بهترین دستمال مرطوب پاک کننده آرایش را می شناسید؟

آنچه در این مقاله می خوانید:
دستمال مرطوب پاک کننده آرایش
یک راه سریع و آسان برای تمیز کردن صورت و یک جایگزین عالی برای آب و صابون است. استفاده از این محصولات نه تنها پوست را از آرایش و آلودگی ها پاک می‌کند بلکه پوست را تغذیه و مرطوب خواهد کرد. شما هم آیا بهترین دستمال مرطوب پاک کننده آرایش را می‌شناسید؟ در مواقعی که به آب و شوینده دسترسی ندارید چه راهکاری دارید؟ اوقاتی که عجله دارید چه؟ حتی وقتی خستگی و خواب از پا درتان آورده؟ تا پایان این مقاله همراه ما باشید که آخر مقاله چند نمونه از بهترین مارک دستمال مرطوب آرایشی را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

در پایان یک روز طولانی، پاک کردن آرایش ممکن است مانند یک کار طاقت فرسا باشد. به همین دلیل بسیاری از خانم ها دستمال مرطوب پاک کننده آرایش را دوست دارند. آنها بدون نیاز به آب یا صابون چربی و رنگ لوازم آرایش را از روی پوست پاک می‌کنند.

کاربرد راحت آنها در بسیاری از موقعیت‌ ها، پاک کردن سریع آرایش و آلودگی های پوست، دستمال مرطوب پاک کننده آرایش را به یک وسیله بهداشتی عالی تبدیل کرده است. بهترین دستمال مرطوب پاک کننده آرایش باید به خوبی پوست را تمیز کرده و باعث حساسیت و تحریک پوست نشود.

ترکیبات دستمال مرطوب چیست؟

-سورفکتانت ‌ها یا پاک کننده ها مهمترین ترکیبات موجود در فرمولاسیون دستمال مرطوب هستند. آنها باعث از بین رفتن آلودگی ها و چربی های پوست، بدون نیاز به آب و صابون خواهند شد.

-نرم کننده ها و مرطوب کننده ها موجود در ترکیب دستمال مرطوب از خشک شدن و تحریک پوست جلوگیری می‌کنند.

تنظیم کننده های pH مانند اسید سیتریک یا سیترات سدیم با pH حدود ۴٫۵ -۵٫۰ نیز در فرمولاسیون دستمال مرطوب استفاده می‌شوند. آنها باعث حفاظت از سد طبیعی پوست شده و سلامت پوست را حفظ می‌کنند.

آنتی اکسیدان های بکار رفته در این محصولات ضمن اثر نگهدارنده برای سایر مواد از پوست در برابر عوامل آسیب رسان جلوگیری می‌کنند. برخی از این محصولات دارای رایحه و ترکیبات مغذی برای مراقبت از پوست هستند. بطور کلی دستمال مرطوب برندهای مختلف از نظر ترکیبات با یکدیگر متفاوت هستند.

در وبسایت onlymyhealth می خوانیم:
لازم نیست نگران ریختن آب میسلار یا شیر پاک کن هنگام پاک کردن آرایش خود باشید. استفاده از دستمال مرطوب آرایشی یک فرآیند کاملاً بی دردسر است. تنها چیزی که نیاز دارید یک دستمال مرطوب آرایشی است و بدون نگرانی صورت خود را با آن تمیز کنید.

بهترین مارک دستمال مرطوب آرایشی

بهترین مارک دستمال مرطوب آرایشی مؤثر و ملایم‌ است. بنابراین می‌توانید بدون احساس پشیمانی، از آنها برای پاک‌ کردن صورت خود استفاده کنید. دستمال مرطوب آرایشی نه تنها به طور موثر تمام آثار آلودگی، روغن و آرایش را پاک می‌کند، بلکه این کار را بدون خطر تحریک پوست انجام می‌دهد. در ادامه بهترین مارک دستمال مرطوب آرایشی را معرفی می کنیم:

۱- دستمال مرطوب پاک کننده یونی لد

یونی لد یکی از مارک های شناخته شده دستمال مرطوب است. این برند فقط از ترکیبات طبیعی در دستمال های مرطوب استفاده می‌کند و فاقد هرگونه ماده شیمیایی از جمله پارابن است.

۲- دستمال مرطوب پاک کننده آرایش دافی

برند دافی یکی از قدیمی ترین برندهای ایرانی است که انواع دستمال مرطوب را تولید و به بازار عرضه می‌کند. دستمال مرطوب این مارک فاقد آمونیاک و الکل بوده و با انواع پوست سازگار است.

۳- دستمال مرطوب نیوساد

دستمال های مرطوب برند نیوساد حاوی عصاره های گیاهی و فاقد عطر و اسانس برای پیشگیری از حساسیت زایی هستند. از دستمال مرطوب برند نیوساد می‌توانید برای پاک کردن آرایش چشم و صورت استفاده نمایید. این برند در محصولات خود از الکل و پارابن استفاده نمی‌کند.

۴- دستمال مرطوب آرایشی پنبه ریز

برند پنبه ریز یک برند شناخته شده محصولات آرایشی – بهداشتی در ایران است. دستمال مرطوب پنبه ریز حاوی پاک کننده های ملایم و گلیسیرین برای حفظ سلامت پوست است. شما می‌توانید از دستمال مرطوب پنبه ریز برای پاک کردن آرایش چشم، لب و کل صورت با خیال راحت استفاده کنید.

۵- دستمال مرطوب پاک کننده آرایش

دستمال مرطوب برند لافارر حاوی عصاره خیار، گل گندم و پنیرک و میسلار واترهای پاک کننده است. این برند انواع دستمال مرطوب برای پوست خشک، چرب و حساس را تولید و به بازار عرضه می‌کند. دستمال مرطوب برند لافارر به دلیل فرمولاسیون ملایم برای همه افراد قابل استفاده است.

۶- دستمال مرطوب کامان

دستمال مرطوب کامان یک محصول بسیار با کیفیت و فاقد مواد شیمیایی مضر مانند الکل و پارابن است. در فرمولاسیون این دستمال مرطوب، نرم کننده و آبرسان بکار رفته است و می‌توان از آن برای پاک کردن آرایش چشم ها نیز استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: پاک کننده صورت خانگی برای تمیز کردن پوست

بهترین دستمال مرطوب پاک کننده آرایش

دستمال مرطوب پاک کننده آرایش باید حاوی ترکیبات پاک کننده غیر الکلی و مغذی پوست باشد. همچنین از خشکی پوست جلوگیری کرده و خواص آبرسانی قوی داشته باشد. در ادامه بهترین دستمال مرطوب پاک کننده آرایش معرفی شده است.

۱- دستمال مرطوب آرایشی ژاپنی دافی

دستمال مرطوب پاک کننده آرایش ژاپنی دافی ۵۵ عددی حاوی عصاره شکوفه گیلاس ژاپنی، بابونه، لیمو، خیار، آلوئه ورا و گل همیشه بهار است. این دستمال مرطوب پوست را هیدراته و روشن کرده و هر نوع التهاب، قرمزی و خشکی پوست را برطرف می‌کند. همچنین باعث جوانسازی پوست شده و چین و چروک ها را از بین می‌برد.

دستمال مرطوب پاک کننده آرایش رایحه گیلاس ژاپنی

۲- دستمال مرطوب آرایشی کیوتن پلاس دافی

دستمال مرطوب پاک کننده آرایش کیوتن پلاس دافی ۵۰ عددی در سه مدل عصاره انجیر، آووکادو و بلوبری تولید شده است. از این دستمال مرطوب می‌توانید برای پاک کردن آرایش چشم و صورت استفاده کنید. در فرمولاسیون این محصول کوآنزیم Q10 وجود دارد که با اثرات آنتی اکسیدانی مانع از پیری و چروک دور چشم می‌شود.

خرید دستمال مرطوب پاک کننده آرایش Q۱۰ Plus دافی

۳- دستمال مرطوب آرایشی پوست خشک و حساس یونی لد

دستمال مرطوب آرایشی پوست خشک و حساس یونی لد ۲۰ عددی حاوی روغن زیتون، روغن دانه آرگان، روغن آووکادو، عصاره آلوئه ورا و آلانتونین است. این دستمال مرطوب با تحریک کلاژن سازی باعث جوانسازی و زیبایی پوست می‌شود. همچنین فاقد الکل و پارابن بوده و برای دور چشم نیز قابل استفاده است.

دستمال مرطوب پاک کننده آرایشی پوست خشک یونی لد

سخن پایانی
در حال حاضر انواع مختلفی دستمال مرطوب پاک کننده آرایش در بازار موجود است. شما می‌توانید بر اساس نوع پوست خود و اطلاعاتی که از مقاله ما به دست آورده‌اید بهترین آنها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

منبع: خرید دستمال مرطوب آرایش از داروخانه

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.