بهترین کرم ضد چروک خارجی ❤️【جوانسازی و لیفتینگ】

آنچه در این مقاله می خوانید:
به طور کلی چین و چروک های پوست به صورت خطوط ریز از سن بیست و پنج سالگی شروع می‌شوند. میانگین سنی که اکثر افراد شروع به استفاده از کرم های ضد پیری می‌کنند سی و پنج سال است. هرکسی که می‌خواهد جوانی خود را به طور موثر حفظ کند، می‌تواند قبل از سی سالگی از کرم‌ های ضد چین و چروک استفاده کند. این کرم ها نه تنها شروع چین و چروک را به تاخیر می‌اندازند، بلکه بافت پوست را نیز به شدت بهبود می‌بخشند. با اینحال اگر پوست شما دچار چین و چروک شده است، می‌توانید از بهترین کرم ضد چروک خارجی و ایرانی موجود در داروخانه استفاده کنید.

افزایش سن باعث ایجاد چین و چروک، خطوط ظریف و عدم انعطاف پذیری می‌شود. امروزه گزینه های زیادی برای کمک به مقابله با اثرات پیری پوست در دسترس است که به عنوان کرم ضد چروک شناخته می‌شوند. کرم های ضد چروک علاوه بر آبرسانی پوست حاوی مواد فعالی هستند که به کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک، تغییر رنگ و حتی لک ها کمک می‌کنند. این محصولات پوست را روشن کرده و هیپرپیگمانتاسیون را از بین می‌برند.

محصولات ضد چروک از مواد با کیفیت و آزمایش شده بالینی ساخته شده‌اند که خطوط ظریف و چین و چروک های عمیق را هدف قرار می‌دهد. علاوه بر این، ترک‌ های پوستی و لکه ‌های ناشی از افزایش سن از دیگر علائم پیری هستند که با استفاده از این محصولات کاهش می‌یابند. این محصولات برای افزایش کلاژن سازی و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست ساخته شده‌اند. همچنین با آبرسانی فوق العاده برای مبارزه با خشکی پوست از تشدید و تسریع چین و چروک ها جلوگیری می‌کنند.

کرم های ضد چین و چروک در مقایسه با سایر درمان های ضد پیری پاسخی عملی و مقرون به صرفه ارائه می‌دهند. تزریق بوتاکس و لیفت صورت برای درمان چین و چروک دو روش رایجی هستند که ممکن است پرهزینه و نیازمند زمان بهبودی باشند. علاوه بر این خطراتی به همراه دارد. کرم‌ های ضد چروک در دراز مدت مقرون به صرفه ‌تر هستند و به سادگی می‌توان آنها را در روتین مراقبت از پوست قرار داد.

۱- کرم لیفتینگ شب ورونیک

کرم لیفتینگ شب ورونیک ۵۰ میلی لیتر برای انواع پوست مناسب است و با ترکیبات خاص خود افتادگی پوست را برطرف می‌کند. اگر به هر دلیلی از جمله افزایش سن، پیروی از رژیم های لاغری و سبک زندگی غیر سالم، حجم پوست شما از دست رفته است این کرم می‌تواند برای شما مفید باشد. کرم لیفتینگ شب ورونیک با افزایش کلاژن سازی کمک می‌کند پوست به حالت اولیه خود برگردد.

در فرمولاسیون این کرم روغن جوجوبا، آرگان، ماکادمیا و عصاره هسته انگور بکار رفته است که خاصیت آبرسانی و تقویت کننده دارند. این ترکیبات به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست کمک کرده و پوست را آبرسانی می‌کنند. با استفاده از کرم لیفتینگ شب ورونیک استحکام پوست افزایش یافته و فرم چهره شما جوان و شاداب خواهد شد.

کرم لیفتینگ شب ورونیک

۲- سرم ضد چروک یوس هیدرا پلاس الارو

سرم ضد چروک یوس هیدرا پلاس الارو ۳۰ میلی‎ لیتر یک محصول ضد چروک فوق العاده برای جوانسازی پوست است. در فرمولاسیون این کرم یک ماده شبه بوتاکس وجود دارد که می‌تواند چروک های پوست را برطرف کند. این محصول با بافت سبک خود به سرعت جذب پوست شده و برای انواع پوست بسیار مفید است.

سرم ضد چروک یوس هیدرا پلاس الارو پوست را آبرسانی کرده و کلاژن سازی را در پوست افزایش می‌دهد. افزایش کلاژن سازی باعث از بین بردن چین و چروک ها و جوانسازی پوست می‌شود.

در فرمولاسیون سرم ضد چروک یوس هیدرا پلاس الارو روغن دانه کنجد بکار رفته است. این روغن سرشار از اسیدهای چرب ضروری (امگا ۶ و۹) است. همچنین پوست را آبرسانی و بازسازی کرده و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این در فرمولاسیون این کرم روغن جوانه گندم وجود دارد که یک ترکیب آبرسان و آنتی اکسیدان برای مقابله با پیری پوست است.

سرم ضد چروک الارو یوس هیدرا پلاس

بیشتر بخوانید: بهترین کرم ضد چروک بالای ۴۰ سال

۳- کرم ضد چروک شب بالای ۵۰ سال ژنوبایوتیک

کرم ضد چروک شب بالای ۵۰ سال ژنوبایوتیک ۳۰ میلی لیتر با خواص شبه بوتاکس خود به رفع چین و چروک های پوستی کمک می‌کند. این کرم جوانساز با ترکیبات خاص خود کلاژن سازی را در پوست تحریک کرده و به سرعت چروک های ریز و درشت پوست را از بین می‌برد. همچنین با تامین ویتامین ها و ترکیبات مفید در شب به بازسازی پوست کمک می‌کند

کرم ضد چروک شب بالای ۵۰ سال ژنوبایوتیک با آبرسانی عمیق پوست شادابی و طراوت را به پوست شما هدیه می‌دهد. این کرم حاوی رتینول کپسوله است که نوعی ویتامین A است. این ترکیب با افزایش متابولیسم سلولهای پوستی از پیری پوست جلوگیری می‌کند. همچنین لایه های مرده پوست را با سرعت بیشتری جایگزین می‌کند که باعث جوانسازی و روشن شدن پوست می‌شود.

آمینوبوتریک بکار رفته در فرمولاسیون کرم ضد چروک شب بالای ۵۰ سال ژنوبایوتیک با استرس و انقباض عضلات پوست صورت را از بین برده و مانع ایجاد چروک های بیشتر می‌شود. علاوه بر به باز شدن چین و چروک های موجود نیز کمک خواهد کرد.

کرم ضد چروک شب بالای 50 سال ژنوبایوتیک

۴- کرم ضد چروک ایج ریکاوری الارو

کرم ضد چروک ایج ریکاوری الارو ۵۰ میلی ‎لیتر یک محصول فوق العاده مفید برای از بین بردن چروک های عمیق پوست صورت است. در فرمولاسیون این کرم ترکیباتی برای تحریک کلاژن سازی و لیفتینگ پوست بکار رفته است. کلاژن سازی بیشتر باعث از بین رفتن خطوط و چین و چروک های پوستی خواهد شد.

روغن کنجد، جوانه گندم و اسیدهای میوه موجود در کرم ضد چروک ایج ریکاوری الارو با روند پیری پوست مقابله کرده و جوانی و شادابی را به پوست شما باز می‌گردانند. این کرم برای انواع پوست مناسب بوده و تیرگی های پوست را نیز برطرف می‌کند. این کرم آبرسان بافت بسیار سبک و زود جذبی دارد و از افتادگی و شل شدن پوست با افزایش سن جلوگیری می‌کند.

جدول مقایسه کرم های ضد چروک خارجی

محصولترکیباتحجمکشور سازنده
کرم لیفتینگ شب ورونیک روغن جوجوبا، آرگان، ماکادمیا و عصاره هسته انگور۵۰ میلی لیترفرانسه
سرم ضد چروک یوس هیدرا پلاس الاروروغن دانه کنجد۳۰ میلی‎ لیترفرانسه
کرم ضد چروک شب بالای ۵۰ سال ژنوبایوتیکرتینول، آمینوبوتریک۳۰ میلی‎ لیترفرانسه
کرم ضد چروک ایج ریکاوری الارو روغن کنجد، جوانه گندم و اسیدهای میوه ۵۰ میلی ‎لیتر فرانسه

سخن پایانی
علائم ظاهری پیری پوست می‌تواند به طور قابل توجهی بر اعتماد به نفس فرد تأثیر بگذارد. این مشکلات را می‌توان با استفاده از بهترین کرم چین و چروک برطرف کرد. رفع چین و چروک ها باعث می‌شود افراد احساس بهتری داشته باشند. این کرم‌ ها می‌توانند تصویر فرد را از خود تقویت کنند زیرا چین و چروک ها و خطوط ریز پوست را کاهش می‌دهند.

منبع: بهترین کرم ضد چروک در داروخانه

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.