسایت byrdie می خوانیم:
اگر سیاهی دور چشم نگرانی اصلی دور چشم شما است، استفاده از کرم دور چشم با فرمول نیاسینامید به منظور روشن سازی ناحیه زیر چشم توصیه می شودد. همچنین آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C که روشن کننده هم هستند و هم به محافظت در برابر آسیب های رادیکال های آزاد کمک می کنند.

معرفی بهترین کرمهای ضد تیرگی دور چشم

بهترین کرم دور چشم برای رفع سیاهی حاوی ترکیباتی هستند که با نفوذ به پوست، کلاژن و اسید هیالورونیک تولید می‌کنند. تسریع گردش سلولی و تولید کلاژن به جلوگیری از پیری و بهبود خاصیت ارتجاعی و رفع تیرگی ها کمک می‌کند. ویتامین C موجود در کرم های دور چشم نیز یک عامل روشن کننده است که به رفع سیاهی دور چشم کمک می‌کند. در ادامه بهترین کرمهای ضد تیرگی دور چشم موجود در بازار معرفی شده است.

۱- کرم دور چشم سینره رفع تیرگی

کرم دور چشم رفع کننده تیرگی سینره یک محصول بسیار مفید برای رفع سیاهی، پف دور چشم و همچنین چین و چروک است. کرم دور چشم سینره حاوی کوآنزیم Q10 و ویتامین E با اثرات آنتی اکسیدانی بسیار قوی است. این ترکیبات از پوست دور چشم محافظت کرده و چین و چروک ها را از بین می‌برند.

این محصول با دارا بودن عصاره فائکس گردش خون مویرگی پوست اطراف چشم را بهبود بخشیده و سیاهی دور چشم را از بین می‌برد. کرم دور چشم سینره کلاژن سازی را افزایش داده و باعث شادابی و طراوت پوست دور چشم می‌شود.

کرم دور چشم سینره

۲- کرم دور چشم ویتامین سی اسکین وان

کرم دور چشم اسکین وان مدل Vitamin C با دارا بودن ویتامین ث برای رفع مشکلات پوست اطراف چشم بسیار مفید است. این محصول تیرگی پوست را از بین برده و با تحریک کلاژن سازی باعث بازسازی پوست اطراف چشم می‌شود. این کرم باعث لیفتینگ پوست شده و از افتادگی پوست دور چشم جلوگیری می‌کند.

کرم دور چشم ویتامین سی ۵ درصد اسکین وان باعث افزایش انعطاف پذیری پوست و رفع تیرگی و پف دور چشم می‌شود. این کرم دارای خاصیت آبرسانی و روشن کننده است بنابراین به رفع خطوط، لک و چین و چروک پوست کمک می‌کند.

کرم دور چشم اسکین وان حاوی ویتامین سی

بیشتر بخوانید: چرا باید کرم دور چشم استفاده کنیم؟

۳- کرم روشن کننده دور چشم اریکه 

کرم ضد تیرگی دور چشم اریکه با ویژگی های خاص خود باعث بازسازی سلول های دور چشم می‌شود. این محصول برای رفع پف و تیرگی با افزایش جریان مویرگی فوق العاده عمل می‌کند. همچنین دارای خواص آنتی اکسیدان و مرطوب کننده است که به محافظت از پوست حساس دور چشم کمک می‌کند.

در فرمولاسیون کرم ضد پف و تیرگی دور چشم اریکه ترکیبات روشن کننده بکار رفته است تا تیرگی های دور چشم را به سرعت برطرف کند. همه افراد با انواع پوست می‌توانند از این کرم دور چشم استفاده کنند. کرم ضد پف و تیرگی دور چشم اریکه قاتل تیرگی ها و چین و چروک دور چشم است.

خرید اینترنتی کرم دور چشم ضد پف و تیرگی اریکه

۴- کرم دور چشم درماتیپیک ضد تیرگی

کرم دور چشم ضد تیرگی و پف درماتیپیک یک از انواع محصولات دور چشم بسیار موثر است. در فرمولاسیون این کرم ویتامین های C و K بکار رفته است که به روشن شدن و رفع تیرگی پوست اطراف چشم کمک می‌کنند.

وجود کمپلکسی از ویتامین های آنتی اکسیدان در این محصول پف، تیرگی و چین و چروک دور چشم را به سرعت از بین می‌برد.این کرم چروک های سطحی را پر کرده و با خاصیت آبرسانی باعث شادابی و روشن شدن پوست اطراف چشم ها می‌شود.

کرم دور چشم ضد تیرگی و روشن کننده درماتیپیک

جدول مقایسه کرم های دور چشم برای رفع تیرگی

در این بخش جدولی تهیه کرده ایم تا راحت و سریع بتوانید کرم های دور چشم معرفی شده را با هم مقایسه کنید:

محصولترکیباتحجمکشور سازنده
کرم دور چشم سینره رفع تیرگی چشم ‎‎‎‎عصاره فائکس، گلیسیرین، شی باتر، ویتامین E، آلانتویین، ویتامین B330 میلی لیترایران
کرم دور چشم ویتامین سی اسکین وانویتامین C20 میلی لیترتحت لیسانس فرانسه
کرم روشن کننده دور چشم اریکه ویتامین E، ویتامین C، عصاره بابونه و ترکیب های کیوتین۳۰ میلی لیترتحت لیسانس فرانسه
کرم دور چشم ضد تیرگی درماتیپیک کافئین، ویتامین C، نیاسینامید، ویتامین K20 میلی لیترتحت لیسانس فرانسه

سخن پایانی
پوست ظریف اطراف چشم اولین محلی است که خطوط و اثرات کم آبی و سبک زندگی پرمشغله را نشان می‌دهد. اکثر کرم‌ های دور چشم دارای ترکیبات پایه مشابه مرطوب‌ کننده صورت هستند. با این حال برخی از آنها به صورت تخصصی با ترکیبات خاصی فرموله شده‌اند تا به طور موثر شکایات رایج ناحیه چشم از جمله سیاهی دور چشم را هدف قرار دهند.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.